Ville81 06.01.2006 22:43:37 | |
---|
|
N33m0 06.01.2006 22:45:32 | |
---|
Onnittelen, olet päässyt kynnyksen yli, tästedes sinun ei tarvitse olla niin vainoharhainen soittimesi naarmuuntumisesta/kulumisesta. Kulumisen jäljet luo uskottavuutta. slow music for slow people |
rattledad 06.01.2006 22:47:24 | |
---|
|
Mrezzye 06.01.2006 22:49:14 | |
---|
No voi itku. Vedä tussilla päälle, mieluiten mustalla. Saat katu/rockuskottavuutta. Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
|
MrHands 06.01.2006 22:55:48 | |
---|
Just kattelin kitarapaja.comista tätä siististi kulunutta 61 presaria: http://www.kitarapaja.com/pics/bfpbasssb611.jpg Siistii! Hintaakin on 6500€ Hitottaa, ku omia kitaroita ja bassoja tulee kohdeltua niin varoen. Kauniisti kulahtaneet soittimet on kauniita! Riko lisää! |
LaXu 06.01.2006 23:51:57 | |
---|
Jos nyt tosiaan niin haittaa, niin pistä vaikka punasta tussia päälle ja sitten vaikka kirkasta kynsilakkaa. Punainen kynsilakkakin voisi toimia. Vähän kiillottelee päältä vielä niin saattaapa olla hankalasti erottuva. |
Palikkatilu92 06.01.2006 23:53:51 | |
---|
Tuu kattomaa mun vanhaa kitaraa, siinä onki enemmän naarmuja ku tos. Ei se yks naarmu mitää haittaa ellei se oo pirun iso |
Kapane 07.01.2006 00:02:06 | |
---|
Ei se yks naarmu mitää haittaa ellei se oo pirun iso Naarmu haittaa vasta, kun se on rajannut soittimen kahteen itsenäiseen osaan. Dillinger - talossa ja puutarhassa |
Roitto 07.01.2006 00:12:21 | |
---|
Naarmu haittaa vasta, kun se on rajannut soittimen kahteen itsenäiseen osaan. Äh, jesari on keksitty. Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
ninos 07.01.2006 00:13:54 | |
---|
Äh, jesari on keksitty. ja saha Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON
|
Jake.e 07.01.2006 00:42:41 | |
---|
No ei se maailmaa kaada. Itteäkin kyllä söi tuo soitinten naarmuuntuminen varsinkin tossa uuessa fenkussa mutta kun oppii elämään sen kanssa niin ei se niin hirveesti haittaakkaan. Tietenkin yleensä se jälleenmyyntiarvoa laskee mutta mitsit :). ..::Onko sulla tulta? -Hei beibi mä olen tulta::.. |
No ei se maailmaa kaada. Itteäkin kyllä söi tuo soitinten naarmuuntuminen varsinkin tossa uuessa fenkussa mutta kun oppii elämään sen kanssa niin ei se niin hirveesti haittaakkaan. Tietenkin yleensä se jälleenmyyntiarvoa laskee mutta mitsit :). Eikä laske.. markkinointi kysymys.. Relic on muotia ja siitä maksetaan =) Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
PoLFus 07.01.2006 01:00:13 | |
---|
Itsekin panikoin joskus 5 vuotta sitten kun straton hankin. Nyt toivoisin, että jotain tapahtuisi. Vähän oon tehny siitä keinotekoisesti "VINTAGEE". "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11 |
Miikathebest 07.01.2006 01:15:15 | |
---|
Kyllä uudessa ja kiiltävässä lakkapinnassa naarmut on ikäviä, mutta kunhan vaan pääsee sen kynnyksen yli, niin alkaa kyllä kolhut kelpaamaan. |
gasser 07.01.2006 01:36:31 | |
---|
Oijoijoi, multa katkes hius. Soiko se vielä? Ei vissiin kauheen hyvin, epäilisin. Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
Ville81 07.01.2006 01:55:53 | |
---|
Joo, ei kun kyseessä on aika uus ja verrattain arvokas soitin, niin tuntuu vähän ikävältä. Stratossa ei haittaisi, mutta tässä puolakustisessa 335:ssa ja sen kiillotetussa lakkapinnassa homma on vähän eri. |
Johann Onn 07.01.2006 02:07:27 (muokattu 07.01.2006 02:08:47) | |
---|
Näkisittepä meikäläisen Landola C-21:sen (vm 1982). Oli lainassa aikoinaan yhdellä tyypillä, jonka veli kypsyi sen "rämpytykseen" ja löi landolan seinään, kaksin käsin. Kyllä se vieläkin soi, mitä nyt "pieni" tuuletusaukko koristaa, takakannen alakulmaa. No, koristaahan Saber:iäkin eräs, 16:sta tuuman crashin levyinen lommo. Pieni treenikämppä (= omakotitalon kellarissa sijainnut pesuhuone) ja ne rumpalin pellit on huono yhdistelmä, jos seisoo väärässä paikassa, väärään aikaa. Ja niihin pelteihin päin. |
Kapane 07.01.2006 02:13:46 | |
---|
Äh, jesari on keksitty. Eiku se on sit eri juttu. Eihän kitaraankaan tarvita ku jesaria ja kielet. Kieletkin saa jesarista, mutta ne pitää vireen niin hyvin, että ei pysty kuluttaan keikalla aikaa viritykseen silloin kun solisti egoilee yleisölle. Dillinger - talossa ja puutarhassa |
Aki 07.01.2006 03:39:10 | |
---|
Joo, ei kun kyseessä on aika uus ja verrattain arvokas soitin, niin tuntuu vähän ikävältä. Stratossa ei haittaisi, mutta tässä puolakustisessa 335:ssa ja sen kiillotetussa lakkapinnassa homma on vähän eri. Kurja juttu, mutta tussilla sutatessa saatat pahimmillaan saada naarmun pomppaamaan silmille vieläkin enemmän. Jos kokeilet, aloita reilusti vaaleammalla tussilla mitä kitaran väri on. Itse laittaisin ehkä vain jotain öljyä, jolla estetään kosteuden pääseminen puuhun. Näkyy kyllä, mutta siihen tottuu. Stratoista puheenollen: http://users.tkk.fi/~arintama/BL550/ :) Elämä on kaunista! Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
Les Fender 07.01.2006 06:53:15 | |
---|
Itse laittaisin ehkä vain jotain öljyä, jolla estetään kosteuden pääseminen puuhun. Näkyy kyllä, mutta siihen tottuu. Ei kai öljyä parane laittaa, eikös se estä mahdollisen uuden lakkauksen tarttumisen. Itse en laittaisi mitään mut jos suojata haluaa niin nitrolakkaa tippa. Pohjalle ensin jotain punaista värjäystä jos haluaa yrittää huomaamattomaksi. Itse ostin juuri muutama kuukausi sitten käytetyn Giban 335:sen joka on ollut suht rankassa käytössä, ei mun mielestä naarmut näytä pahoilta siinäkään. Ensimmäiset ne vaan sattuu, elä ressaa. Ei tuo oikeasti mitään soittimen arvoonkaan vaikuta. Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |