Aihe: Soul Tattoo
1
slowdive
08.01.2006 12:45:46
Tästä Hearthillin uudesta inkarnaatiosta ei löytynyt juurikaan keskustelua: mitä siitä pidetään?

Itse tuosta debyytistä tykkään. Ei ehkä ihan täyden viiden tähden levy, mutta nuoremman polven suomalaiset "gootahtavat" rock-poseeraajathan se pesee mennen tullen jo pelkällä tyylikkyydellään.

Ja uutta on tulossa:
"Soul Tattoo julkaisee kakkosalbuminsa Pile Of Bones 8. päivänä helmikuuta 2006. Tuore albumi on todiste bändin kasvusta tiukkaan ja pelkistettyyn kvartetti-soittoon.

Tuottajana levyllä on toiminut Hiili Hiilesmaa, jonka aiempiin tuotantomeriitteihin kuuluvat mm. HIM ja Apocalyptica. Levy äänitettiin ja miksattiin yhteensä vain viidessätoista päivässä ja on äärimmäisen lähellä sitä elävän soiton hurjuutta, josta Soul Tattoo hyvin tunnetaan. Palkitsihan Femma-gaalakin yhtyeen vuoden 2005 parhaana live-aktina!

Hearthill-yhtyeen tuhkasta syksyllä 2003 noussut bändi on nyt uuden levyn myötä valmis lunastamaan odotukset yhtenä aikamme vaikuttavimmista rockyhtyeistä."

www.soultattoo.info
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Feggy
08.01.2006 13:05:32

Tästä Hearthillin uudesta inkarnaatiosta ei löytynyt juurikaan keskustelua: mitä siitä pidetään?

Itse tuosta debyytistä tykkään. Ei ehkä ihan täyden viiden tähden levy, mutta nuoremman polven suomalaiset "gootahtavat" rock-poseeraajathan se pesee mennen tullen jo pelkällä tyylikkyydellään.

Ja uutta on tulossa:

www.soultattoo.info

Mulla on vähän kaksijakoinen suhde, mutta niin oli Hearthilliinkin. Periaatteessa oikein toimivaa, mutta mulla jää aina jonkinlainen yliyrittämisen maku suuhun...no, se olen vaan minä.
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin." - Vaaralliset lelut: Kaunis laulu
Mechanizm
08.01.2006 13:21:21
En itse omaa levyä mutta tuota ensimmäistä on tullut kuunneltua aika paljon. Varsin mainiota musiikkia kyllä, hienoja, tosi tunnelmallisia biisejä.
Livenä olen valitettavasti onnistunut missaamaan bändin.
You still think swastikas look cool? In a real fourth reich you'll be the first to go!
Henko
09.01.2006 18:51:25

Livenä ainakin helvetin hyvä. Levyltä olen valitettavasti kuullut vain pari biisiä, mutta hyvältähän ne kuulostivat.
Mustikoiden.netin jäsen nro 22944
Numbie
10.01.2006 14:16:07

Livenä näin viime Ruisrockissa. Älyttömän kova meininki oli, olemattomasta yleisöstä huolimatta.
Krypto Niitti
10.01.2006 19:24:31
Livenä näin viime Ruisrockissa. Älyttömän kova meininki oli, olemattomasta yleisöstä huolimatta.

Tämä mies puhuu totta. Itse olin myös tuolla. Loistavaa.

Ja sitten piti levykin hankkia ja tykkään paria biisiä lukuunottamatta. Kyllä tuon uuden voisi kaupasta poistaa.
"Millään kirjoituksellasi ei ole tarpeeksi plussaa."
carnation
29.03.2006 20:46:54

Olen tässä lähipäivinä kuunnellut noita molempia levyjä, hyvää "spookyrockia". Soundit on ruuvattu juuri kohdalleen ja bändi soittaa pirun tiukasti yhteen. Hyvä yhtye, livenä voisi olla jopa erinomainen. Rokkaavimmista kappaleista Scarecrow Jimmy, Jack In The Box ja Meeting Geronimo jäävät varsin helposti päähän soimaan. Ekan levyn Pointless Sorrow on myös varsin miellyttävä kappale, se kertosäe rulaa.
"Summer's here, the sunlight greets the day."
Folcce
30.03.2006 14:43:44
Näiden edellinen Tavastian keikka on paras tänä vuonna näkemäni. Se kun polkastiin Jack In The Boxilla käyntiin, olin täysin myyty. Sydänmäki-Laiho parivaljakko on esiintyjinä tässä maassa ehkä ne jotka antavat eniten. Käykää helvetissä tsekkaamassa jos sattuvat kulmille kevään aikana!

06.04.06 Torvi, Lahti
07.04.06 Bar 68, Jyväskylä
13.04.06 On The Rocks, Helsinki
14.04.06 Päiväkoti, Turku
22.04.06 Henry's Pub, Kuopio
23.04.06 Wanha Jokela, Joensuu
19.05.06 Bar 15, Seinäjoki
20.05.06 Club 25, Vaasa
21.05.06 45-Special, Oulu
25.05.06 Kuudes Linja, Helsinki
Don't you wanna feel that cozy little box grip down on your johnson?
slowdive
19.07.2006 15:36:54
Tässä The Clashin "Know Your Rightsin" soidessa muistin että Soul Tattoo taisi ko. biisin vetää joskus TV:ssäkin (Popklubi?).

Nyt kun bändi (ja myös tuo Clashin biisi) kolisee paljon silloista enemmän, olisi mukava tuo veto nähdä uudestaan. Muuta toivoa ei lie ole kuin YouTube tms.?

Tuliko kellään tallennettua?
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)