Jiaster 19.12.2005 09:48:42 | |
---|
oh dear god, it is the best guitar i have ever played.... /Harmony-central |
Jiaster 19.12.2005 17:30:28 | |
---|
oh dear god, it is the best guitar i have ever played.... /Harmony-central |
mooch 19.12.2005 19:53:54 | |
---|
Ei ole kokemusta, mutta enpä tilaisi. Se nyt vaan on tällanen ennakkoluulo tuota merkkiä kohtaan, ei kuitenkaan parhaimmassa maineessa se. |
Zarmo 19.12.2005 21:53:16 | |
---|
Miulla on muutama noita ja meikäläisen soittotaidolla ei kyllä huomaa mitään eroa kalliimpiin harppuihin. GAS ei kuole, GAS nukkuu!
Lukekaa runoutta
Ladatkaa Interspectionalin Demo#1 |
Ukko 20.12.2005 11:42:48 | |
---|
Eikö kukaan ole tuollaisia edes koemielessä tilannut? Täältä löytyy setti. Vaikea vaan mennä vertailemaan kun ei ole aiempaa kokemusta huuliharpuista. Ajaa nämä nyt ainakin minun käytössä asiansa. Muista en tiedä. |
humppahanuristi 20.12.2005 12:28:55 | |
---|
Ei ole kokemusta, mutta enpä tilaisi. Se nyt vaan on tällanen ennakkoluulo tuota merkkiä kohtaan, ei kuitenkaan parhaimmassa maineessa se. Mikä ihme se on, että haukutaan kaikki vehkeet vaikka ei ole omaa kokemusta. Vaikka en nyt saa edes provikkaa niiden kehumisesta niin silti siellä on ihan toimivia laitteita ja edulliseen hintaan. Kaikki niistä T-tuotteista ei välttämättä sitä ole mutta ei ole aina vaikka olisi joku muukin merkki päällä. En mää keksi mitään uutta... |
Ukko 20.12.2005 13:04:08 | |
---|
Mikä ihme se on, että haukutaan kaikki vehkeet vaikka ei ole omaa kokemusta.. Se on kato se nuoriso jolle tietyt merkit ovat kaikki kaikessa ja kaikki muu on paskaa. Ihmettelen sitä minäkin että sanotaan asiasta kuin asiasta painava mielipide vaikkei ole mitään muuta kuin kuulopuheet kokemuksena. |
mooch 20.12.2005 18:58:23 | |
---|
Mikä ihme se on, että haukutaan kaikki vehkeet vaikka ei ole omaa kokemusta. Okei, tuosta huuliharppusetistä ei ole kokemusta, mutta merkistä siis on. Tässähän on kyse siitä, haluaako ostaa halpaa. Halpa tavara voi usein olla hyvää, mutta voi olla myös ihan susikamaa. Mun mielestä se on niin että isommalla rahalla (useimmiten) saa varmemmin toimivamman tuotteen, halvassa on just se että kun se _voi_ olla hyvää... no, tietysti taas se kalliskin voi olla huono. Mutta siis, tarkoitan että lienee fiksuinta kysyjän itsensä päättää ostaako. Äh, tuskin tässä mitään fiksua tuli. |
mooch 20.12.2005 19:00:14 | |
---|
Se on kato se nuoriso jolle tietyt merkit ovat kaikki kaikessa ja kaikki muu on paskaa. Ihmettelen sitä minäkin että sanotaan asiasta kuin asiasta painava mielipide vaikkei ole mitään muuta kuin kuulopuheet kokemuksena. No riippuu aina mistä nämä kuulopuheet ovat peräisin, mutta jos mä kuulen paljon huonoja juttuja jostain tuotteesta niin tuskin mä sitä ostan. Oli merkki sitten mikä hyvänsä. Enkä tiedä onko tuo nuoriso-sana tuossa niin kohdallaan.. |
Ukko 21.12.2005 09:21:43 | |
---|
No riippuu aina mistä nämä kuulopuheet ovat peräisin, mutta jos mä kuulen paljon huonoja juttuja jostain tuotteesta niin tuskin mä sitä ostan. Oli merkki sitten mikä hyvänsä. Se on ihan yksinkertaisesti sanottuna käyttöön ja varallisuuteen keskittynyt suhteellinen kysymys. |
mooch 21.12.2005 11:33:35 | |
---|
Se on ihan yksinkertaisesti sanottuna käyttöön ja varallisuuteen keskittynyt suhteellinen kysymys. Juuri näin, hyvä kun tiivistit. |
Jiaster 22.12.2005 15:03:17 | |
---|
Hyvä, eiköhän kaveri uskalla nuo tuohon hintaan sitten tilata. oh dear god, it is the best guitar i have ever played.... /Harmony-central |
Bafusiini 23.12.2005 12:28:04 | |
---|
Löytyy kyseinen setti. Aika täyttä paeskaa verrattuna laatu-hohnereihin. Suhisee ja puhkuu "ylimääräistä"(harpistit mahdollisesti ymmärtävät mitä tarkoitan). Toki jos rahaa ei löydy liikaa, niin voi olla sopiva valinta. Tosin, kuka aloittaa soittamisen "keissillisellä" harppuja? Ps. Soittaminen saattaa olla aloittelijalle vaikeampaa noilla. Taivutukset etc. saattavat luonnistua huonommin. Itsellänikin ovat ns. kakkosharppuina nuo bentonit, ei haittaa vaikka hajoaisi. Kivenkova Harpisti. |
Mä ostin kesällä kokeeksi tommosen silver starin, joka oli aika halpis, mutta kuulostaa musta mukiinmenevältä. Oon aika kehno soittaja kyllä, mutta toi ainakin harjoitteluun tuntuu luonnistuvan. Eipä tartte sitten aluksi puhallella hajalle sitä marine bandia. Toi silver star tosin näyttää löytyvän thomannilta vaan c-duurille, mutta sillähän pääsee jo pitkälle :) Ehkä jostain millbrookista löytyy muitakin sävellajeja. http://www.thomann.de/thoiw3_hohner_silver_star_prodinfo.html'The time you enjoy wasting is not wasted time.' B. Russell
Romantikkoitkijä #8 |
sus 23.01.2006 00:41:55 | |
---|
Tota, miks noita on noin monta? mulla on Höhnerin adventure-harppu ja kiinnostas soittaa sitä mutta enpä osaa :) bluus |
Bafusiini 23.01.2006 14:56:58 | |
---|
Tota, miks noita on noin monta? mulla on Höhnerin adventure-harppu ja kiinnostas soittaa sitä mutta enpä osaa :) Eri virityksellä tietenkin jokainen. Tosta paketista löytyy kaikki "tarvittavat", eli A-F ja Ab-Fb |
Heikki 01.02.2006 22:32:26 | |
---|
|