Jannetheman 08.01.2006 19:00:11 | |
---|
Tietääköhän kukaan, mikä malli omistamani Westonen kitara voisi olla? Väriltään musta, lankku lievästi stratomallinen, kaksi Emg:n yksi- ja yksi kaksikelaista mikkiä. Kaulan takan teksti "Modulus Graphite pat. no. .." Eli kaula grafiiittia. Ei netistä tuntunut kyseistä mallia löytyvän. |
NoCo 08.01.2006 19:04:54 (muokattu 08.01.2006 19:06:52) | |
---|
N.C. |
oiva tumpeloinen 08.01.2006 19:13:42 (muokattu 08.01.2006 19:18:04) | |
---|
Jos se on muodoltaan jotakuinkin Ibanezin S-sarjalaisen näköinen, niin sen malli Sabre. Mulla oli semmoinen aikoinaan. Hintaansa nähden tosi hyvä keppi. Mutta sitten se varastettiin.....:( DIT: Jos se on tuo Sabre, niin se on niin huono, että se kannattaa myydä pois....halvalla....mulle. ;) |
Joo kiitti, tuo Sabrehan se taitaa olla. Ihan ok soitella, tosin hiukan painava, ja ulkokeikoilla kolealla ilmalla näpit jäätyy kun se kaula "kerää" kylmyyttä. Mikähän moisen ovh on mahtanut olla? Ostin sen n. 6 vuotta sitten puolitutulta 1300mk:lla. (Eikä varmaan oo sun varastettu keppis, jätkä oli ostanut sen liikkeestä joskus -94 ;)) |
oiva tumpeloinen 08.01.2006 21:47:20 | |
---|
Joo kiitti, tuo Sabrehan se taitaa olla. Ihan ok soitella, tosin hiukan painava, ja ulkokeikoilla kolealla ilmalla näpit jäätyy kun se kaula "kerää" kylmyyttä. Mikähän moisen ovh on mahtanut olla? Ostin sen n. 6 vuotta sitten puolitutulta 1300mk:lla. (Eikä varmaan oo sun varastettu keppis, jätkä oli ostanut sen liikkeestä joskus -94 ;)) Itseasiassa huomasin lapsuksen kirjoituksessani. Se malli taitaakin olla Saber eikä Sabre. Enkä mä nyt sitä mun versioksi epäillytkään, enhän mä muuten sitä halvalla olis sulta ostamassa......sitä paitsi vorolta jäi jotain jälkeensä. Sattui nimittäin keppi olevan osissa, kun juuri olin sitä modaamassa. Talla löytyy vieläkin hyllyltä. =)....saiskohan siihen jostain vielä noita ankkuritappeja?!?!?!? Sen ovh 90-luvulla oli jotain 3500 markan pintaan. Vähän reilu 3000 muistaakseni omasta maksoin olisiko ollut vuonna -94 kanssa. |
Jannetheman 08.01.2006 22:15:49 | |
---|
Sabre ois kuulostanut paljon miehekkäämmältä, jotenkin vain kuulostaa tuon kuuloinen nimi tutulta. Taitaa yleensäkin tuo merkki olla kohtalaisen harvinainen, ei ole tullut vielä nähtyä kenelläkään muulla. Tosin ihan on porukat tyytyväisiä esim. täällä foorumilla olleet. Saattaa vaikka jossain vaiheessa myyntiin mennäkin, himottaisi Jacksonin tai Esp:n V-mallinen hevikeppi. |
Repent 08.01.2006 22:38:58 | |
---|
Voisin tietää yhden, jolla saattaisi olla myynnissä tuollainen. mansikka |
oiva tumpeloinen 08.01.2006 23:25:22 | |
---|
Voisin tietää yhden, jolla saattaisi olla myynnissä tuollainen. Jos näin on, niin kerro ihmeessä terveisiä. =) Niin tiedä nyt sitten sen mallista vieläkään...Tuossa linkissä sanotaan otsikotta, että Saber olisi, mutta myöhemmin siinä viitataan Ibanezin Saber muotoon....Ja toi kyseinen yksilö on ihan puukaulalla. http://cgi.ebay.com/WESTONE-SABER-s … ssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem |
Johann Onn 09.01.2006 11:54:38 (muokattu 09.01.2006 11:56:45) | |
---|
|
oiva tumpeloinen 09.01.2006 12:03:56 | |
---|
http://www.geocities.com/rhynster/villian.html Tossa on ainakin "se" kaula. Tiedä sitten onko toikaan ihan sama, lapa on ainakin eri, kun mun ST-5112:ssa aikoinaan oli. Juuri tuollainen mullakin aikanaan oli. Värikin täsmää. Vähänpä siitä itsekään tiesi. Näyttää vaan tallamikki vaihtuneen. Mulla ainakin alunperin oli Emg:n Select tallassakin, jossa on samanlaiset kuoret kuin noissa singleissä. |