ydinaukio 03.01.2006 14:44:03 | |
---|
Fantomas pieksee tässä kastissa kyllä jokaisen burzumin ja mayhemin! ei sellainen musiikki voi olla pelottavaa joka on tehty ns. pilke silmäkulmassa. |
Säröpiru 04.01.2006 00:08:18 | |
---|
Olen erittäin pöyristyttävän jyrämusiikin ystävä ja tykkään kuunnella miltei kaikenlaista jytäkämpää musiikkia. Jostakin syystä Enochian Crescent on bändi jonka sanoitukset herättävät tiettyjä tuntemuksia... Erinäisiä mietteitähän tällä musiikilla varmaan yrtitetäänkin herättää, sen tämä remmi hoitaa vallan hyvin. Vaikkapa kappale: Väkisin kastettu alkaa muutaman kuuntelukerran jälkeen värjäämään yläkerran huoneita mustalla. Musiikillisesti kyseinen bändi ei toisaalta ole ollenkaan huono minun näkökulmastani. |
aarghto 04.01.2006 02:43:35 | |
---|
ei sellainen musiikki voi olla pelottavaa joka on tehty ns. pilke silmäkulmassa. Kuuntele Delirium Cordia. En minä ainakaan mitään pilkettä siitä löytänyt. päteminen ja ruikutus. |
Ta Wicked G 04.01.2006 10:16:59 | |
---|
Itse koen henkilökohtaisesti pelottavaksi Teuwo Lomanin ja kaikki Spice Girls -tyyliset bändit. Unohtamatta toki Michael Jacksonia. Fuck the reality! I'm going home! |
Lönnrot 04.01.2006 17:10:50 | |
---|
Fantomas pieksee tässä kastissa kyllä jokaisen burzumin ja mayhemin! WHITEHOUSE > kaikki muut Hello Kettle, my name is Pot. |
ydinaukio 05.01.2006 11:43:30 | |
---|
WHITEHOUSE > kaikki muut Totta puhut. Cruise-levyltä löytyvä Dance the desperate breath on luultavasti sairain ikinä tehty "kappale". Hyi helvetti. |
Jesmies 05.01.2006 12:13:50 | |
---|
biisinä tuli mieleen The Graveyard, tuli vaan blackout että mikäs oli artisti. Ei siis sinänsä pelottava, mutta "sairahko". Sama pätee myös joihinkin klassisiin biiseihin, tuli vaan mieleen Final Fantasy XII - Advent Children - One-Winged Angelin alku. Niin ja kuunnelkaa musiikkia kuulokkeet täysillä pimeässä huoneessa. Se on kivaa ^^ En osaa. |
MasK oF SaNiTY 05.01.2006 20:41:18 | |
---|
Intestinal Disgorge - Bathing In Urine.. en tiiä lasketaanko tuota musiikiks.. Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä! |
Veke 06.01.2006 11:44:38 | |
---|
Burzum! Tai chaos creation. |
Veke 06.01.2006 11:49:23 | |
---|
Te ette tiedä oikeasti kukaan mistään mitään. |
Strutsi 06.01.2006 19:13:59 | |
---|
Oletteko koskaan kuunnelleet tai joutuneet kuuntelemaan jotain niin kamalaa, tuskallista, järkyttävää tm. (keksi itse adjektiivi) musiikkia, että olo on lievästi sanottuna hirveä kauan jälkeenkin päin? Antti Tuisku!! Tadaa!! No tuota. Oikeasti jos raskaasta musiikista puhutaan niin en ole näihin hirveästi perehtynyt mutta Cradle of Fillth kuulostaa aavistuksen häiriintyneeltä. "No onhan proge ihan mukavaa jos se on hyvää eli sopivan hevahtavaa" |
salmivaara 06.01.2006 19:16:38 | |
---|
Itse koen henkilökohtaisesti pelottavaksi Teuwo Lomanin ja kaikki Spice Girls -tyyliset bändit. Unohtamatta toki Michael Jacksonia. Nii just lol xD Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Decadetroll 06.01.2006 21:03:11 | |
---|
Itellä aiheuttaa jotenki ahdistavan tunnelman ja ihme säväreitä jotku Opethin biisit.. Hyvänä esimerkkinä Deliverance levyllä oleva By the Pain I see in Others. Jotenki häiriintyny fiilis siinä biisissä. Everything is an End.. |
Axeplayer 06.01.2006 21:25:54 | |
---|
Ei tämä nyt mitään pelottavaa musiikkia ole mutta mieluummin kuuntelen metsässä harakan raakkumista kuin stereoiden kautta burzumia. Huumorilla vaan ja uutta paskaa housuun. |
LexaR 07.01.2006 15:35:58 | |
---|
No tuota. Oikeasti jos raskaasta musiikista puhutaan niin en ole näihin hirveästi perehtynyt mutta Cradle of Fillth kuulostaa aavistuksen häiriintyneeltä. Ainaki Dani Filth kuulostaa mun mielest aika naurettavalt, tuli ekana mieleen siit sen äänest joku vittuuntunu mursu... toisaalt oon tottunu kuuntelee Åkerfeldtin tajutonta murinaa (vaikka onki noin niiku nimellisesti dödöö ni kyl bläkkisrääynnäski voi olla munaa) jonka jälkeen kaikki muu örinä ja rääyntä on kuulostanu hiukka ponnettomalta You live and you learn. At any rate, you live. |
Robbo 07.01.2006 17:29:15 | |
---|
Axis of Perdition on aika synkeähköä. |
Cathi777 07.01.2006 17:42:51 | |
---|
Ensimmäisenä tulee mieleen Horna. Se on jotain niin kauheaa. Toisaalta huumorillahan se pitäis ottaa, mutta kun ei niin ei. Ei vaan pysty käsittämään, että joku tuollaista tekee. Only pop music can break my heart... |
Kyllä mä muistan joskus nuorempana ku katoin TOP 40 Listan ja sieltä tuli pätkä CoB:n Downfallista ja sit jostain Dimmun videosta, en muista mistä. Se tais just olla joskus 98 tms. Katoin että "perkele on kyllä aika karua". Ja jotenkin se oli aika kiehtovaakin, jätkät rääkyy ja kattoo taivasta kohti. Aika saatanalliselta se sillon tuntu. |
A Fiend 11.01.2006 08:58:10 | |
---|
Totta puhut. Cruise-levyltä löytyvä Dance the desperate breath on luultavasti sairain ikinä tehty "kappale". Hyi helvetti. Mitä niin kuin tarkoitat? minkälaista sitten? Cease the day |
ydinaukio 11.01.2006 09:28:00 | |
---|
Mitä niin kuin tarkoitat? minkälaista sitten? No siinä taustalla kuuluu jotain ostoskeskuksen ääniä. Sitten eräs tyyppi kertoo, suurimmaksi osaksi kuiskaten, kuinka hän aikoo raiskata ja tappaa jonkun tytön. Entistä karmaisemman tästä tekee se, että tämä tyyppi, joka levyllä puhuu, on ilmeisesti oikeastikin syyllistynyt jonkin sortin pedofiliaan ja seksuaalirikoksiin. Ei tämä kappale millään lailla pelottava ole, mutta kyllä se aika järkyttävä on. |