Aihe: Kokemuksia kannettavista HI-MD tallentimista?
1
musamies
07.01.2006 13:31:41 (muokattu 07.01.2006 13:33:16)
Kiinnostaisi kokemukset kannettavista HI-MD tallentimista.

Itsellä on Sonyn vanha MZ-R70 tavallinen kannettava MD tallennin. Se on muuten aikalailla ok peli, mutta käyttä voisi olla helpompaakin ja edelliset asetukset olisi hyvä jäädä muistiin, ettei aina ole taas automaattinen äänitystason säätö päällä ja joutuu valikosta räpläämään taas manuaalitilaan jne. Tarvisi myös suurempaa kapasiteettia ja mahdollisuutta valita erilaisia tallennustapoja joko suureen tallennusaikaan tai mahdollisimman hyvään äänenlaatuun pyrkien. Myöskin USB piuhaa pitkin tapahtuva äänen siirto pitää olla käytössä.

Tarkoitus olisi, että laitteella tallenneltaisiin koko päivän kestäviä puhetilaisuuksia erillisellä mikillä ja sitä pitäisi osata käyttää sellaisten, jotka osaavat käyttää digitaalikameraakin.

http://www.sony.fi/view/ShowProduct … ory=PAW+MiniDisc+%26+Net+MD+Walkman

Osaako joku sanoa noista Sonyn mallien paremmuuksista mitään?
- MZ-RH910
- MZ-RH10

Onko myös muita varteenotettavia kohtuuhintaisia mikkiliitännällä varustettuja tallentimia - myös muunlaisia voi ajatella kuin HI-MD laitteita?
Rumpalisti
07.01.2006 20:57:21
Ostin itse itselle joululahjaksi Sonyn MZ-NHF800 mallisen MD:n. Olen kyllä kovasti tyytyväinen tuohon. Aikaisemmin käytössä oli ihan tavallinen MD ja nyt kun siirryin tuohon Hi-MD aikakauteen, treeniäänityksien äänenlaatukin parani jonkin verran. Kiitos tuon PCM-tallennuksen. Tallenteet saa myös mukavasti usb-piuhaa pitkin koneelle. Jääpähän yksi AD muunnos välistä pois. Huonona puolena tuossa mallissa on sen aika pieni näyttö. Plussana tuossa tulee mukana tuo kaukosäätimessä oleva radio. :)

Tuo malli mikä minulla on, on edellisen vuoden mallia ja liikkeet myyvät niitä nyt aika edullisesti pois. Ainakin omasta mielestä Hi-MD on edelleenkin hyvä ostos vaikkakin nuo pienet kovalevysoittimet haastaa md:tä toden teolla.
Jo vuosia päämäärätöntä paukuttamista... :)
dewil
07.01.2006 21:59:40

Don´t Clone The Beat. Own The Beat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)