Aihe: Oikea humppamobiili.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
EP
08.01.2006 23:02:09
Vielä nuista mobiileista. Kyllä vaan Hiaceki ajo asiansa reissusa.

Juu, kun ei poistu Bussireitiltä..
poppamies
08.01.2006 23:02:11

Tossa äsken testasin Bilteman lumiketjut.

Jumangekka, kun on etevät.

Ny ei jää Mese kinni mihinkän!

Onko messersmitti riitävän lämmin? Mulla on Chervolelin kanssa vähän sillä lailla että moottori ei oikein lämpene kunnolla pakkasilla. Johtuisiko siitä että siin koneessa on niin jumalattomasti rautaa?
G-strings are for strippers
EP
08.01.2006 23:04:47
Onko messersmitti riitävän lämmin? Mulla on Chervolelin kanssa vähän sillä lailla että moottori ei oikein lämpene kunnolla pakkasilla. Johtuisiko siitä että siin koneessa on niin jumalattomasti rautaa?

Juu,juu, Palonrauttaa ja vähä järkkee..
EP
08.01.2006 23:06:42
Ainuastaan perushuollot siihen tein. Niin, ja Perätalon Mara vaihto tuulilasin pyhkijän moottorin.

Onko hajasesa joku muukkin moottori?
isojussi
08.01.2006 23:06:43
Mege on lämmin. Vaikkei väliseinän lasi oo ees paikoillaan. Se kyllä taitaa edesauttaa ilmanvaihtoa. About 50:stä eteenpäin lämppäristä tulee itellään enemmän ilmaa, kuin puhaltimen hitaalla nopeudella.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
EP
08.01.2006 23:08:48
Mege on lämmin. Vaikkei väliseinän lasi oo ees paikoillaan. Se kyllä taitaa edesauttaa ilmanvaihtoa. About 50:stä eteenpäin lämppäristä tulee itellään enemmän ilmaa, kuin puhaltimen hitaalla nopeudella.

Anteeksi mitä? tapahtuuko 50 kybän jälkkeeki viä jotannii?
EP
08.01.2006 23:12:25

Ei vaan, tarkasta termostaatti!
Ja paffia nokalle!
uruttaja
08.01.2006 23:54:58
Ja paffia nokalle!

Mulla oli kans Chevy vani ja kylymänä kävi kovilla pakkasilla. Ei auttanu poppakonstit.
poppamies
09.01.2006 00:02:21

Ja paffia nokalle!

Paffia on monta laatikollista. Ei vaikuta paljon mitään.
Termostaatti pitää tsekata.

Mulla oli kans Chevy vani ja kylymänä kävi kovilla pakkasilla. Ei auttanu poppakonstit.

Poppakonstit on kyllä kokeiltu. Se ei vaan suostu käymään kuumana.
G-strings are for strippers
uruttaja
09.01.2006 00:04:00
Paffia on monta laatikollista. Ei vaikuta paljon mitään.
Termostaatti pitää tsekata.

Poppakonstit on kyllä kokeiltu. Se ei vaan suostu käymään kuumana.

Mulle vaihdettiin termostaatti, ei vaikutusta. Chevy oli kuitenkin aivan mahtava auto. Vajaan vuoden kerkesin sillä vääntää, jotain 50.000 kilsaa.
EP
09.01.2006 00:13:08 (muokattu 09.01.2006 00:13:30)
Mulle vaihdettiin termostaatti, ei vaikutusta. Chevy oli kuitenkin aivan mahtava auto. Vajaan vuoden kerkesin sillä vääntää, jotain 50.000 kilsaa.

Kyllä pitäisi lämmöt nousta jos termostaatti kunnossa,hetkinen..
tota minkä lämpötilan térmostaatti sulla on? Vaihda semmonen joka nostaa lämmöt korkeemmalle..
EP
09.01.2006 00:16:12
Ja neste % vaikuttaa myös..
EP
09.01.2006 00:25:44
Ja neste % vaikuttaa myös..

Ei oo viälä tullu eteen autoo jota ei esim. saa keittään, joten varmasti saa lämmöt nouseen kun uhraa asialle hieman aikaa..
uruttaja
09.01.2006 00:55:33
tota minkä lämpötilan térmostaatti sulla on? Vaihda semmonen joka nostaa lämmöt korkeemmalle..

Enhän minä tiedä. Mutta mun autoja korjaa edelleen sama äijä jota minä pidän ihan ammattipaavona autojen kans.
WanhaWetäjä
09.01.2006 01:04:45 (muokattu 09.01.2006 01:05:35)

Mä olen ajellu kohta neljä vuotta Vitolla,wanha taksi,eli pikkubussi;-)

Plussaa on pieni kulutus ja etuveto,eli tyhjänäkin pääsee liikkeelle:-)

Ja on lämmin..

Ostin uudet talvikumit,yks päivä kun lähin liikennevaloista,lievä ylämäki,oli kiva kattella peilistä kun perässä tuli Hiace,siellä se vielä kaasutteli kun mä olin jo puolen kilsan päässä...

Pikkubändille ihan jees vehe,vaatii kyllä kärryn jos on enempi roinaa,no pikkuvikoja on ollut,tyyppivikana käsijarru ja sähköpuoli,mulla on nyt toinen takavalo pimee,johto jostain väliltä poikki ;-/

Eiks noi jenkit ole aika arvokkaita käyttää,eli naftaa menee...
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
uruttaja
09.01.2006 01:06:15
Kympin pintaan meni jos ajoi sievästi. Nyt Merssulla menee alle kuuden samalla taktiikalla.
WanhaWetäjä
09.01.2006 01:20:47

Kympin pintaan meni jos ajoi sievästi. Nyt Merssulla menee alle kuuden samalla taktiikalla.

No aika kohtuullista...Vitolla pitäs päästä seiskan pintaan,no kyllä se kasiin-ysiin talvikeleillä menee.
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
humppahanuristi
09.01.2006 08:14:54

Älä vaihda 6.2:seen ainakaan kuumempaa termaria. Keulaa tukkoon ja jos ei auta, niin ei auta. Se 82°C termari on siihen sopiva ja vaniin on hirveän ahdas paikka tehdä kansiremppaa...

Kulutuksista puheenollen, niin 6.2 on aika taloudellinen. Kerran oli jo vähän kypsä tilanne ja piti päästä kotia äkkiä, niin 155km tultiin vanilla 1t 15min ja kulutus 11l/100km. Entisellä buick-farmarillani (alkuperäinen olds-diesel, kyllä se kestää) mentiin maantieajossa parhaillaan alle 6l/100km. Nykyisellä bensa-buickilla mennään hyvällä kelillä alle 20l/100km mutta onhan siellä kaasupolkimen alla jotain muutakin kuin ilmaa...

6.5 koneet, ihme kyllä, vie jonkun verran enempi polttoainetta kuin nuo vanhat vaikka kone on periaatteessa sama kuin 6.2 mutta sähköohjatulla pumpulla.
Haluaisiko kukaan ostaa VOX PF10:n? Ostin kotiharjoittelua varten mutta eihän siitä mitään tule:"mulla särkee päätä, et viiti nyt vinguttaa... Sen kerran kun telkkaria katon, niin täytyy pitää tuollaista mekkalaa..."
jon lord
09.01.2006 10:59:11

Meillä on kans Vani ( se vanhempi malli ) ja lämpöjen kanssa on aina ollut ongelmia. Edellisessä ei tahtonut lämmöt nousta vaikka mitä tehtiin. Nykyisessä lämpiää pelkääjän puoli mutta kuskin puoli ei tahdo lämmetä ja alas ei puhalla kunnolla. On käytetty kaikilla korjaajilla, mutta ei oikein parane. Kyllä siellä tarkenee ei siinä mitään. Eräs seikka on se että siinä ei tahdo löytyä sellaista sopivaa lämpöä. joko puhaltaa ihan kuumaa tai sitten liian kylmää mutta keskivertoa ei oikein.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)