Aihe: Muselta uutta keväällä
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Kosminen
01.01.2006 18:38:35

Mä en oo vieläkään nähny Musea livenä :(

En minäkään vielä. Kerran oli jo lippu mutta ei pystyny pääsemään paikalle.
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))>
parinc.
01.01.2006 19:20:10
Monta kertaa (6-7?) on tullut nähtyä välillä 2000-2004 ja jokainen veto on ollut erittäin kova. Levyjä en ole kuunnellut juurikaan pariin vuoteen vaikka kaikki on hyllyssä, mutta keikkaa (jos siis Suomeen tulee) en suostu missaamaan.
carlos
01.01.2006 22:51:35
Kovasti on tullut hinkattua noita levyjä tässä viime aikoina. Kovasti niistä olen ruvennut pitämään. Toivottavasti tämä uusi ei tule olemaan pettymys.
Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan.
jussimus
08.01.2006 00:12:07
minä olen ensimmäisten joukossa hankkimassa lippua.

Pääset kisaamaan tässä asiassa meidän pändin kanssa :)
Pantse
28.03.2006 18:46:08
Pistetäänpä nyt tuoretta tietoa virallisilta sivuilta:

"We are delighted to announce that the much anticipated new Muse album will be released worldwide on July 3rd! The north American release date will follow very closely behind. Check back soon for exclusive album title, track information and content!"
http://www.muse.mu/

Reilut kolme kuukautta täytyy siis uutta levyä vielä odotella. Itse odottelen jo kuumeisesti kesää, mites muut?
"Homoudesta ja lesboudesta yritetään tehdä luonnollinen asia, mutta sitä se ei ole. Minäkään en tankkaa autoa pakoputkeen vaan pensatankkkiin." -sana ja ylistys-foorumin ylläpitäjä
Nita Nitro
28.03.2006 19:42:04
Reilut kolme kuukautta täytyy siis uutta levyä vielä odotella. Itse odottelen jo kuumeisesti kesää, mites muut?

No ei nyt mitenkään järjettömiä odotuksia, mutta kiinnostaa. Originilla ja Absolutionilla veivät juttunsa aika pitkälle, vois olla aika vähän haistella uusia tuulia. Itse toivoisin että tekisivät vaihteeksi ei-niin-ultramodernin kuuloisen levyn.
mystische!
moose_88
28.03.2006 22:23:29
No ei nyt mitenkään järjettömiä odotuksia, mutta kiinnostaa. Originilla ja Absolutionilla veivät juttunsa aika pitkälle, vois olla aika vähän haistella uusia tuulia. Itse toivoisin että tekisivät vaihteeksi ei-niin-ultramodernin kuuloisen levyn.

Mathew Bellamy ainakin mainitsi eräässä haastattelussa, että tuleva levy määrittelee mahtipontisuuden uudestaan. Voi siis olla, että liikutaan aika paljon Absolutionin vesillä. Toivon parasta, mutta pelkään pahinta ettei uusi levy enää voi nousta Absolutionin tasolle.
carnation
29.03.2006 11:40:24
Mathew Bellamy ainakin mainitsi eräässä haastattelussa, että tuleva levy määrittelee mahtipontisuuden uudestaan.

Heh heh, taitaa olla miehellä jokin Napoleon-kompleksi. Millaisiahan biisin nimiä tällä kertaa tulee, mennäänkö yli Hyper musicista ja Megalomaniasta.
"Will you tell me what you saw and I'll tell you what you missed, when the ocean met the sky. You wasted life, why wouldn't you waste the afterlife?"
Nita Nitro
29.03.2006 15:41:41
Mathew Bellamy ainakin mainitsi eräässä haastattelussa, että tuleva levy määrittelee mahtipontisuuden uudestaan.

No huh huh! :/
mystische!
Rotuvaari
29.03.2006 17:44:03
Ei muuten yllä Live at Glastonbury Hullabaloo -diiviidiin tasolle ikävä kyllä. Molemmat löytyy, ja vaikka tuossa ensin mainitussa on enempi suosikkeja niin Hullabaloon meininki aivan toista. No, jos joku saa käsiinsä Stockholm Syndrome Live at Pinkpop 2004 -pätkän niin siinä taas homma toimii helvetin hyvin.
Coex
10.04.2006 22:06:07
Heh heh, taitaa olla miehellä jokin Napoleon-kompleksi. Millaisiahan biisin nimiä tällä kertaa tulee, mennäänkö yli Hyper musicista ja Megalomaniasta.

Niitä joitain biisien nimiä liikuskelee jo epävirallisilla fanisivuilla, mm.Supermassive Black Hole oli yksi biisin nimi. Ei nyt ihan niin vaatimatonta. Microcutsin sivuilt löytyypi aika paljon uudehkoja haastatteluita uuden levyn tiimoilta yms. (Pikkuista mainostamista, mutta mitäpä tuosta, jostakin sitä on tietoa ongittava)
vernie
11.04.2006 12:54:44 (muokattu 11.04.2006 14:59:57)
Eivv.. Muse keikkailee Ruisrockin aikoihin mm. Ruotsissa ja Norjassa, mutta eihän ne tietenkään tänne eksy! Tää on niin tätä suomimeininkiä. Täällä arvostetaan pelkästään monsteriautoilua ja huonoa heviä.. Mua huvita enää mikään!

E: Lähetin asiasta palautetta Ruisrock-järjestäjille, ja tässä vastaus: "Moi,
Yritetty on aika perkeleesti, vaan ei bändiä sitten Suomi liiemmin kiinnostanut. Meitä olisi kiinnostanut kyllä.".. Joutuu varmaan lähtemään tonne Norjaan, kun siellä näyttäisi esiintyvän Musen lisäksi Placebo ja Death Cab for Cutiekin.
When you are a bear of very little brain, and you think of things, you sometimes find that a thing which seemed very thingish inside you is quite different when it gets out in the open and has other people looking at it. -Winnie the Pooh
sammakko54
12.04.2006 14:53:17
Kukas tuo neljäs äija tuolla virallisilla sivuilla on?
Ihme kun ei löydy mitään esittelyä tuolta.
Ostetaan neliraituri. katso rofiili!
kede
12.04.2006 15:17:45

Missäs siellä semmonen oli? Nuo Musen nettisivut on kyllä malliesimerkki epäkäytännöllisistä ja ärsyttävistä sivuista.
Kosminen
13.04.2006 11:16:14

Oisko se ihan vaan se tuottajapoju. Eikö sielä oo paljo semmosia studiokuvia..
Pantse
01.05.2006 19:39:51
Heh, näemmä sinkkua pukkaa ulos kesäkuussa, "Supermassive Black Hole" on singlen nimi. Mitenkähän tähän pitäisi suhtautua:

"You will be able to download the new Muse single 'Supermassive Black Hole' one week earlier than the physical release! The first single from the new album will be available from muse.mu and all good online stores from june 12th".

http://www.muse.mu/
"Homoudesta ja lesboudesta yritetään tehdä luonnollinen asia, mutta sitä se ei ole. Minäkään en tankkaa autoa pakoputkeen vaan pensatankkkiin." -sana ja ylistys-foorumin ylläpitäjä
carnation
02.05.2006 17:18:16
Heh, näemmä sinkkua pukkaa ulos kesäkuussa, "Supermassive Black Hole" on singlen nimi.

Repesin tuolle nimelle.
"Pick a box. Its contents will help you on your way."

Osta levy
ydinaukio
03.05.2006 08:36:38
Repesin tuolle nimelle.

Löytyy varmaan jonkun hc-pokeleffan soundtrackilta.
Coex
07.05.2006 18:32:05
Kuulin tuossa perjantaina radiosta että ensi viikolla se Musen uus sinkku tulee radiosoittoon, ainakin tuonne Ylexille. Asiasta en voi olla täysin varma mutta niin olin kuulevinani juontajan sanovan. Että kaipa sitä on siirryttävä kuuntelemaan sitten sitä radiota hetkeksi, jos se sieltä sitten tulisi. (Niin joo ja se ohjelma on x-ryhmä, tulee kello kuuden jälkeen, vaik en tiiä soittaako sitte muutki ohjelmat sitä, luulisi kyllä soittavan)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)