Aihe: World Of Warcraft
1 2 3 4 565 66 67 68 6979 80 81 82 83
Guitarist in the Night
07.01.2006 21:08:58
Selkee. Tarkotin tosin Death Squadia...;)

Mutta hyvä tietää. Samat liiderit vielä teillä?

Unohdin, että lähdit killasta ennen kuin lopetit.

Ei, Rohkhal ja muut teinit lähti meneen.
Hevi on ihan hyvää.
Snowblind
07.01.2006 22:13:11 (muokattu 08.01.2006 00:02:49)

Ei kiesus mikä retardi tuo Ebonroc.. Tankit ei vaan osaa ja tuo pistelee tankkeihin shadow of ebonrocia joka sit healaa tuota kun se lyö tuon debuffin saanutta tankkia.

Tankit opettelemassa pelaamaan healereiden avustuksella ja dps classeilla tylsää tai jotain: http://koti.mbnet.fi/nsalakka/files … kuveja/worldofwarcraft/ebonroc2.jpg
I'm not insane, I'm just smarter than you.
Snowblind
08.01.2006 15:04:27

Meidän porukoilla oli ihan :-------D meininki kun vedettiin sitä suppression roomia broodlordille asti jotain 10 kymmenen kertaa ja kuitenkin saatiin yks ainoo paska yritys siihen bossiin. Tyypit juoksee ovelle ==> Broodlord heittää puolet raidista whelppien niskaan. LF huumorintaju. Ironista sinänsä että Razorgore ja Vael meni kummatkin alas kahdessa illassa aika helposti.

Meillä meni varmaan joku 5-8 yritystä kun saatiin Broodlord kylmäksi. Suppression room menee helposti kunhan on hieman varovainen ja ei kiirehdi ja broodlord on helppo kunhan kukaan ei pulli aggroja ja tapata koko raidia samalla..

Ja ne ei oo whelppejä, ne on simple cubeja.
gandar
08.01.2006 15:14:13
Ceci n'est pas une signature
Snowblind
08.01.2006 20:08:30 (muokattu 08.01.2006 22:36:31)

http://www.sosiaalisestirajoittuneet.com/

Lulz.

Ja Ebonroc down! Kohta pääsee Chromaggusta mättämään.
Edit: Lamegor down kans. Nyt tuo yks iso koira.

Chromaggus on kiva.. :P
vanttera
09.01.2006 16:50:17
Unohdin, että lähdit killasta ennen kuin lopetit.

Ei, Rohkhal ja muut teinit lähti meneen.

Oho, kiinnostuin. Mites, jos tuun sinne niin olenkohan tervetullut? Jos sä ja broidis pelaatte siellä niin luppoajalla vois buustaus kiinnostaa...;P

Mut, täytyy vielä harkita onko elämäni valmis WoWiin. Laita vaikka pikaviestillä jotain dataa killasta/raideista/porukasta/teamspeakista jne. Jos jaksat siis.

Jumangegg, innostuin. Pelottavaa. Foorumeille äkkiä opiskelemaan!
*h4liih* sperma-agglutinaatio to fak!
Snowblind
09.01.2006 23:03:21 (muokattu 09.01.2006 23:54:44)

Ui vitt! Chromaggus down! Nyt vaan Nefarian jäljellä..

http://home.no.net/nov4/nefarian.jpg :0
drvulter
10.01.2006 20:11:32
super master on tehnyt comebackin. lvl 9 dwarf warrior vaikuttaa Genjuros servulla, just äske tankkasin Hoggerin tappelun alusta loppuun, siihen ei moni pysty.
Shackle-razzle-futzal-craz
Valttu
14.01.2006 21:49:45
Nonii, pitää itekki vähä päivitellä tänne omia kuulumisia kun ei oo pitkään aikaan niin tullu tehtyä. Joo o, intti on ohi ja pääsee taas pelailemaan vähän enemmän. Paljon on tapahtunu puolen vuoden aikana, kuten se migrationi, jonka missasin ja alotin uuden hahmon Twisting Netherille. Liideri ja muutamia muitakin alkuperäisiä jäseniä vaihtanu kiltaa = killan sisällä kaaos. Nyt on tullu katottua muutama päivä tota killan meininkiä näin ainoan low lvl hahmon kannalta, niin näyttää siltä, että aikamoinen kaaos on vieläkii ku porukkaa menee ja tulee ja ite en tunne kovin montaa tyyppiä, eikä kovin moni tunne mua kun porukka on vaihtunu niin paljo ja lähes kaikki suomalaiset alkuperäset jäsenet lopettanu/vaihtanu kiltaa. Täl hetkel aika sekavat tunteet ja ei oikein tiedä että mitä pitäs tehä, kun tää kilta ei tunnu enää "kodilta" niin kuin se oli silloin muutamia kuukausia sitten. Helvetin tylsä viel expata ku ei oo ketää kiltalaista jonka kans vois groupata ja tehä questeja/instoja yhessä.

Saa nähä, varmaan lähen menee killasta ja etin jonku suomalaisen killan, jossa myös low levusia tai sit levutan ton vaa itekseni 60 ja kattelen sitte. Tai sit vois perustaa oman killan, mut siinä ois taas nii helvetinmoinen homma et sinne sais porukkaa ja menis taas puol vuotta vähintää että pääsis mihinkää end game toimintaa mukaa.

Sais tulla jo se maksullinen servunvaihto systeemi!
Snowblind
15.01.2006 00:30:02

Whee, joku kolme viikkoa kulunut Razorgoren tappamisesta ja päästiin tänään Nefarianissa phase2:een.
http://koti.mbnet.fi/nsalakka/files/kuveja/worldofwarcraft/nefap2.jpg

Phase1 on kiva warlockilla kun saa vaan seisoa oven vieressä ja hellfirettää minkä kerkeää.
Bilharzia
16.01.2006 12:04:22
Nyt on semmonen tilanne. Mulla on earthfury setti täynnä, kaikki 8 palaa koossa. Ja meille alkaa pikkuhiljaa tulvia tier 2-matskua. Vertasin EFää ten stormsin paloihin ja tulin siihen johtopäätökseen (niinkun moni muukin on aiemmin tehny) että suurin ero noiden settien välillä on ulkonäkö ja settibonarit. Sitten ten stormsissa on näitä "chance to crit with spells" yms. proccausta.

Notta olisin kova jäbä BWLssä ja AQ40ssa pitääkö mun ehdottomasti ruveta farmaan tota tierkakkosta? Sehän vaikuttaa olevan elementalshammujen tavaraa. Oon restospekissä tällä hetkellä ja spekkaaminen elementaliin tai enhancementiin ei kyllä nappaa pätkääkään.
. Let's Born To Die
Snowblind
16.01.2006 14:38:08

Nyt on semmonen tilanne. Mulla on earthfury setti täynnä, kaikki 8 palaa koossa. Ja meille alkaa pikkuhiljaa tulvia tier 2-matskua. Vertasin EFää ten stormsin paloihin ja tulin siihen johtopäätökseen (niinkun moni muukin on aiemmin tehny) että suurin ero noiden settien välillä on ulkonäkö ja settibonarit. Sitten ten stormsissa on näitä "chance to crit with spells" yms. proccausta.

Notta olisin kova jäbä BWLssä ja AQ40ssa pitääkö mun ehdottomasti ruveta farmaan tota tierkakkosta? Sehän vaikuttaa olevan elementalshammujen tavaraa. Oon restospekissä tällä hetkellä ja spekkaaminen elementaliin tai enhancementiin ei kyllä nappaa pätkääkään.

Senkun farmaat vaan, vaikka vain ulkonäön vuoksi.. Onhan ten storms nyt hienoimman näköinen setti.
Ja warruni on puoliksi damagedealeri (tai professional offtank enemmänkin) niin ois se täysi wrath ja 7k unbuffed healthia pvp:ssäkin ihan kiva..
Guitarist in the Night
16.01.2006 14:55:52
Notta olisin kova jäbä BWLssä ja AQ40ssa pitääkö mun ehdottomasti ruveta farmaan tota tierkakkosta?

En oo sen tarkemmin tutkinu settiä, mut eikös nää tier kakkoset anna nature resistancee? Ainaki vähä. Eik se oo kova sana AQ:ssa?

Ja Kymmenen Myrskyn Olkapäät on tosi hienot, saispa druidiki salamoivat olkapäät.
Hevi on ihan hyvää.
Bilharzia
16.01.2006 16:16:13
T2 itemit ei anna sen ihmeemmin naturessua ku T1 anna fireressua. Jokunen hassu pala siellä täällä antaa. No mä vaan aattelin että vois pitää breikkiä Molten Coresta nyt vihdoin ja viimein. Enää sieltä vois hankkia ne hemmetin housut ja jotkin sormukset. Ykskin sunnuntai kivenkolossa joka muistuttaa ragefire chasmia mutta kestää 4 tuntia clearata, ei saatana.

Silithuksesta saa questeja jotka antaa tavaraa jotka antaa kivasti nature resistiä. Mulla on buffeilla yli 150 nature resistiä kasassa. Ne tosin gimppaa statseja mutta niinhän se Ragnallakin toimi tulen kanssa.

Hajottaa ajatus pistää dkp:tä triviaalisti parempiin armoreihin ku vois hommata muutakin slottia purppuraks. Earthfuryn 3. ja 5. palan settiboonukset kyllä roxxorboxxor että en mää niitä ainakaan viitti uhrata. Lähdetään tältä pohjalta eteenpäin.
. Let's Born To Die
Bilharzia
16.01.2006 16:17:53
Ja Kymmenen Myrskyn Olkapäät on tosi hienot, saispa druidiki salamoivat olkapäät.

NI! NI! NI! NI!

http://www.kutsite.com/varia/bestefilmallertijden/grail2.jpg
. Let's Born To Die
Jsusi
16.01.2006 17:48:36 (muokattu 16.01.2006 18:01:06)
Hoi te Twisting Netherillä pelaavat!

Millanen kiltameininki teillä ois? Mulla ja kaverilla (lvl 23 hunter ja lvl 28 rogue) on vähä hiljanen kilta nyt. Olis vähän aktiivisempi (noin niinku chatinkin puolesta) kilta haussa, ja jos siinä vielä useampi suomenkielinen, sitä parempi.

Aiemmasta kokemuksesta sen verran että pelattiin viime vuoden puolella toisella servulla (PvE) warru ja 'lock leveliin 60. Nyt alotettiin tämä rakas harrastus taas uudestaan. Ei me nyt mitään raidi/insta-veteraaneja kyllä olla...

Jos on halua ottaa mukaan porukkaan pari hyvää tyyppiä niin laittakaa viestiä mulle tänne tai hahmolle Toromas.

Dabu!

E: ja tietysti ois pitäny mainita myös että horden riveissä seistään...
"misfitsin eka levy oli amerikan psycho v. 1997. Yhtyeen perusti Danzig niminen mies. Siinä soitti myös henry rolins ja jerry only. Ei pidä sekoittaa toiseen misfitsiin joka oli englannista ja vaikutti joskus 70 luvulla." faktaa meteli.netin foorumilta
Guitarist in the Night
16.01.2006 20:05:47
Millanen kiltameininki teillä ois? Mulla ja kaverilla (lvl 23 hunter ja lvl 28 rogue) on vähä hiljanen kilta nyt. Olis vähän aktiivisempi (noin niinku chatinkin puolesta) kilta haussa, ja jos siinä vielä useampi suomenkielinen, sitä parempi.

Valitettavasti meikäläisen kilta (Anxious Hearts) ei ota ku lvl 60 hahmoi kiltaan tällä hetkellä, miltei poikkeuksetta.

On meillä suomalaisia, mutta se on periaatteessa ihan sama miten monta niitä on, kun kiltachatissa puhutaan kuitenkin aina englantia. Ja raideissa. Levelatkaas nopsaan lvl 60 noi ni voitte päästä.

En tiä missä killassa tällä hetkellä ootte, mut suomalaisista killoista esim. Teekutsut vois olla hyvä. Veljen alttihahmo on siin, kuulemma kovaa meininkiä guild chatissa koko ajan.
Hevi on ihan hyvää.
Jsusi
16.01.2006 21:13:15
Jep, ei toi suomalaisuus muuten, mutta joskus grouppaillessa oman killan heppujen kanssa - jos sattuu olemaan finskejä - on nopsampi suomeksi haastella. Muutenhan sitä kyllä kiltachatit on ollu aina englanniks ja se on hyvä.

No, me kattellaan vielä, nykykillassa kun tosiaan on korkeintaan 5 tyyppiä langoilla yhtäaikaa, eikä mitään yhteisöllisyyttä ole ilmassa. Ts. ei mitään iloa olla killassa.
"misfitsin eka levy oli amerikan psycho v. 1997. Yhtyeen perusti Danzig niminen mies. Siinä soitti myös henry rolins ja jerry only. Ei pidä sekoittaa toiseen misfitsiin joka oli englannista ja vaikutti joskus 70 luvulla." faktaa meteli.netin foorumilta
Snowblind
17.01.2006 04:16:09 (muokattu 17.01.2006 04:16:44)

Enää sieltä vois hankkia ne hemmetin housut ja jotkin sormukset. Ykskin sunnuntai kivenkolossa joka muistuttaa ragefire chasmia mutta kestää 4 tuntia clearata, ei saatana.

Sama ongelma. Pitäis ne hemmetin nemepöksyt hommata mutta kun ovat tipahtaneet vaan kerran, muutenkin vähän harvassa nuo nemesikset mutta tipahti sentään Chromaggukselta shoulderit tällä viikolla, ja sehän oli suuri ihme (vaikken niitä saanutkaan, saan kaiken kivan kaman vasta kolmantena lokkina, class leader loottisysteemi on kiva). Ja sitten mua ennen saa ne pöksyt tuo toinen class leaderi jolla ei myöskään niitä ole niin tota.. Tippuuhan sieltä kivoja trinkettejä ja sormuksia mutta mielummin otan nuo pari sormusta BWL:stä ja säästän trinketit muulle kivalle sälälle.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)