Moi, olisin erittäin kiitollinen jos joku voisi auttaa minua selvittämään tämän biisin soinnut. ELi bändi on suomalainen Jana ja biisi on nimeltään Pauliina. Jos ei biisi tule mieleen niin sanat menee seuraavasti. AULIINA Sä omistat mut kokonaan mut ihan tosta vaan heität käytettynä romukoppaan En saa olla oma itseni ja jopa vaatteeni sä käskit mun vaihtamaan Olet suvaitsevainen avarakatseinen Mut naurat tavallista ihmistä Sä vihaat rivitaloja farmariautoja postilaatikoita vihreitä Palvo mua, sä sanot kehu mua tai vaihdan sut parempiin Oi Pauliina miksi suostuit mun kosintaan jos sanot lähteväs koska vaan Pauliina miksi kirjoitit nimeni kultaan jos en mä merkkaa sulle paskakaan Käytit minun paitaani siihen jäi tuoksusi eikä se lähtenyt pesussa Et oisi saanut lainaksi kun käytät hyväksi En tajuu miksi oon sun pauloissa Sä omistat mut kokonaan mut ihan tosta vaan heität käytettynä romukoppaan En saa pitää omaa päätäni ja jopa hiukseni sä käskit mun leikkaamaan Palvo mua, sä sanot kehu mua tai kohta kuulut mun entisiin Oi Pauliina miksi suostuit mun kosintaan… Kiitoksia jo etukäteen. -Juuso- |
wrshredder 08.01.2006 17:14:09 | |
---|
hoho., aika jännä että kappaleessa lauletaan Pauliina vaikka biisin nimi on Auliina,, hohohoho Eti googlella tai tabulatuurit palstalta. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
Entä jos Kuolemalle tulee kuolemanpelko? |
juuso_11 08.01.2006 17:26:36 | |
---|
hoho., aika jännä että kappaleessa lauletaan Pauliina vaikka biisin nimi on Auliina,, hohohoho Eti googlella tai tabulatuurit palstalta. Ainakin kyseisen bändin kotisivuilla biisin nimi oli Pauliina,en tiedä sitten. mutta missä se tablatuuriosasto on koska ennenhän se löytyi täältä keskusteluista. |
Sleepless 08.01.2006 17:37:33 | |
---|
Hiljaa hyvä tulee. |
wrshredder 08.01.2006 18:08:58 | |
---|
Ainakin kyseisen bändin kotisivuilla biisin nimi oli Pauliina,en tiedä sitten. Joo toi oli vain huono läppä kirjotusvirheestäs-.. mutta missä se tablatuuriosasto on koska ennenhän se löytyi täältä keskusteluista. heh juu ,kappas kerpele.. en ookkaa huomannu. sehän on poisssa. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
Entä jos Kuolemalle tulee kuolemanpelko? |
guitarmonkey 10.01.2006 01:08:12 | |
---|
Laitoin soinnut pikaviestinä ketjun aloittajalle. Jos saisin mahdollisuuden soittaa kenen tahansa muusikon kanssa -elävän tai kuolleen, valitsisin ehkä mieluiten sen elävän. |
Janus 26.04.2006 13:48:11 | |
---|
Nuotit saa nykyään ladata ihan .pdf-muodossa bändin kotisivuilta http://www.janaband.com/ (MEDIA -> SANOITUKSIA JA NUOTTEJA) |