Eemil 08.01.2006 21:43:12 | |
---|
Ihan vaan vastaan kun kysytään että ei minkäänlaisia.Kas kun en niitä näihin kitaroihini tarvitse.Satulat on muuten niin hienossa iskussa jotta.Jos joku tarvii niin siitä vaan ja jos en minä tarvitse niin ei varmaan tarvii kenenkään kuitenkaan epäilemään että korvissani olisi jotain feelua.Jokainen toimii parhaaksi katsomallaan tavalla ja taas kerran paljon melua tyhjästä kun puhutaan samoista asioista eri nimillä.Ei muutakuin kitarat vireeseen. Suosittelen lukemaan tämän. http://www.earvana.com/technology_how_it%20works.html Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös.
K100 #2 |
BigPapa 08.01.2006 21:48:44 (muokattu 08.01.2006 21:51:34) | |
---|
Suosittelen lukemaan tämän. http://www.earvana.com/technology_how_it%20works.html Niin mitä tuosta,samaa vanhaa asiaa.Jos tarvitsee Earvanaa niin tarvitsee,jos ei tarvitse,asioden ollessa kitaroissa kohdallaan,niin silloin kyseistä tuotetta ei tarvinne hankkia,Earvanan mainoksesta huolimatta.Älkää nyt enää jaksako vanhalle vääntää näitä intonaatio juttuja,kun ne on kaikki tiedossa ihan mensuuri mukaan lukien.Pliis. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Eemil 08.01.2006 21:57:52 | |
---|
Niin mitä tuosta,samaa vanhaa asiaa.Jos tarvitsee Earvanaa niin tarvitsee,jos ei tarvitse,asioden ollessa kitaroissa kohdallaan,niin silloin kyseistä tuotetta ei tarvinne hankkia,Earvanan mainoksesta huolimatta.Älkää nyt enää jaksako vanhalle vääntää näitä intonaatio juttuja,kun ne on kaikki tiedossa ihan mensuuri mukaan lukien.Pliis. Okei, sori. Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös.
K100 #2 |
SirElwood 08.01.2006 21:59:56 | |
---|
Innovatiivisuus on korvannut monta wanhaa hyvää asiaa tukulla uusia ja huonoja juttuja... Hävetkää keksijät ja kehittelijät! Ettekö näe? Kaikki on jo keksitty, ei teille ole käyttöä. Ja me olemme oikeassa. Ehdottomasti, aina. Menkää kotiinne ja hävetkää. Polttakaa piirustukset uusista ideoistanne takassa. Me emme niitä tarvitse, koska emme tiedä niistä mitään, emmekä aio niihin myöskään tutustua. |
BigPapa 08.01.2006 22:05:06 (muokattu 08.01.2006 22:05:28) | |
---|
Innovatiivisuus on korvannut monta wanhaa hyvää asiaa tukulla uusia ja huonoja juttuja... Hävetkää keksijät ja kehittelijät! Ettekö näe? Kaikki on jo keksitty, ei teille ole käyttöä. Ja me olemme oikeassa. Ehdottomasti, aina. Menkää kotiinne ja hävetkää. Polttakaa piirustukset uusista ideoistanne takassa. Me emme niitä tarvitse, koska emme tiedä niistä mitään, emmekä aio niihin myöskään tutustua. Muutama olisi saanut jäädä keksimättäkin,edelleen jos jollekin on Earvanasta hyötyä,niin käyttäköön sitä,minä en sitä tarvitse vireen korjaamiseen koska mitään ongelmaa minulla ei ole.Juu ja sitten kännykkä on ihan turha keksintö,sitäkään minulla ei ole eikä tule.Joskus sentään täytyy saada olla rauhassa ja lankapuhelimella ehtii asiansa kyllä hoitamaan ihan hyvin.Että tälläinen tapaus tällä kerralla. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Eemil 08.01.2006 22:07:07 | |
---|
Muutama olisi saanut jäädä keksimättäkin,edelleen jos jollekin on Earvanasta hyötyä,niin käyttäköön sitä,minä en sitä tarvitse vireen korjaamiseen koska mitään ongelmaa minulla ei ole.Juu ja sitten kännykkä on ihan turha keksintö,sitäkään minulla ei ole eikä tule.Joskus sentään täytyy saada olla rauhassa ja lankapuhelimella ehtii asiansa kyllä hoitamaan ihan hyvin.Että tälläinen tapaus tällä kerralla. Aika nopeesti nää sun kirjeet kuitenkin tulee tänne perille. Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös.
K100 #2 |
BigPapa 08.01.2006 22:09:08 | |
---|
Aika nopeesti nää sun kirjeet kuitenkin tulee tänne perille. Tämä ei tietääkseni ole kännykkä. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
hemmo 08.01.2006 22:16:14 | |
---|
säätäkää tallaa ja kaulaa se riittää......ei tarvita Earvanaa....että ihan molemmista päistä pitäis asetella hei haloo.....satulasta ja tallasta....unbelievable.... No, kun miun -62 Gibsonissa on semmoinen ns. bar-tailpiece, josta ei voi säätää yhtään mitään ja se on kuiteinkin todella hyvä. Kiroan siis kaikki sen jälkeen tehdyt säätöinnovaatiot. "Oot hullu haalija" -hellasärö. |
BigPapa 08.01.2006 22:17:16 | |
---|
No, kun miun -62 Gibsonissa on semmoinen ns. bar-tailpiece, josta ei voi säätää yhtään mitään ja se on kuiteinkin todella hyvä. Kiroan siis kaikki sen jälkeen tehdyt säätöinnovaatiot. Joo se on ihan mukava. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Se on hienoa. Ei mielipiteeseen tarvita tietoa tai kokemusta, riittää kun uskoo johonkin. Minä voin olla vaikkapa sitä mieltä, että fissioenergiaa ei pystytä koskaan tuottamaan siinä mittakaavassa, että siitä olisi ratkaisuksiksi maailman energiantarpeeseen. Näin vaikka minulla ei olisi mitään käsitystä siitä, mitä on fissioenergia. Riittää kun olen joskus kuullut termin ja uskon siitä jotain - tässä tapauksessa siis sen, ettei siitä ole ratkaisuksi maailman energiantarpeeseen. Kyseisen asian olen voinut vaikka keksiä itse, yksi lysti. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Se on hienoa. Toinen asia on, kannattaako mielipidettään julistaa absoluuttisena totuutena, jos ei pysty sitä millään tavoin perustelemaan, ainoastaan huutamaan yhtä ja samaa väitettä useasti ja kovaa. Mutta kukin tyylillään. Meitä on moneen junaan ja jokaiseen vaunuun. Sekin on hienoa. Joskus ihmisiin ja heidän tyhmyyteen turhautuneena sitä tosin toivoisi, että jotkut vaunut jäisivät kyydistä... Täältä veturista asian teille vittuillen ilmoitti yllekirjoittanut. Eva jag behöver dig. Mer än vad jag vill ha dig och jag vill ha dig för gamla tiders skull. Du betydde inte allt. Men det blåste aldrig kallt. För du var solskenet. Jag var ensam. |
Ossi 08.01.2006 22:23:49 | |
---|
Kuuntelin tossa yhtä Jeff Golubin soololevyä ja totesin taas kerran kuinka makee soitto kuulostaa vielä nannemmalta kun instrumentti on tosiaan vireessä. Juccizta ehkä muutaman vuoden pidempään kitaran kanssa räplänneenä ottaa lujille myöntää, mutta mun mielestä mies on tässä ihan asialla :) Oma korvani ei ole kummoinenkaan, ei toivoakseni ihan onneton kuitenkaan, ja siitä huolimatta tulee taisteltua vireongelmien kanssa tuon tuostakin. Riippumatta siitä mitä soittopelin lavassa lukee ja siitä, että vuosien saatossa on kristallisoitunut kohtalaisen hyvin käsitys mihin suuntaan ruuveja väännellään jollei vehe rimmaa. Probleemi on kulminoitunut erityisen konkreettiseksi itseäni varten puuhaamani, tosin uskon puutteen takia pari vuotta latenssissa vaiheessa olleen, pienimuotoisen levyproggiksen tiimoilta. Sain haalittua siihen niin hyviä ja mieluisia soittajia, että omia rävellyksiä tulee kuunneltua ehkä turhankin kriittisesti mutta soitannollisen liirumlaarumin seasta pistää anyway kyllä turhan usein ensimmäisenä korvaan epävireisyys. Tommonen vituttaa jo senkin takia, että nuo muutamat ajan kanssa opitut ja toisinaan onnistuvatkin soitannolliset klisheet vesittyy johonkin juttuun mikä on periaatteessa pelkkä järjestelykysymys. Vireisyys ei ole itsetarkoitus mutta hyvä apu. Jos on aikomus tehä musaa. Fiilis on kyllä kans tärkee.... :P "It Don't Mean A Thing
(If It Ain't Got That Swing)" Duke Ellington |
BigPapa 08.01.2006 22:26:06 (muokattu 08.01.2006 22:31:08) | |
---|
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Repent 08.01.2006 22:34:35 | |
---|
Kukas tässä on epävireisyyden puolesta liputtanut?Tottakai soittimen pitää olla vireessä. Tässä esimerkki http://www.youtube.com/w/Hound-Dog- … TcQ&search=hound%20dog%20taylor Miten voit arvioida Earvanaa, jos et ole edes kokeillut sitä? Tästä on kysymys, täällä puhutaan nimenomaan Earvanasta, eikä sinun erinomaisuudestasi ja ylivertaisuudestasi. mansikka |
M-Juhana 08.01.2006 22:39:30 | |
---|
Miten voit arvioida Earvanaa, jos et ole edes kokeillut sitä? Tästä on kysymys, täällä puhutaan nimenomaan Earvanasta, eikä sinun erinomaisuudestasi ja ylivertaisuudestasi. Ei , vaan siitä, että onko epävireisyyden poistamisen ratkaisu Ervana ?? Eli on mielipidettä, että se ei ole ratkaisu. Kitara pitää saada soimaan vireisesti sellaisena , kun Leo Fender ja Gibson ovat sen tehneet ! RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
BigPapa 08.01.2006 22:39:51 (muokattu 08.01.2006 22:40:32) | |
---|
Miten voit arvioida Earvanaa, jos et ole edes kokeillut sitä? Tästä on kysymys, täällä puhutaan nimenomaan Earvanasta, eikä sinun erinomaisuudestasi ja ylivertaisuudestasi. Tarkoitan sitä,että minun ei edes tarvitse kokeilla sitä,koska en sitä tarvitse.Ja jos joku on tässä asiassa esiintynyt erinomaisena ja ylivertaisena,niin kyllähän se on joku muu kuin minä.On se sitten vaikea joidenkin ymmärtää että kitarat voivat olla vireisiä ilman Earvanaakin.En arvioi Earvanaa vaan sen tarvetta ja voihan olla että joku sitä tarvitseekin.Menikö perille? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Eemil 08.01.2006 22:40:04 | |
---|
Kukas tässä on epävireisyyden puolesta liputtanut?Tottakai soittimen pitää olla vireessä. Tässä esimerkki http://www.youtube.com/w/Hound-Dog- … TcQ&search=hound%20dog%20taylor Mun mielestä tuossa kuuli aika hyvinkin ensimmäisten nauhojen kohdalla olevaa epävireisyyttä verrattuna vapaisiin kieliin ja ylempiin nauhaväleihin. Saatan olla väärässä koska olen nuori. Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös.
K100 #2 |
BigPapa 08.01.2006 22:41:54 (muokattu 08.01.2006 22:43:24) | |
---|
Mun mielestä tuossa kuuli aika hyvinkin ensimmäisten nauhojen kohdalla olevaa epävireisyyttä verrattuna vapaisiin kieliin ja ylempiin nauhaväleihin. Saatan olla väärässä koska olen nuori. Olet oikeassa mutta meininki oli silti hyvä.Ja luulen että tuossa tapauksessa Earvana tai sen poissa olo ei olisi asiaa miksikään muuttanut.Kauttaaltaanhan siinä oltiin epiksessä. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Repent 08.01.2006 22:42:46 | |
---|
Tarkoitan sitä,että minun ei edes tarvitse kokeilla sitä,koska en sitä tarvitse.Ja jos joku on tässä asiassa esiintynyt erinomaisena ja ylivertaisena,niin kyllähän se on joku muu kuin minä.On se sitten vaikea joidenkin ymmärtää että kitarat voivat olla vireisiä ilman Earvanaakin.En arvioi Earvanaa vaan sen tarvetta ja voihan olla että joku sitä tarvitseekin.Menikö perille? "Tarviiko Earvana -satulan kanssa intonaation säätämisessä ottaa jotain erityistä huomioon?" Tässäpä oli topicin aloittajan kysymys. Mitä tiedät aiheesta, eli toisin sanoen onko sinulla muuta kerrottavaa kuin, että et sellaista tarvitse eikä siis kukaan muukaan? Ja sinähän tässä olet itseäsi kehunut kilpaa. mansikka |
Swan 08.01.2006 22:43:51 (muokattu 08.01.2006 22:44:35) | |
---|
|
BigPapa 08.01.2006 22:46:35 (muokattu 08.01.2006 22:49:45) | |
---|
"Tarviiko Earvana -satulan kanssa intonaation säätämisessä ottaa jotain erityistä huomioon?" Tässäpä oli topicin aloittajan kysymys. Mitä tiedät aiheesta, eli toisin sanoen onko sinulla muuta kerrottavaa kuin, että et sellaista tarvitse eikä siis kukaan muukaan? Ja sinähän tässä olet itseäsi kehunut kilpaa. En ole,satulan kanssa yleensäkin täytyy ottaa erinäisiä asioita huomioon oli sitten Earvana tai ei.Ihan kokeilematta varmaankin earvanaakin pitää säätää jotta saadaan intonaatio kohdalleen.Ok?Helpommalla pääsee kun säädättää originaalisatulan oikeanlaiseksi.Sekin on mahdollista. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |