ElementIII 07.01.2006 13:25:30 | |
---|
Onko kellään tiedossa hyvää internet sivustoa, mistä löytyisi laadukkaita ääniefektejä? Haussa olisi pehmeä tuuli -sample. |
M.i.k.key 07.01.2006 13:32:52 | |
---|
Kirjoitas Googleen sound sfx wind Esim tuosta toinen ylhäältä sivulta löytyy montakin erilaista tuulta... Mä lopetan nää hommat! |
ElementIII 07.01.2006 14:50:51 | |
---|
Joo kyllä noita huonolaatuisia löytyy...Sen pitäisi olla vähintään 44,100 16 bit -laatua ja pehmeämpi kuin nuo. Ei vaan taida netistä löytyä, mutta olisiko jollain sample cd:llä parempia? |
Dynaaminen mikki, käsi grillin ympärille torveksi ja eikun suhisemaan/puhaltamaan. Mitä isommat keuhkot, sitä pidemmät samplet. Toki ottoja voi yhdistellä. Toimii. Olen itse tehnyt. Jos ei toimi ni ei toimi. Ei se sillä parane että sä pistät puol kämppää matalaks. |
-septimisti- 07.01.2006 15:37:33 | |
---|
Jos satut asumaan vähänkään isommassa kaupungissa, niin ihan kirjastosta saattaa löytyä melkoisia yllätyksiä. Monissa on ihan oma hylly kaikenlaisille efekti-cd:ille. |
northern 07.01.2006 16:26:18 | |
---|
Itse tein kerran tuuli efektin sillätavalla että laitoin tuuletuksen täysille ja sitten yhden oven sillai pikkasen raolleen. Sieltä se ilma suhisi aika mukavasti ja kun ei laittanut mikkiä ihan siihen kiinni niin tuli aika mukavat äänet. Kuolemaa kauheampaa ei ole muu kuin elämä. |
M.F. 07.01.2006 21:16:03 | |
---|
Onko kellään tiedossa hyvää internet sivustoa, mistä löytyisi laadukkaita ääniefektejä? Haussa olisi pehmeä tuuli -sample. Jos ei tuolla, niin sitten ei missään. http://www.sfx-gallery.co.uk/ Mikä on kun ei taidot riitä? |