Aihe: Kun kieli katkeaa asennettaessa.
1 2 3
tenkainen
07.01.2006 21:43:35

Jälkimmäinen mistä suunnasta? Lauseen alusta vai lopusta?

Huoh.
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
Landola59
07.01.2006 21:44:40
Huoh.

Äitiii! Paha setä ahdistelee....
Ei kannata miettiä muotoja kun ei ehdi, reisien, vaiko reisten. Keksin sen seisten. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
tenkainen
07.01.2006 21:46:26

Äitiii! Paha setä ahdistelee....

Heh. En minä ainakaan viitsisi nokkahuiluun vahdata.
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
Landola59
07.01.2006 21:47:56
Heh. En minä ainakaan viitsisi nokkahuiluun vahdata.

Soitappas paranoid nokkahuilulla. Tai pelkkä Smoke on the Father.
Ei kannata miettiä muotoja kun ei ehdi, reisien, vaiko reisten. Keksin sen seisten. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
dmntn
07.01.2006 21:48:40 (muokattu 07.01.2006 21:49:03)

Näin on. Ennemmin on soittamatta, tai vahtaa nokkahuiluun. 
                                       ! 

Arvoitus. Mitä puuttuu huutomerkin yläpuolelta?
Sweepatessa roiskuu!
tenkainen
07.01.2006 21:50:17

Arvoitus. Mitä puuttuu huutomerkin yläpuolelta?

No jospa se tarkoitti juuri vahtaamista?
IMIK #37
Ze Kink
07.01.2006 21:50:19
Joo, itsellä on tullut tavaksi pitää vähintään yksi setti varalla kieliä. Kiinteätallaisilla kitaroilla aina laukussa yksi setti myös. Eipä tyssää soittaminen sitten jos kieli sanoo naps. Tällä hetkellä on laatikossa 6 settiä (10-46, 10-52 x3 ja 11-52 x2, pari irtonaista punottua G-kieltä ja yksi B-kieli.
WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani
dmntn
07.01.2006 21:55:29

No jospa se tarkoitti juuri vahtaamista?

Voihan siihen eenki lisäillä aan paikalle..

Ei mutta asiaan. Kieliä katkeilee, eikä sille voi mitää. Turha siitä on ruveta avautumaan. Kauppaan vaan ja uutta settiä kiinni!
Sweepatessa roiskuu!
Landola59
07.01.2006 22:10:44
uutta settiä kiinni!

Ei oo varaa! taas pitää kuukausi soitella akustista ja kosketinta...
Jag
07.01.2006 22:18:23

Mulla kanssa tuon Jaguarin tune-o-maticci katkoo ilkeesti kieliä. Toimiiko toi Explorerin mainostama "kielellä viilaus" ees taas hangaten? Vai vienkö suoraan takuu huoltoon. Ei sekään suuri ropleema ole :D
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo)
-septimisti-
07.01.2006 22:18:51
Ei oo varaa! taas pitää kuukausi soitella akustista ja kosketinta...

Onko sulta menny pianostakin koskettimia poikki? Ei vaan, tää ketjun on kyllä kitarapalstan ehdoton helmi. Jatkakaa.
Landola59
07.01.2006 22:19:40 (muokattu 07.01.2006 22:19:51)
Onko sulta menny pianostakin koskettimia poikki? Ei vaan, tää ketjun on kyllä kitarapalstan ehdoton helmi.

Älä muuta sano, tään vois laittaa FAQkiksi muijan paikalle.
Hannu H.
07.01.2006 22:20:56

Tulipa tosta mieleen, että en muista millon mulla viimeks olis katkennu kieli. Useita vuosia aikaa siitä jo.. Kerran irtos floikan tallasta kieli, mutta se ei oo katkeemista.. :(
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Kimmo72
08.01.2006 09:02:51
Lueppa se tarkemmin.

Kas.. Huomasin typon itsekin vasta :) Olipas hauskaa :D
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Montte
08.01.2006 10:04:03
täysin oma vahinko, olin virittämässä h-kieltä ja väänsin vahingossa väärää viritysnuppia.

Onneksi olen huomannut itse tommoset ajoissa niin ei ole kielet sen vuoksi katkeillut.
Signature: Montte
Arabian Lauri
08.01.2006 11:30:56
Mulla on kaksi kertaa käynyt DŽaddarion kymppisatsien kanssa niin että nuppipäästä se punos antaa periksi. Olen vaan kääntänyt viritystapista kieltä kireämmälle, niin lopuksi vaan nuppi napsahtaa lattialle ja tulee tyhmä olo. Jos toi käy mulle kolmannen kerran, niin lopetan toistakymmentä vuotta jatkuneen perinteen käyttää tota samaa merkkiä.
On ihmeellistä miten vähän saa aikaan kun vaan lakkaa yrittämästä!
Sir Jöpötin
08.01.2006 12:35:19
En tiedä nokkahuiluista, mutta kerran katkesi GHS:sän ohut E kun olin sitä virittämässä. Oli jossain D:ssä menossa ja *naps*. Vastaavaa ei ole tapahtunut sittemmin, luultavasti siis valmistusvirhe tjtn. Kitarasta ei pitäisi olla kiinni, koska edellinen setti kesti puoli vuotta. Vaihdoin sen sitten, koska soittaessa kuului vain karmea *dong*. Oli pienessä rasvassa ne kielet. Nam.
Meikä musiikkikaupassa: Mää otan nuita Ernie Ballin Power Slinkyjä. Myyjä: Mikä se on näistä? Meikä: Se violetti paketti. Myyjä: Mää oon muuten värisokea. Meikä: No sehän on hyvä homma! Kuolemattomia lausahduksia...
Landola59
08.01.2006 14:33:49
Jeps. Oli ennen tätä kielen katkeamista ongelmia tuon tallan kanssa, nyt sitte ku vihdoin saa kielet niin naps pum. Kitarassa ei ole mitään vikaa, mutta oma kömpelyys harmittaa. Ja toinen päivä menossa ku sähkökitaraa en oo soittanu... Kädet tutajaa..
Jucciz
08.01.2006 17:34:24
Mulla on kaksi kertaa käynyt DŽaddarion kymppisatsien kanssa niin että nuppipäästä se punos antaa periksi. Olen vaan kääntänyt viritystapista kieltä kireämmälle, niin lopuksi vaan nuppi napsahtaa lattialle ja tulee tyhmä olo. Jos toi käy mulle kolmannen kerran, niin lopetan toistakymmentä vuotta jatkuneen perinteen käyttää tota samaa merkkiä.

Lopeta ajoissa. Melkein mikä tahansa tunnetuista valmistajista tekee parempia kieliä.
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)