Exhausted 09.01.2006 13:11:39 | |
---|
Metro on coveri jostain todella kornista poppibiisistä. Olen kuullut sen alkuperäisenkin. |
Metro on coveri jostain todella kornista poppibiisistä. Olen kuullut sen alkuperäisenkin. Sehän on Berlin -yhtyeen koveri saman nimisestä kipaleesta. Pixies. |
Osmo 09.01.2006 16:40:42 | |
---|
-Johnny -Legend Of Zelda -Marmalade -Metro -Storaged -Temper -Shame on a Nigga (wu-tang cover) -Blue -Honey -Patterns -Peaunts -Pussy Whipped -Virgin Tea Tommosia... En oo ihan varma kaikista, onko systemin kipaleita. Pixies. |
Exhausted 09.01.2006 18:21:07 | |
---|
Osa noista biiseistä on joltain treenisdemolta, ei ole siis studiossa äänitetty. Mulla on jollain bootlegillä noita täytteenä... |
juici 09.01.2006 19:20:10 | |
---|
Peanuts ei kyllä taida olla. Ei yhtään kuulostanut Systemiltä. "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |
lxi 09.01.2006 23:21:32 | |
---|
-Patterns Tony Iommin soololevyn biisi. Serj laulaa. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Osmo 10.01.2006 13:18:18 (muokattu 10.01.2006 13:18:50) | |
---|
Tony Iommin soololevyn biisi. Serj laulaa. Jotain tämmöistä muistelinkin. Sitten on myös se Mushroom Cultin joku biisi missä Serj myös lallattelee. Mikähän biisi oli kyseessä? Ja onhan tietysti Serart, joka kaikessa omituisuudessaan on loistava. Mutta nyt menee hieman offtopiciks... Pixies. |
slipkorn 21.01.2006 17:16:24 | |
---|
|
Weke 21.01.2006 17:57:12 | |
---|
-Pussy Whipped Mikäs tämä on? Onko tämä joku S.O.D coveri? |
Kapane 22.01.2006 13:08:56 | |
---|
Mikäs tämä on? Onko tämä joku S.O.D coveri? Veikkaan, että joku ei ole erottanut S.O.Dia Soadista... ja sitä kautta se sit on kazaizza et muissa levinny... Dillinger - talossa ja puutarhassa |
thrashmetallisti 22.01.2006 14:16:00 | |
---|
Veikkaan, että joku ei ole erottanut S.O.Dia Soadista... ja sitä kautta se sit on kazaizza et muissa levinny... Hiukan on kyl erilaista vääntöä :D Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
simbabben 22.01.2006 19:10:38 | |
---|
banana banana banana terracotta banana terracota terracotta pie.. xD Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
kingnothing 22.01.2006 21:41:08 (muokattu 22.01.2006 21:42:21) | |
---|
Black Sabbath coveri Snowblind. Parhaimpia biiseja mitä ei ole levylle laitettu. Huomattavasti pirteämpi kuin alkuperäinen. Näin. Loistavat laalalallallallalallatukset. Tietoa vieläkään siitä huhutusta Suomen keikasta? E: ja Serj laulaa myös Dog Fashion Discon Mushroom Cultissa. Hyvähkö bändi, tutustukaa ellei jo tuttu. Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals...
romantikkoitkijät #10 |
kkaarre 23.01.2006 20:32:04 | |
---|
Lonely Day taitaa olla seuraava sinkku, kun soi sivuillakin? www.systemofadown.com Kyllä on juu. Mielestäni biisi on yksi hienon levyn hienoimmista biiseistä, vaikka onkin tuollainen kaihopop-itkubiisi. Taitaa tuoda vielä pari uutta fania bändille tuo sinkku... En ole kyllä täysin varma, mutta luulen että silmälasini puhuivat minulle äskettäin. Ne kertoivat, että joku mies heitti niitä mutterilla. Sattui kuulemma julmetusti, vaikka kyseessä oli vain iso mutteri. Mitäpä tuohon enää lisäämään. |
Late-89 24.01.2006 14:23:45 | |
---|
Ihan hauska bändi. Todella omaperäinen tyyli heillä, siitä pisteet. Tuskin koskaan tulee mitään yhtä erikoista kuin tällä yhtyeellä. Mukavia laulajan vaihdoksia, päällekkäinlaulua jne. Toimii ihan hienosti, tosin Toxicity on ainoa levy, jonka pystyn kuuntelemaan putkeen lävitse. Loput toimivat satunnaisesti pätkinä. |
nikomati 24.01.2006 15:49:45 | |
---|
Ihan hauska bändi. Todella omaperäinen tyyli heillä, siitä pisteet. Tuskin koskaan tulee mitään yhtä erikoista kuin tällä yhtyeellä. Mukavia laulajan vaihdoksia, päällekkäinlaulua jne. Toimii ihan hienosti, tosin Toxicity on ainoa levy, jonka pystyn kuuntelemaan putkeen lävitse. Loput toimivat satunnaisesti pätkinä. kuuntele lishää, niin se alkaa siitä rullaamaan! Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Rattata 25.01.2006 01:04:59 | |
---|
Ihan hauska bändi. Todella omaperäinen tyyli heillä, siitä pisteet. Tuskin koskaan tulee mitään yhtä erikoista kuin tällä yhtyeellä. Mukavia laulajan vaihdoksia, päällekkäinlaulua jne. Toimii ihan hienosti, tosin Toxicity on ainoa levy, jonka pystyn kuuntelemaan putkeen lävitse. Loput toimivat satunnaisesti pätkinä. S/T on semmonen, että "täähän on ihan perseestä" mutta on kunnon lätty myös. Jeah toxicirt on kyllä rokkaa mutta kuuntele perkele uusimmatkin vaikka juovuksissa niin huomaat että k yä lähtee. blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
STT 25.01.2006 02:04:37 | |
---|
Onko kukaan muu miettinyt, mitä helvettiä tuo Shavo tekee tässä pumpussa? Katsoin tuon aiemmin keskustelussa mainitun SOAD Kroqs Almost Acoustic Xmas 05 -keikkataltioinnin viime vuodelta, ja voi helvetti, että voi joku soittaa bassoa huonosti. Enhän minä mitään täydellisyyttä live-esityksiltä vaadi, mutta kyllä minulla vituttaa katsella ja erityisesti kuunnella moista suoritusta. Eihän Tankian tai Malakiankaan virheittä vedä livenä, mutta heillä löytyy sentään sävellys- / sanoitusansioita, toisin kuin tällä ärsyttävällä bassoelvistelijällä, jota ei onneksi yhtyeen studioesityksillä tarvitse kuunnella. Kaverista tulee väkisin mieleen ne varmasti lähes kaikille bändeissä soittaneille tutut wannabe-rokkarit, jotka taitavat elvistelyn mutteivat yksinkertaisesti osaa soittaa. Voihan olla, että kaveri kenties osaisi soittaa, mutta elvistely menee soiton edelle jo liikaa oikean käden iskujen käydessä harvinaiseksi eikä vasenkaan käsi kovin monesti osu oikeaan nauhaväliin. Olen innolla odottanut yhtyettä Suomeen keikalle, mutta viimeistään tämän livetaltionnin näkeminen sai minut muihin aatoksiin. Tyydyn vastedes kuuntelemaan tätä muutoin loistavaa möykkäporukkaa studiojulkaisuilta. |
kkaarre 25.01.2006 09:16:33 (muokattu 25.01.2006 09:21:38) | |
---|
Onko kukaan muu miettinyt, mitä helvettiä tuo Shavo tekee tässä pumpussa? Katsoin tuon aiemmin keskustelussa mainitun SOAD Kroqs Almost Acoustic Xmas 05 -keikkataltioinnin viime vuodelta, ja voi helvetti, että voi joku soittaa bassoa huonosti. Enhän minä mitään täydellisyyttä live-esityksiltä vaadi, mutta kyllä minulla vituttaa katsella ja erityisesti kuunnella moista suoritusta. Eihän Tankian tai Malakiankaan virheittä vedä livenä, mutta heillä löytyy sentään sävellys- / sanoitusansioita, toisin kuin tällä ärsyttävällä bassoelvistelijällä, jota ei onneksi yhtyeen studioesityksillä tarvitse kuunnella. Kaverista tulee väkisin mieleen ne varmasti lähes kaikille bändeissä soittaneille tutut wannabe-rokkarit, jotka taitavat elvistelyn mutteivat yksinkertaisesti osaa soittaa. Voihan olla, että kaveri kenties osaisi soittaa, mutta elvistely menee soiton edelle jo liikaa oikean käden iskujen käydessä harvinaiseksi eikä vasenkaan käsi kovin monesti osu oikeaan nauhaväliin. Olen innolla odottanut yhtyettä Suomeen keikalle, mutta viimeistään tämän livetaltionnin näkeminen sai minut muihin aatoksiin. Tyydyn vastedes kuuntelemaan tätä muutoin loistavaa möykkäporukkaa studiojulkaisuilta. Katselin kanssa kyseisen keikan ja aika paljon mokia tuo Shavo kyllä vetelee. Olen kyllä nähnyt paljon muitakin Systemin livevideoita ja niillä Shavo vetelee suhteellisen mallikkaasti. Jos kaverilla oli vain huono päivä. Tai sitten oli ottanut vähän normaalimäärää enemmän nautintoaineita ennen keikkaa. Kyseessä oli vissiin kotikeikka Los Angelesissa kiertueen jälkeen, joten pojat olivat voineet hieman "juhlistaa" tilaisuutta. En tiedä. Kyllähän se Shavo vanhemmilla levyillä bassottelee. Ja myös tällä uusimmalla Mesmerize/Hypnotize -tuplalla osan bassoista. Ja tietääkseni kaveri on jopa osallistunut parin biisin sävellystyöhön. Mutta juu... Kyllähän nuo Almost Acoustic Xmas 05 -keikan bassomokat jo haittasivat kuuntelunautintoa. Silti meikäläinen lähtee innolla tsekkaamaan Systemiä livenä, kunhan vaan tulevat tänne Finlandiaan. En ole kyllä täysin varma, mutta luulen että silmälasini puhuivat minulle äskettäin. Ne kertoivat, että joku mies heitti niitä mutterilla. Sattui kuulemma julmetusti, vaikka kyseessä oli vain iso mutteri. Mitäpä tuohon enää lisäämään. |
paavi 25.01.2006 11:16:36 | |
---|
Katselin kanssa kyseisen keikan ja aika paljon mokia tuo Shavo kyllä vetelee. Olen kyllä nähnyt paljon muitakin Systemin livevideoita ja niillä Shavo vetelee suhteellisen mallikkaasti. Jos kaverilla oli vain huono päivä. Tai sitten oli ottanut vähän normaalimäärää enemmän nautintoaineita ennen keikkaa. Tuota asiaa puoltaa se seikka, että soitto huononi kokoajan keikan edetessä. Huonoimmillaan se tosiaan oli siellä jossain Question? -biisin kohdalla. Sen jälkeen oli sitten kai vähän helpompia tai vanhempia biisejä, jotka meni vanhasta muistista joten kuten. Silti meikäläinen lähtee innolla tsekkaamaan Systemiä livenä, kunhan vaan tulevat tänne Finlandiaan. Samoin! =) ...and left his cave, glowing and strong, like a morning sun coming out of gloomy mountains. |