Aihe: Se vanha kunnon Rasmus
1 2 3 4 5 6
Deep Shadow
04.01.2006 14:08:24
Olihan siinä levykannessakin sisäpuolella Pepsi-logo.

Tosiaan, Playboys löytyy hyllystä ja kuuntelen sitä silloin tällöin. Välillä oli pitkä tauko, mutta pari vuotta sitten iski taas. Hyvä levy. Ice ja Sophia parhaat biisit.

Tutkin levyhyllyäni ja löysin sieltä tuollaisen Jyrki Snowjob kokoelman, jossa on myös tuo Sophia. On se vaan letkeä kappale. Täytyisi kai ostaa tuo Playboys Peepin kaveriksi...
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15
Suhteettomat Toverit #2
DieGr
04.01.2006 15:23:09
Tutkin levyhyllyäni ja löysin sieltä tuollaisen Jyrki Snowjob kokoelman, jossa on myös tuo Sophia. On se vaan letkeä kappale. Täytyisi kai ostaa tuo Playboys Peepin kaveriksi...

Hyvä ajatus. Kyllä playboys peepin pieksää letkeydessään. Eikä muuten maksa palio.
Jimi?
06.01.2006 16:56:45

onhan noi ekat levyt parempia.. just toi playboys oli mun eka rasmuksen levy.. (ja viiminen) Mutta kai ne rahaa halus :D
Epämuusikko
06.01.2006 17:51:22
Funky Jam:
http://www.youtube.com/watch.php?v= ... nHsiXoE&search=rasmus%20funky%20jam

Migreenin ainekset. Sitten voi kuunnella uutta Rasmusta ja saada siihen puudutusta :)

En tajua. Into on edelleen ainoa tuotos joka on mulle kolahtanut. Mutta se kolahti senkin edestä. Inttiaikoina kuuntelin lomilla enimmäkseen Intoa, Tiktakin Jotain Muutaa, Maija Vilkkumaata ja Zappaa...
"It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know.... or a bunch of average ones". -Bill Hicks
DieGr
07.01.2006 15:24:57
Migreenin ainekset. Sitten voi kuunnella uutta Rasmusta ja saada siihen puudutusta :)

En tajua. Into on edelleen ainoa tuotos joka on mulle kolahtanut. Mutta se kolahti senkin edestä. Inttiaikoina kuuntelin lomilla enimmäkseen Intoa, Tiktakin Jotain Muutaa, Maija Vilkkumaata ja Zappaa...

En tiedä mistä johtuu mutta musta The rasmuksen F-f-f-falling on siis hirvein pop/rok kappale ikinä. En vaan voi sietää.
Pedroz
08.01.2006 02:17:07 (muokattu 09.01.2006 00:53:21)

Peepin ja Playboysin aikana olin fani, ja ensimmäinen rock-keikkani koskaan olikin Rasmuksen (ja XL5:n) ilmaiskeikka Kuopio-hallissa vissiin joskus vuonna 97. Hellofatesterin aikaan kiinnotus loppui, mutta myöhemmin löysin kaksi ekaa levyä uudestaan, ja ne kuulostavat tänäkin päivänä loistavilta. Intonkin olen havainnut erittäin hyväksi pop-levyksi, mutta sen jälkeiseen tuotantoon en ole jaksanut perehtyä ollenkaan.

Ainiin, kasetilta löytyy muutama Radiomafialta nauhoitettu livebiisi saman '97 ilmaiskiertueen päätöskeikalta Helsingistä, mukana ainakin Sophia, PS ja Myself. Loistava meininki.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
Brian May jr.
08.01.2006 12:46:50
Vertailun vuoksi:

Funky Jam soitettuna Amsterdamissa 20. lokakuuta 2005

http://www.youtube.com/watch.php?v= … CL4&search=rasmus%20funky%20jam

Vetivät kyllä selvästi innokkaamin tuon uudemman hitin. Ihan kiitettävä meno mun mielestä siinä.
Basismi
09.01.2006 15:13:25
Vetivät kyllä selvästi innokkaamin tuon uudemman hitin. Ihan kiitettävä meno mun mielestä siinä.

Joo lähti kyllä erittäin hyvin tuo in the shadows. Olis pitänyt käydä kattomassa kun viimeksi kävivät täälläpäin.
Viistous helpottaa soittamista!
Super-Jari
09.01.2006 17:11:53
Into löytyy hyllystä. Niitä vanhempia voisi ostaa kun muistelen että kuulostivat ihan hyviltä ainakin joskus.
The Rasmus on taitava yhtye.
Pluto
09.01.2006 19:08:29
Mäpä en ole KOSKAAN tykännyt MISTÄÄN Rasmuksen tekeleestä. Haha
Dillon, you son of a bitch!
Super-Jari
09.01.2006 21:46:11
Mäpä en ole KOSKAAN tykännyt MISTÄÄN Rasmuksen tekeleestä. Haha

Omakuvas mukaan näytät tykkäävän muutenkin eriasioista kuin toiset.
-samuli-
10.01.2006 00:35:56
mä kuulun kanssa tähän vanhaa rasmusta diggailevaan kansaan. siitä onki jo melkein kymmenen vuotta kun ton levyn sain riparilla ekaa kertaa käteen, ja kyllä kolahti. muuta sitten kesällä ei tullu kuunneltua ku funky jamia, frogia sun muita.

rasmus kuulosti kahdella ekalla levyltä 'itseltään', ja paljon tohon soundiin munkin mielestä vaikuttivat rumpali janne ja saksofoni/torvisektio. se oli aikanaan jotakin niin omaperäistä se musa, mitä nuoret poijjaat vääns, että sitä ei voinu olla diggaamatta. ja kun näki pojat livenä ankkarockissa silloin ku se oli vielä ilmainen tapahtuma, niin lavameininki oli kyllä todella hauskaa katottavaa! tosin kaikkihan me vanhenemme eikä jalka vouse välttämättä enää itselläkään samoin ku kybä vuotta sitten. nykyään bändi on valitettavasti enemmän just valtavirtakamaa, joka ei niinkään innosta, vaikkakin muutama hyvä biisi the rasmuksella onkin tullut ulos.

tikulla vaan sitte silmään ku näin vanhoja muistelee *auts*
aikavaikea
09.04.2006 15:20:10
Alko just TV2:lla The Dokumentti.
Montako tonnia ruokaa ihminen elämänsä aikana syö pelkästään hienotunteisuussyistä?
Lennu
09.04.2006 16:26:07

Tuli kateltua. Ihantervehenkisiä nuoria kavereita.
himassa.net
"Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v.
jussiohman
09.04.2006 16:31:52
Tosi mielenkiintoista katsottavaa oli tuo dokumentti. Kovin kylmäpäisinä jätkinä ovat näemmä pysyneet.
käärme käärme käärme käärme käärme käärme käärme käärme käärme käärme käärme käärme paratiisi paratiisi paratiisi paratiisi
Lennu
09.04.2006 16:32:59

Tosi mielenkiintoista katsottavaa oli tuo dokumentti. Kovin kylmäpäisinä jätkinä ovat näemmä pysyneet.

Kyllä siitä näki, että on joskus mennyt "vähän lujaa", ja saatu sitten opettavaisesti näpeilleen. Hienosti ovat hommansa hoitaneet.
himassa.net
"Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v.
Mimi
09.04.2006 17:11:53

Voi pasha. Jäi katsomatta, olin lenkillä. Vitu. Olisi voinut vähän katsella, että mitä heille nykyisellään kuuluu, on kuitenkin tullut kuunneltua kyseistä bändiä jonkin verran tuossa muinoin. Onko kellään tietoa tuleeko toi ikinä uusintana?
Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari."
Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari."
TiMiTheShiT
09.04.2006 17:45:54

Kyl oli kiva dokkari tuli katottua melki kokonaan vaikken bändin fani ole jne. mutta oli kyllä mielenkiintoista tarinaa kavereiden touhuista ja etenkin miten se lähti käyntiin.
Poutatorvi keikat, musiikkinäytteet yms. tekeleitämme on myös demostudiossa - Fishbone Soldier #1
aikavaikea
09.04.2006 19:41:48

Oli kyllä mallikelpoisesti väsätty dokkari. Iso plussa ja kunnioitusta tekijöille sekä kohteille.
Montako tonnia ruokaa ihminen elämänsä aikana syö pelkästään hienotunteisuussyistä?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)