Aihe: Timo Kojo
1 2 3 4 5 6 7 8 9
buntta
06.01.2006 18:21:51
Kavereiden kanssa tässä pohdiskeltiin unohtuneita "taiteilijoita" ja esiin nousi nimi Timo Kojo. Mitäköhän tälle ns. Nolla-Kojolle nykyään kuuluu? Liekö maailma karsinut särmiä?
uruttaja
06.01.2006 18:23:38
Kavereiden kanssa tässä pohdiskeltiin unohtuneita "taiteilijoita" ja esiin nousi nimi Timo Kojo. Mitäköhän tälle ns. Nolla-Kojolle nykyään kuuluu? Liekö maailma karsinut särmiä?

Jossain lehdissä aina naama vilahtelee. Lienee tehnyt viimeaikoina aika paljon neuvostoliittolaismarkkinoille, sehän passaa hyvin, kun on itärajalta kotoisin.
Sertzo S
06.01.2006 20:15:14
Jossain lehdissä aina naama vilahtelee. Lienee tehnyt viimeaikoina aika paljon neuvostoliittolaismarkkinoille, sehän passaa hyvin, kun on itärajalta kotoisin.

Kuhmon miehiä on alkujaan. Ei kuulema tykkää, jos sen esille tuo.

Meillä täällä Savonlinnassa asuu aivan oma persoonansa nimeltään Jaakko Kojo. Ei tiennyt varmasti olevansa sukua Timolle, kun kerran kyselin. Tämä meidän Kojomme on aivan mainio tyyppi ja leipuri monen muun toimen ohella. Eilen hain kotileipomostaan karjalanpiirakoita, jotka hakkaa maultaan isojen leipomoiden teollisuuspiiraat mennen tullen. Laatokalla, Venäjän-Karjalassa on muuten Kojonsaari, jossa olen käynytkin. Siellä on mm. tosi upeat hiekkarannat.
uruttaja
06.01.2006 20:30:57
Kuhmon miehiä on alkujaan. Ei kuulema tykkää, jos sen esille tuo.

Iivantiiran Ypykän kylästä. Voi tulla tauluun kun ottaa asian esille.
Sertzo S
06.01.2006 20:38:08
Iivantiiran Ypykän kylästä. Voi tulla tauluun kun ottaa asian esille.

Niinpä, mutta kummallista kotiseudun häpeämistä on tuo, josta minä olisin vain ylpeä.
Isäni suku on muuten samoilta seuduilta, eikä siinä ole mitään häpeämistä.
uruttaja
06.01.2006 20:39:15
Niinpä, mutta kummallista kotiseudun häpeämistä on tuo, josta minä olisin vain ylpeä.
Isäni suku on muuten samoilta seuduilta, eikä siinä ole mitään häpeämistä.

Kojo ei liene ainut kahjo humpan valtateillä.

Tarkempi osoite on 3. talo oikealta.
veeka
06.01.2006 21:46:44
Eikös tämä herra oo vakiovieras tsadin kaikenmaailman kissanristiäisissä jossa on hyvät tarjoilut. Teki pari oikeasti hyvää levyä 80-luvun alussa lontooksi.
jyrkkä ehkä
Fred Riksberg
06.01.2006 22:01:55
Joo oli erikoinen bändi Baddingilla 70-luvun puolivälissä, kun omaa uraani aloittelin. Kojo toimi komppikitaristina ja "esi"laulajana Baddingin bändissä. Oltiin muutaman kerran samalla keikalla.
uruttaja
07.01.2006 00:42:10
Joo oli erikoinen bändi Baddingilla 70-luvun puolivälissä, kun omaa uraani aloittelin. Kojo toimi komppikitaristina ja "esi"laulajana Baddingin bändissä. Oltiin muutaman kerran samalla keikalla.

Jep, minäkin olin monesti. Sen bändissä oli 2 kitaristia, Ile Kallio ja Kojo.

Minusta sen ihmeellisyyden teki se että siinä oli 2 rumpalia, toinen muistaakseni Beaver Aitto-oja, toista en muista mutta ne soitti vuorosetit. Basistia en myöskään muista. Joku varmaan täällä pyörivistä.

Englantiosasto on Madame George-bändin, se oli tosi hyvä bändi.
Fred Riksberg
07.01.2006 09:40:48
Minusta sen ihmeellisyyden teki se että siinä oli 2 rumpalia, toinen muistaakseni Beaver Aitto-oja, toista en muista mutta ne soitti vuorosetit. Basistia en myöskään muista. Joku varmaan täällä pyörivistä.
Tän on sitten joku eri kokoonpano, koska Beaver-vainaan olisin kyllä muistanut, koska oltiin Vekaralla samassa komppaniassa ja väänettiin muutama keikkakin 72-73. Oltiin tosin kerran Beaverin kutsumana Tampereella, jossa konsertissa ola Badding bändeineen ja Kalevala, jossa Beaver soitti.
Puavali
07.01.2006 10:05:01
Kuhmon miehiä on alkujaan. Ei kuulema tykkää, jos sen esille tuo...

Kuhmosta onkin tullut palio menestyneitä (tai "menestyneitä") taideihmisiä. Vai on Kojootti melekein naapurin poikia...
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
Sertzo S
07.01.2006 11:37:08
73-74 on tämä mun kokemus siitä bändistä. Vois olla jopa 74 puolelta. Toinen rumpali istuskeli bacstagella ja toinen iski komppia. Välillä vaihdettiin. Hieno juttu, molemmat sai liksan.

Jostain Baddinkia kuvaavasta kirjasta luin, että Kojon liksa Baddingin bändissä oli 500 markkaa käteen, ja keikkaa oli. Vastais tällä hetkellä jotain 1000 euron liksaa käteen per keikka. Saikohan Rauli edes 500 markkaa?

Liimataisen vikaa lienee Kojossakin, jos noin oli tuo liksapuoli, eikä Rauli-parka osannut pitää puoliaan. Voi sun prkle!
Sertzo S
07.01.2006 11:38:59 (muokattu 07.01.2006 11:39:26)
Täällä Savonlinnassa tutustuin aikoinaan naiseen nimeltään Liisa Tuutti ja hän taas oli aikoinaan Raulin pändin ns. kakkossolisti. Kirjassakin tuo mainitaan
uruttaja
07.01.2006 11:39:17
Liimataisen vikaa lienee Kojossakin, jos noin oli tuo liksapuoli, eikä Rauli-parka osannut pitää puoliaan. Voi sun prkle!

Se oli Kojon haastattelussa se liksajutska. Kehui sen ajan olleen kovastikkin tuottoisaa aikaa. No onpa kumma noilla liksoilla.

Ile Kalliosta ei jääny mitään muuta mieleen ku hieno Gibson, Kojo meuhkas niin paljon.

Eikö kukaan muista kuka siinä bändissä oli basistina?
Tankero
07.01.2006 13:11:25
Jep, minäkin olin monesti. Sen bändissä oli 2 kitaristia, Ile Kallio ja Kojo.

Englantiosasto on Madame George-bändin, se oli tosi hyvä bändi.

Madame George oli aluksi. Sittemmin Kojo teki omissa nimissään eglanninkielisiä levyjä.Ne parhaat. Sillähän oli hyvä suksee johonkin aikaan. Veti Pyrkankin täyteen.
Oliko se So Mean se paras vetasu. Täytyy tarkistaa. Muistelen, että mulla on se vinyylinä. Madame Georgen sinkku kyllä on.
Varmasti, vissiin.
veeka
07.01.2006 13:17:32
Madame George oli aluksi. Sittemmin Kojo teki omissa nimissään eglanninkielisiä levyjä.Ne parhaat. Sillähän oli hyvä suksee johonkin aikaan. Veti Pyrkankin täyteen.
Oliko se So Mean se paras vetasu. Täytyy tarkistaa. Muistelen, että mulla on se vinyylinä. Madame Georgen sinkku kyllä on.

"So Mean" oli paras, seuraava "Lucky Street" oli huonompi mutta kelvollinen. Muistan nuorena poikana polkeneeni 30 asteen pakkasessa Rollon kirjastoon kuunteleen So Meania, silloin kolisi se vaikka muut kuunteli punkkia tai rockabillyä.
jyrkkä ehkä
tekerolant
07.01.2006 14:08:31 (muokattu 07.01.2006 14:13:20)
Kummisetä se oli Kojollakin:

http://www.saunalahti.fi/~kassuh/fr_inde.htm -kattokaa sieltä kultalevyt

Toisena sylikummina taisi olla Jim Pembroke, ellen väärin muista.

Muistaako kukaan muuten enää Halosen tupla-lp:tä jossa oli isolla ja professionaalilla bändilllä & köörillä studiolivenä äänitettyjä soul-klassikoita?

Mulla oli se, mutta en tule mieleen, oliko se hyvä kauan vai huono jo piankin...

Kojon suhteen on sanottava, että Juicen euroviisuteelmän laulaminen oli ns. bad career move. Sen jälkeen oli aika paljon halveksuntaa ilmassa.
Muistaakseni oli niin että (ennen euroviisuja) rock-väki piti Kojoa ns. uskottavana "mustine" äänineen ja Turakaiset vihasivat samasta syystä.
Worst things burst
Sertzo S
07.01.2006 14:41:24
Kummisetä se oli Kojollakin:

http://www.saunalahti.fi/~kassuh/fr_inde.htm -kattokaa sieltä kultalevyt

Toisena sylikummina taisi olla Jim Pembroke, ellen väärin muista.

Muistaako kukaan muuten enää Halosen tupla-lp:tä jossa oli isolla ja professionaalilla bändilllä & köörillä studiolivenä äänitettyjä soul-klassikoita?

Mulla oli se, mutta en tule mieleen, oliko se hyvä kauan vai huono jo piankin...

Kojon suhteen on sanottava, että Juicen euroviisuteelmän laulaminen oli ns. bad career move. Sen jälkeen oli aika paljon halveksuntaa ilmassa.
Muistaakseni oli niin että (ennen euroviisuja) rock-väki piti Kojoa ns. uskottavana "mustine" äänineen ja Turakaiset vihasivat samasta syystä.

Minusta sillä äänestä päätellen on krooninen angiina, joten pitäisi ensin sen antaa parantua. ;)
Lapis
07.01.2006 14:56:29 (muokattu 07.01.2006 14:57:23)

http://www.kassuhalonentaidetalo.com/koko.htm -> tuotteet. Onko se joku noista? Ensi kesänä mennään muuten bändillä Saarikonserttiin esiintymään! Tuskin maltan odottaa..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)