Aihe: Käytätkö korvamonitoria? Merkki ja malli?
1
raleking
09.12.2005 08:45:58
Ostin tommosen Sennheiser IEM300 langattoman systeemin. Lähetin on mikseriräkissä in front of house ja meinaa yhteys pätkiä, vaikka matka on lyhyt. Wittu! Oliskohan jostain lisä antennista apua, onko kokemusta? Ja toinen asia on se, että ne mukana tulleet napit on aika huonosoundiset. Diskanttikihinää. Olisko jollain tietoa mitä nappeja yleensä muusikot käyttää? Sais olla mahdollisimman neutraali soundi, ettei korosta mitään. Ja melko pinentkin, etteivät törrötä rumasti korvasta ulos.

Kertokaahan kokemuksianne!!
Marzi
08.01.2006 02:23:07

Lähetin on mikseriräkissä in front of house ja meinaa yhteys pätkiä, vaikka matka on lyhyt.

Siirrä se lavalle. Paluu kaukokaapelista käyttöön. Oletan, että sieltä FOHista ajetaan se monitorointisi.

Oliskohan jostain lisä antennista apua, onko kokemusta?

Senkuille saa antennijakovahvistin jonkun räkkivehkeen, johon tulee suuntausantenni. Loppuu pätkimiset

Olisko jollain tietoa mitä nappeja yleensä muusikot käyttää?

Shure E1, E2, E3, E4, E5. Kaikenlaisia Kosseja ja Turbosoundeja näkyy kanssa, mutta tulokset voi olla mitä on. Kokeilemalla tietenkin löytyy se itselle paras, mutta totuus on, että propuolella Shure johtaa markkinaa.

E1 tosin poistui markkinoilta. Mutta niitä on vielä paljon tien päällä. Siinä on se ihonvärinen kierretty letku.

E3:sia näkyy eniten, omistan itse mokomat. Toimiihan ne, mutta pidin E1:stä enemmän. Pysyivät paremmin päässä.

E4:set on vielä sen verran uutta, että harvemmin. Kovasti popparit kehuu. Selkeät.

Ja E5:set on ne parhaat, mikä näkyy sitten hinnassa. Kaks elementtiä/kuuloke, eli2-tie. Soundi on sellainen, ettei musaa tee enää mieli kuunnella muilla luureilla. :D

Mainosjupinaa:
http://www.shurestore.com/earphones/story.html

Kataloogia.
http://www.shurestore.com/earphones/index.html
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
M.i.k.key
08.01.2006 04:51:38
Mulla on tuosta IEM300:sta se G2 malli. eli uudempi mikä toimii kahdella sormiparistolla. Pattereilla vetää monta keikkaa ja siinä on hyvä näyttö mistä näkee patterien latauksen, en nyt muista kolmella vai neljällä tolpalla. Olen ollut erittäin tyytyväinen. Toki silloin kuin etäisyys lähettimeen alkaa olemaan 10 metrin luokkaa niin häiriöitä syntyy, pitäis pakottaa tekniikka hoitamaan semmoinen antennivahvistin matkaan.

Luureina nykyään E5, aikaisemmin käytin E3:sia. Hyviä molemmat, ensin mainitut on loistavat.
Mä lopetan nää hommat!
mr.muzak
08.01.2006 06:01:05
Luureina nykyään E5, aikaisemmin käytin E3:sia. Hyviä molemmat, ensin mainitut on loistavat.

Mä teetin noihin vielä omat muotit korviin ja kyllä on hyvä, ei voi muuta sanoa. Hintaahan tietty kertyy se 600-700e yhteensä pelkistä napeista+muoteista, mutta eipähän tarvii leikkiä harrastuslaitteilla.
Teemu Tee
08.01.2006 11:28:49
Akg IP1, ja vain toisessa korvassa.
Tyhjän saa pyytämättäkin
Decadence?
26.01.2006 14:31:28
IEM300 G2. Joo noi napit vois kyllä vaihtaa.. ihan ok kyllä. Shurella parempia. Siis napit..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)