MrHands 18.12.2005 12:06:47 | |
---|
Patton ei omaa enää sitä tatsia mikä sillä joskus on ehkä ollut. Joku toinen on varmaan omannut sen. Voisinpa minäkin omata vastaavan touchin. |
kid ego 18.12.2005 17:27:33 (muokattu 18.12.2005 17:28:21) | |
---|
Patton ei omaa enää sitä tatsia mikä sillä joskus on ehkä ollut. Joku toinen on varmaan omannut sen. Voisinpa minäkin omata vastaavan touchin. Kyllä, joku sen omaa, nimittäin Dog Fashion Discon vokalisti. Olen luullut hänen lauluaan Pattoniksi. Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. |
carnation 18.12.2005 17:53:05 (muokattu 18.12.2005 17:54:36) | |
---|
Kyllä, joku sen omaa, nimittäin Dog Fashion Discon vokalisti. Olen luullut hänen lauluaan Pattoniksi. Ja Dillinger Escape Planin Greg Puciato kuulostaa melkolailla Pattonilta DEP:n Unretrofied-kappaleessa. |
MrHands 18.12.2005 18:33:59 | |
---|
Ja Dillinger Escape Planin Greg Puciato kuulostaa melkolailla Pattonilta DEP:n Unretrofied-kappaleessa. Hän kieltämättä omaa Pattonin maneereita. Jotakin tuo omaaminen tuntuu haittaavan. |
Henga 18.12.2005 18:45:56 | |
---|
Jotakin tuo omaaminen tuntuu haittaavan. Omaperäisyys ei ole mielestäni koskaan pahitteeksi. |
mie666 18.12.2005 22:38:48 | |
---|
Olen luullut hänen lauluaan Pattoniksi. ei se nyt kuitenkaan ihan vielä sitä ole Jalka on pöydän ehto |
MrHands 18.12.2005 23:58:27 | |
---|
Miksi Yamatsuka Eye kopio AINA Mike Pattonia niissä huudoissa ja sekoiluissa? Omaperäisyys kunniaan! |
Hra. Kinnas 08.01.2006 02:12:17 | |
---|
Dog Fashion Discon jannu on ihan surkea Pattonin rinnalla. Ei siinä mitään osaahan äijä rääkyä, mutta ei se näin ikään kuin vokalistina pääse lähellekkään Pattonin virtuositeettia. "I often wish I was a smurf" |
Max-X 08.01.2006 15:51:19 | |
---|
mun mielestä dog fashionin laulaja on itseasiassa aika hyvän kuuloinen. kokemusta tietenkin himmentää se tosiseikka, että mieshän on selkeästi pyrkinyt nimenomaan pöllimään pattonin jutut mahdollisimman tarkasti... "Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula |
ydinaukio 08.01.2006 16:12:04 | |
---|
Millä lailla Patton on hyvä laulaja? Osaahan se huutaa mutta sen oma ääni on liian nasaali. |
lxi 08.01.2006 16:14:18 | |
---|
Millä lailla Patton on hyvä laulaja? Osaahan se huutaa mutta sen oma ääni on liian nasaali. Patton on taitava äänenkäyttäjä ja kykenee tulkitsemaan uskottavasti sekä sinisilmäsoulia että deathmetallia. The Real Thing oli kyllä huomattavan nenäänlaulettu levy, sen jälkeen nasaali ei ole häirinnyt. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
carnation 08.01.2006 17:06:33 | |
---|
Patton on taitava äänenkäyttäjä ja kykenee tulkitsemaan uskottavasti sekä sinisilmäsoulia että deathmetallia. The Real Thing oli kyllä huomattavan nenäänlaulettu levy, sen jälkeen nasaali ei ole häirinnyt. Juurikin näin, ääntänsä se kyllä osaa käyttää. Tosin jossain vaiheessa alkoi tuntumaan siltä, että osaako se Patton laulaa kunnolla koskaan, kun siinä äänessä on jokin sarkastisen vittumainen vire koko ajan, tai sitten kuvittelen omiani. Mutta mun mielestä Pattonin ehkäpä paras laulusuoritus on FNM:n Ashes To Ashesissa. Ei mitään Bungle-sekoilua, nasaalia tai kokeilua että kuinka vammaisesti pystyy ääntelemään, vaan ihan kunnollista ja komean kuuloista Laulamista. Mutta nykyisellään en ole järin innostunut Pattonin tekemisistä, Mr. Bunglen California taitaa olla viimeisin Patton-tuotos josta oikeasti pidän ja jonka olen kokenut kiinnostavaksi. |
ydinaukio 08.01.2006 18:58:21 | |
---|
Minusta Pattonilla ei ole "omaa" lauluääntä ollenkaan. |
bedlam 08.01.2006 20:23:02 | |
---|
Minusta Pattonilla ei ole "omaa" lauluääntä ollenkaan. Juurihan sanoit sitä liian nasaaliksi? http://www.mikseri.net/kiasma |
ydinaukio 08.01.2006 20:53:15 | |
---|
Juurihan sanoit sitä liian nasaaliksi? Niin mutta se ei aina kuulosta siltä. Sen ääni vaihtelee ihan koko ajan. |
Max-X 09.01.2006 12:52:03 | |
---|
mitä helv...??? ...ääh.... ---> FNM:n levyltä angel dust lähtien pattonin ääni on pysynyt melkoisen samana. olihan se sitä ennen nasaali joo. mutta kuitenkin: ydinaukiolla on huonot mielipiteet. heh "Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula |
Muovinen 09.01.2006 13:13:37 | |
---|
Kovin mahdollinen veto Pattonilta tähän väliin olis heittää levyllinen jotain ihan perustavaraa, ilman mitään sekoiluja ja hienosti laulettuna. Tyyliin joku hemmetin pop-levy! |
carnation 09.01.2006 13:47:05 | |
---|
Kovin mahdollinen veto Pattonilta tähän väliin olis heittää levyllinen jotain ihan perustavaraa, ilman mitään sekoiluja ja hienosti laulettuna. Tyyliin joku hemmetin pop-levy! Olen samoilla linjoilla, ja oikeastaan toivoisinkin sitä. Jos Patton nykyään luulee, että Fantomasin nimen alla tehdyt "tsägätsägäpumskriiktsägätsägäuuaargh" -jutut ovat yllättäviä, niin aika väärässä hän on, koska tuollaista itseääntoistavaa sekoilua on kuultu jo muutama levyllinen. Ei tee enää minuun mitään vaikutusta. Joku selväpiirteinen pop-levy olis aika jees homma. |
Planetist 09.01.2006 13:51:24 | |
---|
Oisko hyvät biisit mitään? |
Jos Patton nykyään luulee, että Fantomasin nimen alla tehdyt "tsägätsägäpumskriiktsägätsägäuuaargh" -jutut ovat yllättäviä, niin aika väärässä hän on, koska tuollaista itseääntoistavaa sekoilua on kuultu jo muutama levyllinen. Ei tee enää minuun mitään vaikutusta. Joku selväpiirteinen pop-levy olis aika jees homma. Eiköhän PATTON tee ihan mitä sitä milloinkin huvittaa? Sellasen kuvan oon tyypistä saanut, siis PATTONISTA. Voi tieten olla, että hänen tarkoituksena on tehdä teikäläiseen vaikutus. Kannattaa pistää mailia ja avautua. |