Aihe: WOLFMOTHER, parasta Australiasta sitten AC/DC:n?
1 2 3 4 59 10 11 12 13
tuomo
12.01.2006 10:04:48

Huh huh, mikä bandi!

Tämä on kyllä pirun hyvä pändi!

T.
aivokuolio
12.01.2006 10:09:17
Eipä tarjonnu kyllä mitään erikoista. Maneerit oli opeteltu mutta siihen se taiskin jäädä.
mustan huoneen testi.
Roberto
12.01.2006 19:15:28

Joopajoopa.. skebat pörisee hienosti, ei svengaa eikä jyrää läheskään niinku Sabbath, laulaja on poikanen ja tyypillisesti stoner-orkkien tapaan biisejä ei ole lain.
aikavaikea
12.01.2006 20:45:36 (muokattu 13.01.2006 12:51:02)
Joopajoopa.. skebat pörisee hienosti

Totta

ei svengaa eikä jyrää läheskään niinku Sabbath

Hei, ei se ollut Sabbath.

laulaja on poikanen

Toi on just se vika joka katoaa iän myötä.

ja tyypillisesti stoner-orkkien tapaan biisejä ei ole lain.

Aika monta mä löysin noin tuoreeksi yrittäjäksi. Kerro heti mulle parempi osoite niin menen niitä kuulemaan oitis.

E: lisätty "joka"
Missäs se on se näkymätön mies?
Kun ei näy missään.
kassper
13.01.2006 01:24:13

Mielettömän hyvältä kuulostaa! Lähti just isosiskolle noottia, että tuo tullessaan pändin levyn, kun kotiutuu huhtikuussa Ausseista. Jesh!
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
Roberto
13.01.2006 17:29:12

Kerro heti mulle parempi osoite niin menen niitä kuulemaan oitis.

www.neilyoung.com
author
13.01.2006 18:34:57
Kyllähän tämä rokkaa ja laulajallakin on miellytävä ääni. Se koukku jää silti uupumaan..
Folcce
13.01.2006 20:13:58
Yhtään huonoa biisiä en tältä levyltä löydä. Jo sekin on saavutus näinä aikoina. Ja onhan tämä 2000-luvun parhaita debyyttejä kevyesti. Tai siltä nyt tuntuu, aikahan sen näyttää... Mut jonkun Is This It:in perään tän vois laittaa - ei ihan rinnalle?

Ehkä pienoisena miinuksena voi pitää liiallista turvautumista noiden 70-luvun dinosaurusten hyväksi havaittuun konseptiin ja varsinaista omaa soundia ei siten ehkä ole? Mutta toisaalta just tästä syystä livetilanne kiinnostaisi aika perskeleesti!

Se koukku jää silti uupumaan..

Onhan noita. Heti kun biisi vaikuttaa vähän tavanomaisemmalta niin matto vedetään alta just sillä koukulla (Tales From The Forest of The Gnomes).

Ja Joker & The Thief on peruskamaa joka on tehty jo niin monesti aiemmin, mut yhtään ei silti vituta kuunnella sitä!
Don't you wanna feel that cozy little box grip down on your johnson?
aikavaikea
13.01.2006 20:23:00
www.neilyoung.com

Mistä lähtien Neil Young on ollut stoneria?
Kun ei näy missään.
Roberto
13.01.2006 20:50:30

Mistä lähtien Neil Young on ollut stoneria?

Mistä lähtien biisien pitää olla stoneria ollakseen biisejä?
aikavaikea
13.01.2006 20:55:13
Mistä lähtien biisien pitää olla stoneria ollakseen biisejä?

Sie: ja tyypillisesti stoner-orkkien tapaan biisejä ei ole lain.

Mie: Aika monta mä löysin noin tuoreeksi yrittäjäksi. Kerro heti mulle parempi osoite niin menen niitä kuulemaan oitis.

Sitä mie vaan täsä. Emmä kinnaa enämpää, lähen ottammaan vielä yhen kalijan ja sammutan konneen. Hyät pyhät!
Kun ei näy missään.
Roberto
14.01.2006 09:22:56

Sie: ja tyypillisesti stoner-orkkien tapaan biisejä ei ole lain.

Mie: Aika monta mä löysin noin tuoreeksi yrittäjäksi. Kerro heti mulle parempi osoite niin menen niitä kuulemaan oitis.

Sitä mie vaan täsä. Emmä kinnaa enämpää, lähen ottammaan vielä yhen kalijan ja sammutan konneen. Hyät pyhät!

"biisejä ei ole lain" = muotopuolisesti asiat on kunnossa, sävellysosastolla taas kolisee tyhjyyttään, kuten usein stoner-bändien tapauksessa käy (hevanderista puhumattakaan)

Hyvät pyhät juu!
williamgravehill
18.01.2006 14:41:15

Parasta Australiasta on ehdottomasti Nick Cave And The Bad Seeds, Birthday Party, Boys Next Door ja Midnight Oil. Piste.
Zakk
18.01.2006 14:46:17
Ihan hyvält kuullostaa kyllä!
"Where there's a whip there's a way"
gogo
18.01.2006 16:18:46
Toi eka biisi tos (Colossal..?) oli aika tyylipuhdasta Sabbathia ja tuo videobiisi missä nää oli siel erämaassa taas jokseenkin kun Zeppelin. Mutta ei siinä mitään, hyvinhän se toimi! Enempää en kuunnellut, mutta se eka veisu jäi kyl alitajuntaan kerrasta.
oksettaa.
Mechanizm
18.01.2006 19:41:43
Samapa tuo vaikka olisivat belgiasta, täähän on hyvän kuuloista. Onko joku kuunnellut koko levyn?
You still think swastikas look cool? In a real fourth reich you'll be the first to go!
wah
18.01.2006 21:32:29
koko levy, eikö se löydy ton linkin takaa. tää tulee olemaan vielä menestyvä bändi.
Mechanizm
18.01.2006 22:50:49
Niinpäs onkin. Kiiruhdin heidän virallisille sivuilleen liian hätäisesti. Ja minä olen puusilmä.
You still think swastikas look cool? In a real fourth reich you'll be the first to go!
HaloOfFlies
18.01.2006 23:30:00

Tuo levy muuten purkitettiin samassa studiossa missä Nirvana äänitti aikanaan Nevermindin. Tästä bändistä tulee kyllä todella iso, se on varma.
First they steal your mind and then they steal your soul
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)