Jag 01.01.2006 06:52:02 | |
---|
Elikkä tämmöstä mainostavat. Uusi kotimainen sketsisarja. Vaikuttaa mainoksen perusteella erittäin lupaavalta. "Kyllä.. minä olen (kääntyy kameraan päin) Riki Sorsan veli. Miks te soitatte hevii? -No miks sä ajat polupyörällä. aivan parhautta. Pääosissa Kari Hietalahti, Peter Franzen ja Niko Saarela. Tammikuussa alkaa pyörii ja perjantaisin tulloo. http://www.solarfilms.com/default.c … amp;dept0=1045&language=finnish"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
kingnothing 01.01.2006 12:51:11 | |
---|
Njoo, pakko kai alkaa seurata, sen verran hyvältä vaikuttaa mainosten perusteella. Suht kipeän näköisesti ajaa sillä fillarilla päin sitä puuta. Huudellaan sitten sarjan alkamisen jälkeen lisää jos muistetaan. Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals...
romantikkoitkijät #10 |
Pluto 01.01.2006 13:07:00 | |
---|
Siitä mainoksesta tuli muuten hirveä falshback. Jonkun sketsin taustalla nimittäin soi maailman paskin biisi, jonka olin kuullut kerran aiemmin ja silloinkin se jäi päähän kummittelemaan. Sanat meni jotenkin näin: "Ludwig van Beethoven soittaa radiossa..." Ei helvettiläinen, kenen biisi se on? Mutta joo, vannoutuneena Vintiöt ja Trabant Express (aliarvostettu) -fanina ajattelin kyllä tuotakin vilkaista. Off-topic: Kattelen tässä Vintiöiden DVD:tä. Natinkia natinkia on aivan paras! -Hei, minä olen Denzel Washington, mikä sinun nimi on? -Armas Skogvaara -Oletko rockmuusikko? -Kyllä olen. -Niin ajattelinkin kun kädenpuristus on tuollainen löysä ettei ole tehty päivääkään työtä. -Niin. -Onko isällä ja äidillä joku firma? -On. -Elätte siis heidän rahoillaan. -Niin. Dillon, you son of a bitch! |
Aerodactev 01.01.2006 13:09:10 (muokattu 01.01.2006 13:10:21) | |
---|
Ei helvettiläinen, kenen biisi se on? SIG - Ludwig van Beethoven "Kyllä.. minä olen (kääntyy kameraan päin) Riki Sorsan veli. Miks te soitatte hevii? -No miks sä ajat polupyörällä." Heh! Mää tajusin! Heh, polupyörä, heh! Vaikuttaa pahasti siltä että tässäkin sarjassa huudetaan hassulla äänellä hassut peruukit päässä.
Long = progressive = good
|
Härski 01.01.2006 13:09:43 | |
---|
Mutta joo, vannoutuneena Vintiöt ja Trabant Express (aliarvostettu) -fanina ajattelin kyllä tuotakin vilkaista. Samat motiivit mullakin. Trabant Express oli silkkaa neroutta, meni selkeesti liian monelta yli hilseen se. Ainut, mikä tossa Studio Impossiblessa hämää, on toi Franzen. Ei oo vakuuttanut ikinä missään roolissa. Tuskin tässäkään. |
Hetfield 01.01.2006 14:53:20 | |
---|
Hmm...Jotenkin tuttu nimi toi Trabant Express, en vaan muista ohjelmasta mitään. Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!! |
Härski 01.01.2006 15:25:28 | |
---|
Hmm...Jotenkin tuttu nimi toi Trabant Express, en vaan muista ohjelmasta mitään. "But WHERE IS THE MONKEY!?!?" Ja sitten Silu Seppälä tulee ja tuhoaa kaiken. |
Heissi 01.01.2006 20:10:26 | |
---|
Vaikuttaa pahasti siltä että tässäkin sarjassa huudetaan hassulla äänellä hassut peruukit päässä. No mikäs siinä jos sen tekee Kari Hietalahti. Hissu on hyvä ja paras. "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
NHR 01.01.2006 23:27:17 | |
---|
Vaikuttaa pahasti siltä että tässäkin sarjassa huudetaan hassulla äänellä hassut peruukit päässä. Se on parasta. Saadaan taas varmaan paljon uusia hokemia. Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
juuso a 02.01.2006 00:12:07 | |
---|
Trabant Express oli silkkaa neroutta, meni selkeesti liian monelta yli hilseen se.. Niinpä taisi mennä vähän turhan oudoiksi ne jutut. Jasso Laamanen oli kyllä ihan gurko. Trabantit vois kattoo kyllä uusintana. -"Kuis sulla on tommottii bananeit korvis?" -"Eväät" Ääh.. Emmie jaksa. |
Milkop 02.01.2006 11:28:09 (muokattu 02.01.2006 11:28:39) | |
---|
Hmm...Jotenkin tuttu nimi toi Trabant Express, en vaan muista ohjelmasta mitään. Eikös tässä ollut se Jasso Laamanen? "-Kato, Ravolta ja Mosse! Ette usko, ku olin Suur-Saimaalla kalassa..." "-Kui sul on tollattei banaanei korvis?" EDit.Niinpä olikin, olis kannattanut ketju eka lukea "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
Qsysi 02.01.2006 15:59:47 | |
---|
Se on parasta. Saadaan taas varmaan paljon uusia hokemia. On jo. Riki Sorsan veli! Kilo paskaa postista kannettuna sais mulla ainakin hymyn huulille!
- Tupuna |
RocknRoll 02.01.2006 20:15:20 | |
---|
Trabant on oli loistava! Mustanaamiot ja kaikki. Mutta Vintiöt on kyllä niin perinteistä paskaa suomi"huumoria" kuin vain voi olla. Lähinnä kylläkin "näyttelijöidensä" ansiosta. Tää ainakin vaikuttais ihan hyvähköltä, ja tuo Frantzen voisi keskittyä vaan siihen Hollywood-uraansa. |
juuso a 02.01.2006 21:02:00 | |
---|
Trabant on oli loistava! Mustanaamiot ja kaikki. Mutta Vintiöt on kyllä niin perinteistä paskaa suomi"huumoria" kuin vain voi olla. Lähinnä kylläkin "näyttelijöidensä" ansiosta. Tää ainakin vaikuttais ihan hyvähköltä, ja tuo Frantzen voisi keskittyä vaan siihen Hollywood-uraansa. Ai helkkari, toi mustanaamio unohtu. Aivan loistava. Kari Hietalahti selittämässä joku mustanaamiopuku päällä. Joka kerta huvittaa. Ääh.. Emmie jaksa. |
JOO100 02.01.2006 21:14:48 | |
---|
Vaikuttaa lupaavalta kun on Hietalahti mukana. Pakko tsekata mitä sieltä tulloo. www.Scelum.com
Romantikkoitkijät #44 |
Jag 03.01.2006 11:20:24 | |
---|
Toivottovasti tästä tulee eden jotenkin Vintiöiden kaltaista hjuumoria. Vintiöissä oli aivan loistavia sketsejä. Pakoitellen jopa parempia kuin siinä Suuressa KUMMELISSA. "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
HeavyManDrummer 04.01.2006 09:48:25 | |
---|
Kyllä mainosten perusteella on varmasti lupaava sketsisarja, ite meinaan ainakin rueta seuraamaan :D |
NHR 08.01.2006 13:14:35 | |
---|
Kyllä mainosten perusteella on varmasti lupaava sketsisarja, ite meinaan ainakin rueta seuraamaan :D Tuossa mainoksessa mua nauratti ainakin se krapulainen (?) Batman. Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
"Minkäslaista viinaa tuo Absintti on?" |
MV 08.01.2006 15:04:24 | |
---|
Täytyy nyt ainakin katsoa yks jakso, että tietää onko kuraa vai hubaa... "Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuistaan |