uruttaja 06.01.2006 14:53:09 | |
---|
Eki on silti hyvä jätkä ja reilu. Kaiholla muistelen 40-vuotisjuhlakiertuettaan v. 1989. Ei menny ku muutama vuosi, niin oli ulukona ku kuoriämpäri. |
pekkajau 06.01.2006 14:55:15 | |
---|
Semmoset marakassit on kanssa hyvät joihin on porattu reilut reiät ja otettu kaikki "ryynit" pois! Niitä kun heiluttelee aikansa kuluksi niin näyttää hyvältä muttei häiritse muita. Tietysti solisti voi myös aina kiemurrella, jumpata ja voimistella siinä lavalla sillon kun ei ole "muuta" tekemistä. Musta huumori on musta huumoria! |
EP 06.01.2006 15:00:51 | |
---|
Semmoset marakassit on kanssa hyvät joihin on porattu reilut reiät ja otettu kaikki "ryynit" pois! Niitä kun heiluttelee aikansa kuluksi niin näyttää hyvältä muttei häiritse muita. Tietysti solisti voi myös aina kiemurrella, jumpata ja voimistella siinä lavalla sillon kun ei ole "muuta" tekemistä. Hyvä idea! ja sitten ku oppii pysyyn rytmissä niin saa ryynit, OKE! |
Riksteri 06.01.2006 16:38:36 | |
---|
Semmoset marakassit on kanssa hyvät joihin on porattu reilut reiät ja otettu kaikki "ryynit" pois! Niitä kun heiluttelee aikansa kuluksi niin näyttää hyvältä muttei häiritse muita. Tietysti solisti voi myös aina kiemurrella, jumpata ja voimistella siinä lavalla sillon kun ei ole "muuta" tekemistä. Ainakin kerran olen nähnyt sellaisen esityksen, jossa ryhmä sähköjäniksiä pomppii lavalla tyhjiä marakasseja heilutellen ja tuntuvat samalla harjoittelevan ilmakitaran suomenmestaruuskisoihin. Rautalankaesakin kuulostaa paljon paremmalta, kun soolot tipahtelevat kuin apteekin hyllyltä, ei tule yhtään virheitä ja tanssiminen voi jatkua häiriintymättä :) |
WanhaWetäjä 06.01.2006 20:04:12 | |
---|
Kyllä noi kaikki perkat on NIIN vaikeita soittaa että jättäisin ne pääsääntöisesti perkussio-tyypeille, jos sellaiseen on varaa bändissä. Ne kuuluisat "solisti-tamburiinit" hyvin helposti pilaavat sen orastavankin grooven bändistä, ja samalla se solistinkin laulusuoritus vain huononee. Jos on pakko keksiä itselle "jotain muutakin tekemistä" niin käyttäkää plz niitä hyvin harkitusti (esim. just joku osa biisistä ja muuten tyst). Varsinkin noissa lattarirytmeissä nuo perkat on niin dominoivia että jos esim. solisti hakkaa kelloa koko cha-cha biisin ajan MELKEIN kohilleen niin kyllä siinä muu bändi tekee kuolemaa, tai ainakin yleisö. Näin siis jos musiikin kannalta ajattelee, turakaisille tanssilavalla tietty on ihan sama mitä kukakin lavalla touhuaa.. +++++ humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
Martso 06.01.2006 20:15:57 (muokattu 06.01.2006 20:17:11) | |
---|
+++++ Katohan, mulla oli näköjään jääny ystävän sanomat asiat huomaamatta. Toisaalta, jos minä aina Muzakin sanomiset olisin huomioinu, olisin joutunu jo soittamisen lopettamaan. :) EDIT: Niin, allekirjoitan myös tuon Muzakin kirjoituksen. |
isojussi 06.01.2006 21:17:22 | |
---|
Laulaminen on niin vaikeeta, että sen aikaa on turha touhuta muuta. Ja ehdottomasti oon samoilla linjoilla edelläkirjoittaneiden herrojen kanssa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
kuunsirppi 06.01.2006 23:51:29 | |
---|
Laulaminen on niin vaikeeta, että sen aikaa on turha touhuta muuta. En mäkään yritäkään laulamisen aikana mitään muuta tehdä. Kyllä se riittää ihan hyvin, mutta sitten, kun esim. kitaristi laulaa, niin olis kiva vaikkapa jotain rytmisoitinta soittaa, kun vaan hallitsis sen tyylikkäästi. Täältä sain ihan hyvin neuvoja, kiitos niistä, siitä, että miten toi homma toimii rakenteellisesti. Tässä nykyisessä bändissä pojat kyllä kannustaa mua esim. sen tampuriinin soittamiseen, kun taas edellisessä bändissä en saanu koskaan ees kokeilla. Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
uruttaja 07.01.2006 00:44:26 | |
---|
En mäkään yritäkään laulamisen aikana mitään muuta tehdä. Kyllä se riittää ihan hyvin, mutta sitten, kun esim. kitaristi laulaa, niin olis kiva vaikkapa jotain rytmisoitinta soittaa, kun vaan hallitsis sen tyylikkäästi. Täältä sain ihan hyvin neuvoja, kiitos niistä, siitä, että miten toi homma toimii rakenteellisesti. Tässä nykyisessä bändissä pojat kyllä kannustaa mua esim. sen tampuriinin soittamiseen, kun taas edellisessä bändissä en saanu koskaan ees kokeilla. Pistä vaan pois se tamburiini ja keskity laulamiseen. |
kuunsirppi 07.01.2006 00:46:27 | |
---|
Pistä vaan pois se tamburiini ja keskity laulamiseen. kait sitä voi siinä välillä, kun joku muu laulaa, käydä sitten vaikka hörppimässä olutta, tai vettä :o/ Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
pekkajau 07.01.2006 00:47:50 (muokattu 07.01.2006 00:48:27) | |
---|
plasebo-tamburiini (kilisevät kiekot pois) vaan kouraan ja sekaan rajua aerobikkiä niin tulee positiivista palautetta! Musta huumori on musta huumoria! |
kuunsirppi 07.01.2006 00:49:47 | |
---|
plasebo-tamburiini (kilisevät kiekot pois) vaan kouraan ja sekaan rajua aerobikkiä niin tule positiivista palautetta! no mutta kun toi raju aerobikki ei oikeen oo mun laji....mä en oo tyypiltäni mikään keikkuja, vaikka kyllä mä nyt vähän jammailen, mutta että oikein aerobikkiä, niin :o/ Luulekko, ettei kukaan huomaisi tota plasebo-tampuriinia, niinku yleisön puolelta? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
EP 07.01.2006 00:51:37 | |
---|
Pistä vaan pois se tamburiini ja keskity laulamiseen. No, kannattaa miettiä mihin biisiin se ensinnäkin sopii ja vaikka vaan niihin kohtiin missä et laula. Ja harjoitella kotona sopivien kappaleiden tahdissa, kyllä sitä kokeilla kannattaa.. |
kuunsirppi 07.01.2006 00:56:55 | |
---|
No, kannattaa miettiä mihin biisiin se ensinnäkin sopii ja vaikka vaan niihin kohtiin missä et laula. Ja harjoitella kotona sopivien kappaleiden tahdissa, kyllä sitä kokeilla kannattaa.. oon mä sitä jo soittanutkin monet kerrat, mutta miettinyt vaan itekseni, että mikä on se oikee ja fiksu tapa tehdä sitä, ettei hakkaa, ku hullu sitä koko biisin ajan. No, täältä sain eilen hyviä neuvoja ja nyt voin sitten esim. Veekan neuvon mukaan soittaa sitä vaikkapa kertsissä ja vaikka kitarasooloon kans. En mä koskaan sitä soitakaan silloin, kun ite laulan, koska silloin mä keskityn vaan omaan lauluuni. Mä en vaan oo tullu koskaan kysyneeks omilta pojilta, että missä ja miten mun olis sitä fiksua soittaa. Haluaisin kyllä osata tehdä sen oikein ja niinkuin taisin viime yönäkin jossain kirjottaa, niin myös sillai, että siitä olis jotain lisäarvoo hommalle Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
vanhami 07.01.2006 00:58:59 (muokattu 07.01.2006 01:00:06) | |
---|
täälä ne taas ryyppää jossain sivaiheessa, eikö nämä ole aromakillan juttuja Eilen olisin kirjoittanut kahden pintaan jotain,mutta olin niin tikkana, ettäei onnistunut. Naapurin äijän kanssa tehtin autotllissa kaappeja mun uuteen "studioon". tyhjennettiin samalla kolmevarttinen votka, jallu ja mäyräkoira. perseen suti että oltiin tunnelmissa. Mä en tähän itse aiheeseen puutu A) Soitan pahveista B) Soitan midihanuria C) muut soittimet fonin lisäksi ei taitu edit... nin, fonistia ei haettu Nyt sentän taittuu vielä näpytely.. Vouu vouuu vouu |
No, kannattaa miettiä mihin biisiin se ensinnäkin sopii ja vaikka vaan niihin kohtiin missä et laula. Ja harjoitella kotona sopivien kappaleiden tahdissa, kyllä sitä kokeilla kannattaa.. Periaatteessa on olemassa kolmenlaisia polttomoottoreita, kaksi- ja nelitahtisia ja sitten vielä niitä 3 -tahtisia Wankeleita. Saksassako ne kaikki keksittiin? Talu 333 ... ed. Tulikin 335, onko olemassa viisitahtista musiikkia? |
kuunsirppi 07.01.2006 01:01:59 | |
---|
täälä ne taas ryyppää jossain sivaiheessa, eikö nämä ole aromakillan juttuja Eilen olisin kirjoittanut kahden pintaan jotain,mutta olin niin tikkana, ettäei onnistunut. Naapurin äijän kanssa tehtin autotllissa kaappeja mun uuteen "studioon". tyhjennettiin samalla kolmevarttinen votka, jallu ja mäyräkoira. perseen suti että oltiin tunnelmissa. Mä en tähän itse aiheeseen puutu A) Soitan pahveista B) Soitan midihanuria C) muut soittimet fonin lisäksi ei taitu edit... nin, fonistia ei haettu Nyt sentän taittuu vielä näpytely.. Vouu vouuu vouu mitä? kuka ryyppää? mä oon tänään ihan vesiselvä ainaki toistaseks Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 07.01.2006 01:04:09 | |
---|
täälä ne taas ryyppää jossain sivaiheessa, eikö nämä ole aromakillan juttuja Eilen olisin kirjoittanut kahden pintaan jotain,mutta olin niin tikkana, ettäei onnistunut. Naapurin äijän kanssa tehtin autotllissa kaappeja mun uuteen "studioon". tyhjennettiin samalla kolmevarttinen votka, jallu ja mäyräkoira. perseen suti että oltiin tunnelmissa. Mä en tähän itse aiheeseen puutu A) Soitan pahveista B) Soitan midihanuria C) muut soittimet fonin lisäksi ei taitu edit... nin, fonistia ei haettu Nyt sentän taittuu vielä näpytely.. Vouu vouuu vouu niin tuliko ne kaapit ees tehtyä? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
vanhami 07.01.2006 01:04:19 | |
---|
mitä? kuka ryyppää? mä oon tänään ihan vesiselvä ainaki toistaseks hep! toinen päivä menossa, kolmosen veto.... |
vanhami 07.01.2006 01:05:44 | |
---|
niin tuliko ne kaapit ees tehtyä? *tut. oltiin niin perseet, ttä oli pakko keskeyyttää homma, kun meinas tula sekundaa. Suunniteltiin hienoja keikkoja ja kovia levytyksiä. Uusi naapuri on kitaristimiehiä |