Aihe: zxt vs zbt+
1
pie the drummer
01.08.2003 00:01:46

Ois tämmöstä asiaa nyt oon vakavasti hankkimassa tota zxt:n 16" rock crashiä ja haluisin tietää että vastaako se soundiltaan mitenkään tota zbt+:n 16" rock crashiä. Onko se muuten kestävä lautanen siis se zxt?? Itellä on muunmuassa toi zbt+ crässi ja oon siihen ihan tyytyväinen. kenenkään ei tartte sanoo että noi sarjat on ihan surkeita koska oon todennu niitten olevan hyviä ja kestäviä että ei mulla muuta.
manix
01.08.2003 08:17:28

Ois tämmöstä asiaa nyt oon vakavasti hankkimassa tota zxt:n 16" rock crashiä ja haluisin tietää että vastaako se soundiltaan mitenkään tota zbt+:n 16" rock crashiä. Onko se muuten kestävä lautanen siis se zxt?? Itellä on muunmuassa toi zbt+ crässi ja oon siihen ihan tyytyväinen. kenenkään ei tartte sanoo että noi sarjat on ihan surkeita koska oon todennu niitten olevan hyviä ja kestäviä että ei mulla muuta.

Teoriassa ainakin ZXT on parempi kuin ZBT, omakohtaista kokemusta ei ole kummastakaan. Osta ZXT Titanium sarjaa jos jostain saat, siitä ei pelti enää kaunistu :P
"The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?" - Jonkun tyypin kommentti @ bash.org
JeeVes
01.08.2003 08:22:01
Jooh....ne on ihan näyttejä ne uudet Titaniumit. Mun Istoissa on vähän samanlainen väri.
-Join me in bed-
jussiohman
01.08.2003 15:02:04
Siis, zbt+ joka löytyy multa edustaa tätä Zildjianin huonompaa/halvempaa mallia kun taas zxt käsittääkseni on taas sitä kallista "eli hyvää" mallia.
Keep the beat going. Make the world a funkier place.
pie the drummer
01.08.2003 15:51:15

Teoriassa ainakin ZXT on parempi kuin ZBT, omakohtaista kokemusta ei ole kummastakaan. Osta ZXT Titanium sarjaa jos jostain saat, siitä ei pelti enää kaunistu :P

joo toi titanium sarja on kyllä aivan piip siistin näkönen harmi vaan ku zildjianin sivuilla ei oo niitä ääninäytteitä niistä. toi titanium sarja vois olla harkittavissa mut kun nyt näyttää siltä tuolta thomanista ei saa ku muutamia zxt lautasia
pie the drummer
01.08.2003 15:54:29

Siis, zbt+ joka löytyy multa edustaa tätä Zildjianin huonompaa/halvempaa mallia kun taas zxt käsittääkseni on taas sitä kallista "eli hyvää" mallia.

zxt on tullu mun tietojen mukaan just ton zbt+ tilalle eikä zxt lautaset oo sen kalliimpia ku zbt. tässä samassa esittäisin kysymyksen että tietääkö joku mikä toi zxt Trashformer lautanen on???
Joku vaa
01.08.2003 18:10:04

zxt on tullu mun tietojen mukaan just ton zbt+ tilalle eikä zxt lautaset oo sen kalliimpia ku zbt. tässä samassa esittäisin kysymyksen että tietääkö joku mikä toi zxt Trashformer lautanen on???

Se on semmone kiinan pelliltä kuulostava kräss. Rautiasen tommilla oli semmone tammerkosken sillalla ohjelmas ja ei se kyllä siihe musaan sopinu mutta toimii varmaa vähä raskaammas tai sitte jossai kikkailu musas...
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
Blitz
01.08.2003 20:34:18
Minkäköhänlainen olisi ZBT+ 16" china. Onko kellään kokemuksia kyseisestä pellistä? Olisiko ollenkaan oston väärti, ja löytyykö kestävyyttä (toisinkuin yleensä ZBT-sarjalaisilta)?
Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)