Aihe: Musiikin osuus elämässäsi
1 2 3 4
StoRBa
08.01.2006 19:19:48

Musiikki näyttelee erittäin suurta roolia elämässäni. Suurin osa ajasta ja rahoista menee musiikkiin. Tyytyväinen olen tähän tilanteeseen.
Corba
08.01.2006 21:11:08

Mun on pitänyt jo karsia melkein kaikki satunnais-musiikinkuuntelu elämästäni, ja vapaa-ajalla kuuntelen ennemmin hiljaisuutta kuin levyjä. Mut aika aikaa kutakin, kyllä se vielä tästä huviksi muuttuu, sitten kun ei ole pakkotilannetta kuunnella koko ajan ja analyyttisesti.

Jossain vaiheessa varmaan monet muusikot huomaavat tuon "hiljaisuuden" tärkeyden. Korvien on hyvä levätä välillä!
Twist! Beat! - Tulta ja tunnelmaa!!!
jäykkis
08.01.2006 22:54:59
Nooh, arkipäivinä yleensä tuommonen pari tuntia omaa soittelua ja sen lisäksi jonkun verran levyjen kuuntelua. Levyjen kuuntelu on kausiluontoista, toisinaan enemmän ja toisinaan vähemmän. Yleensä kuuntelu rajoittuu pääasiassa viikonloppuihin - mistä johtuu, tiedä häntä. Töissä ei oikein pysty kun pitää fundeerata ja suunnitella...

Kaiken kaikkiaan, kohtuu käyttäjä olen ma.
"Tietokoneella musiikin kuuntelu on extraa. Jos nyt käytät jotain Linuxia tai Macia, kannattaa harkita ihan tavallisen cd-soittimen hankkimista" - Tommi KyyrÄ -
j-spring
08.01.2006 23:28:21
Rahoista kaikki ylimääräinen menee aina uusiin hankintoihin, ja muuten on musiikkiin kuluu eniten aikaa tyttöystävän ohella :)
Super-Jari
10.01.2006 23:59:19
Kait se aika iso osa on. Ei silti suurin missään nimessä. Minusta ei ammattilaiseksi ole.
south_of_heaven
11.01.2006 07:36:14
Musiikki näyttelee erittäin suurta roolia elämässäni. Suurin osa ajasta ja rahoista menee musiikkiin. Tyytyväinen olen tähän tilanteeseen.
ilmoitti South_of_Heaven
t-termiitti
11.01.2006 09:05:11 (muokattu 11.01.2006 09:07:41)

Tärkeintä on (vain) perhe, terveys ja oman lokeronsa täyttäminen yhteiskunnassa (sis. mm. työn). Musiikki voi soida tämän kaiken taustalla - sound trackinä. Musan väsäily on kuitenkin tällä hetkellä eniten vapaa-aikaa nappaava harrastus: vapaa-ajasta noin 3/8. "Ylimääräisistä rahoista" menee noin 5/32 musiikkiin liittyviin asioihin.
Tulokset 1 - 10 noin 58 osuman joukosta haulle "meaning of life is 43". (0,09 sekuntia)
Ede
12.01.2006 09:18:15
Kyllähän tuon parissa tuntuu varsin merkittävä aika uppoavan. Joko sitä liimautuu kitaran varteen tai sitten levy soi pakollisena taustahälynä. Huono tapa, koska enää ei tunnu osaavan keskittyä kunnolla kuunteluun, vaan menee jatkuvasti taustalla.
Guitar Hero
12.01.2006 11:07:43
Musiikki näyttelee pääosaa elämässäni, ehdottomasti.
jeh.. mä olen vakavasti "rajoittunu"
Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja.
Teijo K.
12.01.2006 13:18:10

Jossain vaiheessa varmaan monet muusikot huomaavat tuon "hiljaisuuden" tärkeyden. Korvien on hyvä levätä välillä!

Viimeisen vuoden aikana ei ole kauheasti tullut levyjä kuunneltua, musiikki on kyllä selkeästi osa elämääni mutta ei mitenkään se tärkein osa.
Munsta.
miscage
12.01.2006 13:35:18
Tuleehan sitä kulutettua paljon. Taustalla, "syväkuuntelussa", lyriikoiden lukemista, musiikkimedioiden seuraamista, bänditoimintaa.

Yleisesti ottaen musiikki on osa kaikkea.
-Meinasitko mennä käymään?
-No en vitussa! Sielt tulee nahkaa!!!
Anttichrist
17.01.2006 09:32:41
Reilusti yli 90%, kyllä se kitara löytää tiensä uniinkin lähes joka yö ("unitreenausta"). ja lähes koko valveillaoloaikanani jotain piisiä työstän päässäni. Kyllä sitä varmaan kaikesta muusta olisi valmis tinkimään mutten skeban molestoinnista.
reino
17.01.2006 09:35:14
Iso osuus. Jatkuvastian tuo pyörii päässä ja levyjä tulee kuunneltua, mutta yritän silti jättää tilaa muillekkin asioille. Ettei ihan lopullisesti vieraantuisi muista ihmisistä.
Vitut, sano Vatanen
Meisseli
17.01.2006 11:42:11 (muokattu 17.01.2006 11:42:20)

Tänäänkin olen aamuseitsemästä asti soittanut kitaraa ja torvea.
Kuten joka ikinen päivä.
www.strangefruit-band.com www.must.fi
Epi-
17.01.2006 12:01:03

Kyllä se musa iso osa omaa elämääni on.

Musiikkia kuuntelen päivittäin niin paljon kun on mahdollista ja kitaraa
soittelen päivittäin 2-4 tuntia. Asuinpaikkani vaan tuppaa rajoittamaan
kaikenlaisen bänditoiminnan aloittamisen. :( Kaveritkin koostuu pääosin
ei-musikaalisesti-lahjakkaista. Bändissä soittaminen ja soittamisella
tienaaminen on ollut jo kauan suuri haave ja sellaiseksi varmaan jääkin.
V*tuttaa vaan ajatus siitä ettei etene makkari-kitaristista mihinkään suuntaan. :/

..Sori, tuli vähän off-topiccia. :D
arancia
17.01.2006 17:30:32
Musiikki on minulle jokapäiväinen ja erittäin tärkeä osa elämääni. Voisinpa sanoa, että vähintäänkin yksi tärkeimmistä.

Voi olla, että musiikin osuuden elämästäni ymmärtäisin vasta sitten, jos menettäisin edes osan siitä. Musiikin kuuntelu, soittaminen ja keikoilla käynti kun on osa normaalia elämääni, eikä arkipäiväisten asioiden merkitysten ymmärtäminen ole kovinkaan helppoa. Vuosien aikana musiikki on kasvanut osaksi minua, se on antanut minun kokea ainutlaatuisia hetkiä ja saavuttaa tunnetiloja, joihin en aiemmin ole päässyt käsiksi.
Pitkäaikainen haaveeni on pukeutua gorilla-asuun.
nikomati
17.01.2006 17:33:25

paljo.
pöllö-öljyä oli maisteltu
MV
17.01.2006 17:33:59
paljo.
"Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista.
Frequency
17.01.2006 17:38:34
Kaveritkin koostuu pääosin ei-musikaalisesti-lahjakkaista. Bändissä soittaminen ja soittamisella tienaaminen on ollut jo kauan suuri haave ja sellaiseksi varmaan jääkin.
Jollain muullakin sama kohtalo.

Joka päivä soi mp3-soitin vähintään muutaman tunnin. Rumpuja soittelen kun kerkeen, ilman että suuresti häiritsen kotiväkeä. Ilman musiikkia en voisi elää.
Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)