sirdickyj 04.01.2006 21:00:49 | |
---|
Volumella on ton jutun kanssa jonkin verran tekemistä......; ) Ei ollu tässä tapauksessa, herralla oli omat kamat, joissa oli löylyä kolme kertaa enemmän kuin muilla. Soundi oli semmonen, että jalkoihin jäi. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
BigPapa 04.01.2006 21:27:55 (muokattu 04.01.2006 21:28:56) | |
---|
Ei ollu tässä tapauksessa, herralla oli omat kamat, joissa oli löylyä kolme kertaa enemmän kuin muilla. Soundi oli semmonen, että jalkoihin jäi. No sithän se kuulu...tai sitten ei...ei voi sanoa kun en ollut paikalla.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Jii 04.01.2006 22:11:05 (muokattu 04.01.2006 22:12:58) | |
---|
EDIT: lue koko ketju ennenko sanot. eipä siinä. mä en näe kitaristin mainioutta siinä, miten osaa kamansa vääntää jonkun muun tarpeisiin vastaaviksi. jos ei kuulu, on paska? Birth, copulation and death.
Is this your life? |
Jytäurpo 06.01.2006 19:52:00 | |
---|
Ei ymmärrä Mitäs Jytäurpo ei ymmärrä? Kertoisitko oman näkökantasi. Niin no, sitä vaan että olen täysin erimieltä kuin sinä: eli mielestäni Ilen soitto toimii kaikilla osa-alueilla hyvin. Ehkä me vaan kuullaan musiikki eri tavalla? Too Drunk To Fuck |
jran 07.01.2006 12:27:25 | |
---|
Niin, eihän tämäkään asia minulle juurikaan kuulu, mutta miten noi viimeisempien sivujen jutut on liittynyt otsikon mukaiseen "get on" tai "Hurriganes" aiheeseen...? Kun minua ainakin kiinnostaisi lähinnä mainitsemani otsikon mukaiset legendat, eikä se onko Tolonen, Stevens tai Monroe kova jätkä. |
Härski 07.01.2006 12:33:29 | |
---|
Niin, eihän tämäkään asia minulle juurikaan kuulu, mutta miten noi viimeisempien sivujen jutut on liittynyt otsikon mukaiseen "get on" tai "Hurriganes" aiheeseen...? Kun minua ainakin kiinnostaisi lähinnä mainitsemani otsikon mukaiset legendat, eikä se onko Tolonen, Stevens tai Monroe kova jätkä. Niin, otsikon voisi muuttaa muotoon "Legenda Taikamiekasta..." |
rheinone 07.01.2006 13:13:42 | |
---|
Niin no, sitä vaan että olen täysin erimieltä kuin sinä: eli mielestäni Ilen soitto toimii kaikilla osa-alueilla hyvin. Ehkä me vaan kuullaan musiikki eri tavalla? Joo niin se täytyy sitten olla. Hyvä niin! All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Feggy 07.01.2006 13:31:54 | |
---|
Niin, eihän tämäkään asia minulle juurikaan kuulu, mutta miten noi viimeisempien sivujen jutut on liittynyt otsikon mukaiseen "get on" tai "Hurriganes" aiheeseen...? Kun minua ainakin kiinnostaisi lähinnä mainitsemani otsikon mukaiset legendat, eikä se onko Tolonen, Stevens tai Monroe kova jätkä. Pääsi vähän mopo keulimaan. Mutta tästä takaisin aiheeseen: http://www.music.helsinki.fi/research/geton/ Ja nyt kun soittopuoli on selvä, voitaisiinkin keskittyä kappaleen lyyriseen antiin. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
Pääsin viimein näkemään sen Ganesin keikan Yle teemalta uudella digiboksilla. Perkeleen rokkaavaa menoa! Ohjelman päätyttyä tuli vedettyä roadrunneri niin monta kertaa että paita kastu pahemman kerran ;) In the city.... you must fight to survive. He sold tortillas on the corner.
And the mob wanted in.
Sormet lähtee soundista. |
BigPapa 08.01.2006 12:58:27 | |
---|
Pääsin viimein näkemään sen Ganesin keikan Yle teemalta uudella digiboksilla. Perkeleen rokkaavaa menoa! Ohjelman päätyttyä tuli vedettyä roadrunneri niin monta kertaa että paita kastu pahemman kerran ;) Ei pöksyt sentään? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
LamaAjanElvis 08.01.2006 14:26:31 | |
---|
Ei pöksyt sentään? En ainakaan huomannut moista. In the city.... you must fight to survive. He sold tortillas on the corner.
And the mob wanted in.
Sormet lähtee soundista. |
guitarmonkey 10.01.2006 10:22:23 (muokattu 10.01.2006 10:28:56) | |
---|
Ja Albertin sooloista: Stanley oli vaatinut kaikki soolot samana päivänä ja max. 2 ottoa sooloa kohden. Remun tiedustellessa oliko Albert miettinyt sooloja etukäteen, oli vastauksena lakoninen "Emmä mitään oo funtsannu"
Stanley toteaa Yle Teeman dokumentissa (Takamaa) että hän oli antanut Järviselle kaksi tilaisuutta soolojen äänittämiseen. Ensimmäisellä kerralla Järvinen ei saanut soolojaan toimimaan, mutta seuraavana päivänä hoiti kaikki levyn soolot mallikkaasti. Jos saisin mahdollisuuden soittaa kenen tahansa muusikon kanssa -elävän tai kuolleen, valitsisin ehkä mieluiten sen elävän. |
cubasisti 10.01.2006 23:22:33 | |
---|
Joku sais analysoida Hurriganesia vähän tarkemmallakin tasolla. Minusta siinä on hienoa juurikin se jatkuva kiilaaminen, josta jotkut haukkuvat bändiä ja etenkin Remua. Minkä ihmeen takia musiikkia pitäisi soittaa kellontarkan tasaisena nakutuksena ja jättää yksi musiikillinen ilmaisukeino kokonaan käyttämättä. Deadline tekee mestarin. |
Leikari 11.01.2006 08:40:32 | |
---|
Minkä ihmeen takia musiikkia pitäisi soittaa kellontarkan tasaisena nakutuksena ja jättää yksi musiikillinen ilmaisukeino kokonaan käyttämättä. siksi kun sitä ei musiikkiopistossa opeteta ja kiilaminen on virhe - pitää harjoitella niin paljon, että ei tee virheitä Soitetaan jamia! |
Lilli 11.01.2006 12:10:25 | |
---|
siksi kun sitä ei musiikkiopistossa opeteta ja kiilaminen on virhe - pitää harjoitella niin paljon, että ei tee virheitä Taitaa olla suora viittaus Kummeli-sketsin soittajaduoon, joka ei koskaan tee virheitä ;-) 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
Ville81 11.01.2006 16:44:53 | |
---|
siksi kun sitä ei musiikkiopistossa opeteta Jos eivät tajua opettaa fraseerausta, vaihda opistoa. "Ei mun tartte virittää, soitan säröllä".
-Kuultu musiikkiliikkeessä 2005 |
poppamies 11.01.2006 17:30:39 | |
---|
siksi kun sitä ei musiikkiopistossa opeteta ja kiilaminen on virhe - pitää harjoitella niin paljon, että ei tee virheitä Ne sinun tarkoittamat "virheet" on koko musiikin sielu. Kuunteleppa Jimi Hendrixiä. Siinä ei oo mitään muuta kuin virheitä jos kysytään konsanäijiltä. Jos minulta kysytään niin se on elävää musiikkia... G-strings are for strippers |
guitarmonkey 11.01.2006 18:09:54 | |
---|
Jos eivät tajua opettaa fraseerausta, vaihda opistoa. Täysin samaa mieltä! Eiköhän nämä kellontarkkaa nakutusta ja äärimmäistä puhtautta soittoon vaativat sällit tule jostain teknisemmän hevin/progen puolelta. Kitara soi yhtä tarkasti ja kuivasti kuin Midi-tiedosto. Jos saisin mahdollisuuden soittaa kenen tahansa muusikon kanssa -elävän tai kuolleen, valitsisin ehkä mieluiten sen elävän. |
BigPapa 11.01.2006 22:52:11 (muokattu 11.01.2006 22:52:26) | |
---|
Jussi Pattitussi ja Kikka Korea,mutta eihän tämä virheettömyys elämässä ja musiikissa kuulu ainakaan keskusteluun Get On legendasta tai muutenkaan Rock´n´Rolliin,kuunnelkaa vaikka Jerry Lee Lewistä jos öögaamisesta puhutaan...... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
baron 11.01.2006 23:24:13 | |
---|
Ne sinun tarkoittamat "virheet" on koko musiikin sielu. Kuunteleppa Jimi Hendrixiä. Siinä ei oo mitään muuta kuin virheitä jos kysytään konsanäijiltä. Jos minulta kysytään niin se on elävää musiikkia... Mitä sä tarkoitat konsa-äijillä? Jos sä tarkoitat klasarimusaa, niin siellä ollaan paljon sallivampia kuin missään muussa. Niillä on nimetkin: kromaattiset hajasävelet, vaihtosävelet etc eli mikä tahansa sävel on sallittu, oleellista että kokonaisuuden pitäisi kuulostaa jotenkin hyvältä. Kyllä tiukkapipoisuus musassa on jollain muulla puolella. My name is Baron, Sir Baron. |