Jzci 08.01.2006 22:33:04 (muokattu 11.01.2006 03:00:49) | |
---|
Vaihtelee kyllä. Sanoisin että 0-12h. Kyllä päivittäin kertyy yleensä kuitenkin joku 4h kun noita bänditreenejä on melkein joka päivä, ja itsekseenkin tulee jotain soiteltua ainakin se pari tuntia päivässä. Joskus taas sitten homma saattaa lähteä käsistä kun keksii jotain mielenkiintoista soitettavaa/treenattavaa, jolloin tuo 12h päivässäkään ei ole mahdottomuus. E: Tänään tuli tuollaiset 12h soiteltua. Pitkin päivää kaikenlaisia harjoituksia tuli pläräiltyä pikkauksesta funkkirytmeihin ja sorminäppäilystä sweeppeihin. Sitten bänditreeneihin, ja sen jälkeen opettelin muutamaa extremen biisiä ja säveltelin eteenpäin yhtä omaa biisiä + vielä muutamat sormiharjoitukset päälle. Miksikö tämä piti tulla kertomaan? Jaa-a, kai sitä tuli vaan niin hyvä olo kun tuli pitkästä aikaa soiteltua oikeen urakalla, ja vielä ajatuksen kanssakin jopa. |
Kyl se on se puol tuntii päivässä, jos ei lasketa mukaan sitä, että näppäilee puolihuolimattomasti kieliä esim. telkkaa katsoessa. Siitä tulisi sit about 5-6 tuntia lisää. Mitä yhteistä on ferrarilla ja säkillisellä kuolleita vauvoja? |
ANtTIKRISTUS 09.01.2006 12:34:23 (muokattu 09.01.2006 12:35:04) | |
---|
Kyl se on se puol tuntii päivässä, jos ei lasketa mukaan sitä, että näppäilee puolihuolimattomasti kieliä esim. telkkaa katsoessa. Siitä tulisi sit about 5-6 tuntia lisää. Mulla on aikalailla sama homma. No, tulee sitä ehkä joka toinen päivä jopa muutama tunti aktiivisoittoa. Ongelma vain tahtoo olla, ettei aika/into (väsyttää...) tahdo riittää arkisin soitella. Viikonloput menee sitte meno päällä muissa hommissa. |
utelias 09.01.2006 15:04:36 | |
---|
no siina 30min-2h |
king of dark 09.01.2006 16:15:14 | |
---|
Tällä hetkellä soittelen noin 1-4 h Umm... Donuts - Homer Simpson |
Marquiesce 09.01.2006 16:42:41 | |
---|
1-6h. Tosin joskus on yksinkertaisesti päiviä, että ei kerkiä/jaksa. Samoin. Protected. Detective. Electric Eye. |
Alpertti 09.01.2006 16:50:50 | |
---|
Keskimäärin varmasti tunnin verran soittelen päivässä. Joskus on päiviä, etten soittele ollenkaan ja joskus taas tulee aherrettua enemmän, harvemmin kuitenkaan yli kahta tuntua päivässä. Tuo kaksikin tuntia sitten kertyy yleensä vaikkapa parista tunnin soittojaksosta. |
Fasec 09.01.2006 17:14:46 | |
---|
Vähemmän kuin surffaan tällä foorumilla. Vuodessa taitaa olla enemmän niitä päiviä jolloin en treenaa kuin niitä jolloin tulee edes jotain rämpyteltyä. Eihän ne taidot näin kehity, mutta eihän sitä pidä itseään hommaan pakottaakkaan, jos ei ajatus innosta. Kyse on aika pitkälti jaksamisesta ja siitä että hommaan väsyy melko nopeasti. En saa erityisiä kiksejä veivatessani jotain riffejä, mutta tykkään kehittää aina jotain uutta. Jos mitään ei irtoa, niin kitara painuu laukkuun. |
Stairway to heaven 09.01.2006 18:51:13 | |
---|
0-2 tuntia päivässä. Välillä kauemmin. Jos soitan liian kauan nii ei saa enää unta ku ajattelee et miten se joku biisi ny menikää?? |
Wahi 09.01.2006 19:51:35 | |
---|
Arkipäivisin tulee soiteltua harmittavan vähän, alle 1h. Salin/pitkän koulupäivän jälkeen ei vain jaksa. Viikonloppuisin tulee soiteltua about 4h. "Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |
Artist 09.01.2006 20:58:50 | |
---|
Sen verran kuin ehtii. Jonkin verran tulee räpellettyä ihan joka päivä, jos vaan olen kotosalla. Eli sanotaan nyt puolesta tunnista aina jonnekin useampaan tuntiin. Poikkeustapaukset sitten erikseen, kuten pitkät studiosessiot tai semmoiset tilanteet kun on kiire harjoitella paljon biisejä lyhyessä ajassa (ja unohtaa ne kuukauden päästä). |
Ilez885 10.01.2006 11:38:13 | |
---|
Vaihtelee tosi paljon...vapaapäivinä just joku 5h tai joskus vähän enemmän, joskus vähän vähemmän. Koulupäivinä voi kulkea just jonkun 20 min - n. 1h haarukassa... |
Emit 10.01.2006 13:11:32 | |
---|
Arkisin 45 min - 1 h 15 min on tavoite, joka yleensä pysyykin. Viikonloppuisin n. 2 h päivässä. Jos joskus jää soittamatta niin sitten se pitää korvata. Olen tässä miettinyt tätä minun harjoittelun laatua, sillä joskus huomaan , että en ole lainkaan keskittynyt asiaan jota olen harjoitellut. Huomaan vain yhtäkkiä, että ohhoh, minähän olen soittamassa kitaraa. Pitäisi kskittyä, niinkuin joku tuolla alussa sanoikin, että harjoittelun laatu on tärkeämpää kuin aika jonka siihen kuluttaa. |
Pico 10.01.2006 13:32:17 | |
---|
0 - xxh yleensä varmaankin :/ :I |