Todenpuhuja 06.01.2006 14:16:54 | |
---|
Eipä ole enää kauaa ZOOKin levynjulkkareihinkaan, kovasti innolla odottelen jo tuota lättyä. Mielenkiintoista kuulla levytettyinä versioinakin noita kipaleita, kun keikoilta ovat jo hyvinkin tuttuja. Keikoista puheenollen tänään esiintyvät Siilinpesässä, elikäs kaikki sinne vaan tsekkailemaan! |
Joo olin ite eilen Kivenlahden klassisessa Nousuvedessä Zookkia kattelemassa, Sinkku tarttui nimmareineen mukaan ja yhtä hyvältä kuullostaa kuin Livenäkin! Kalatalouden keskusliitosta päivää. |
Capman 06.01.2006 16:01:46 | |
---|
Tuli missattua toi eilinen Kivenlahden keikka kun en saanut ketään kaveria lähtemään messiin. Noh, todennäköisesti siellä oli varmaan ihan riittävän ahdasta ilman meitäkin? Syksyllä tuli todistettua Zookin keikka Juttutuvassa ja helvetin hyvältä kyllä kuullosti silloin. Kaikki tuntui toimivan juuri niinkuin pitääkin ja soundit oli aivan loistavat. Nyt vaan hyviä biisejä kehiin, niin tie on auki tähtiin ;-) |
Masai-mies 06.01.2006 16:03:48 | |
---|
Tuli missattua toi eilinen Kivenlahden keikka kun en saanut ketään kaveria lähtemään messiin. Noh, todennäköisesti siellä oli varmaan ihan riittävän ahdasta ilman meitäkin? Kyllä ja ahdasta ja hikistä oli mutta sitä kivempaa, itekki jonkinlaisen kaljatynnyrin päältä rojahdin porukan niskaan ku sieltä tarkkailin Kuoppamäen fantastista rumpusooloa. Kalatalouden keskusliitosta päivää. |
Todenpuhuja 07.01.2006 01:38:55 | |
---|
Palasin juuri tuolta Siilinpesästä, ja oli taas arvatenkin ahdasta. Ei siellä kovin suurta esteettistä kokemusta saanut ainakaan aikaiseksi, kun suuri lauma keski-ikäisiä kaljankittaajia halusi välttämättä rynniä aina siitä edestäni tiskille ja takaisin. No ZOOK oli kuitenkin odotetun vahva, ja olipa setissä näköjään jokunen (minulle) uusi kappalekin. Ei tosin ole tullut nähtyäkään yhtyettä vähään aikaan. Hieman harmitti kyllä yleisö, joka ei oikein arvostanut yhtyettä, tai ainakaan he eivät aploodeeranneet ja hurranneet normaaliin tapaan. Kelpo settiä kuitenkin, levyä odotellessa. Propsit muuten Jyllille, että muisti meikäläisenkin. ;) |
Naama-amis 07.01.2006 11:51:25 | |
---|
Kova oli juu, varmaan paras ZOOK:in keikka bändin puolesta mitä tullu nähtyä. |
Jemo 11.01.2006 02:55:59 | |
---|
Kuvittelenko, vai onko bassotaiteilijalle tullut, kuten kunnon alfaurokselle konsanaan, hieman lisää lavapreesensiä? Ei siinä, kyllä kunnon rytmitaiteilijalla pitää olla massaa olemuksensa takana. *vilkaisee outokumpuaan* Jylli on ihku silti. -Jemo Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
Guitar Hero 12.01.2006 11:11:43 | |
---|
jeh. sitä mäkin katsoin, kun vuosi sitten bändin ekan kerran livenä näin. en ollut tunnistaa jylliä jylliksi. siis onhan kaveri aina ihan miehisissä mitoissa ollut, mutta kyllä se habitus on hieman kasvanut niistä "nuoruusvuosista". mutta eikös se ole ihan luonnollista.. :D Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja. |
Capman 12.01.2006 12:29:08 | |
---|
Sähköbasistista kontrabasistiksi? Vikkelästi sen nakit kyllä vielä vispaa :-P |
disarm 12.01.2006 15:45:19 (muokattu 12.01.2006 15:49:04) | |
---|
Painonvartijoiden.net Soitan kitaraa ja bassoa. |
Brian May jr. 12.01.2006 16:33:03 | |
---|
Minkä kokoisella setillä se Kuoppis nykyään soittelee? HumpAvanti!- yhtyeen kanssa soitti aika pienehköllä, eikä sillä kait Kingston Wallissakaan mitä hirvittävän isoja settejä ollut? Oon vaan vähän miettinyt että miten se saa homman kuulostamaan niin monipuoliselta ja hyvältä virvelillä, pikkutomilla, lattiatomilla ja parilla lautasella. No enhän mä toisaalta rumpali olekaan. |
Capman 12.01.2006 16:53:43 | |
---|
Ihan samanlaisella pikkusetillä se mun mielestä vieläkin vetelee. Ja hyvin veteleekin. Oiskohan ollut Kumun setti. Silloin 90-luvun alussa pisti just silmään, että miten loistavalla rumpalilla voi olla noin pieni setti. Se aiheutti jotenkin ristiriitaisen olon. Olin tottunut siihen, että mitä "kovempi" rumpali, niin sitä isompi setti... ;-) Miltähän se mahtaiskaan kuullostaa, jos Kuoppis hyppäis jonkun Bozzion tai Peartin setin taakse... ;-) |
MK73 12.01.2006 17:11:21 (muokattu 12.01.2006 17:11:43) | |
---|
Miltähän se mahtaiskaan kuullostaa, jos Kuoppis hyppäis jonkun Bozzion tai Peartin setin taakse... ;-) Ei yhtään sen kummemmalta :) Kuoppis on kyl kova jäbä, minusta on vaan hienoa, kun se pitäytyy mopedisetissä. |
Capman 12.01.2006 17:32:07 | |
---|
Ei yhtään sen kummemmalta :) Kuoppis on kyl kova jäbä, minusta on vaan hienoa, kun se pitäytyy mopedisetissä. Älä muuta sano. Ja vaikka setti on minimalistinen, niin soitto ei kyllä sitä ole... |
Guitar Hero 12.01.2006 18:38:45 | |
---|
mä henkilökohtaisesti diggaan tollasista 60's pikkuseteistä. näkyy rumpalista muutakin, kun se tukka. Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja. |
Todenpuhuja 12.01.2006 19:40:37 | |
---|
"Kuvittelenko, vai onko bassotaiteilijalle tullut, kuten kunnon alfaurokselle konsanaan, hieman lisää lavapreesensiä?" Voisi tässä melkein pari vuotta noita keikkoja nähneenä sanoa, että Jylliltähän on lähtenyt painoa reippaasti siitä, mitä se oli ensimmäisillä näkemilläni ZOOKin keikoilla, ei meinannut tuolla Siilinpesässä enää samaksi mieheksi tunnistaa... ;D Kingston Wall -aikoihin verrattuna juttu onkin sitten varmaan juuri toisinpäin. Kuoppiksen setistä taas pakko sanoa, että itsekin tulee aina miettineeksi, että miten äijä vetelee vieläkin niin henkeäsalpaavasti tuollaisella pienellä setillä, mutta kaipa se on vaan soittajasta kiinni tässä tapauksessa. Kovasti tuntuu kyllä katselijoita kiinnostavan keikkojen jälkeen tuo Kuoppiksen rumpusetti, sen verran olen erilaisia valokuvaajia siellä bongannut. Eilen tuli muuten ZOOKin lätty "Root Canal Recovery" ulos, onko kukaan ehtinyt katsastaa? Olen itse intissä kiinni vielä, joten ei ole levykauppaan asti päässyt. Pistäkäähän mielipiteitä, kun moisen hommaatte. |
paavi 13.01.2006 08:31:10 | |
---|
Oli juttu NYT-liitteessä. Mietinkin tässä, että vois mennä tänään sinne julkkarikeikalle Semiin... ...and left his cave, glowing and strong, like a morning sun coming out of gloomy mountains. |
maelstorm 13.01.2006 13:45:34 | |
---|
oli ihan hyvät salaatit julkaisutilaisuudessa. Siivet. |
Capman 13.01.2006 15:18:32 | |
---|
Vaikuttais siltä, että Semiin on menossa niin paljon jengiä tänään, että mä taidan suosista passata. Voisin käydä sen sijaan hankkimassa vaikka sen niiden levyn ja tykittää sitä koko illan. |
Brian May jr. 13.01.2006 16:18:39 | |
---|
Vaikuttais siltä, että Semiin on menossa niin paljon jengiä tänään, että mä taidan suosista passata. Voisin käydä sen sijaan hankkimassa vaikka sen niiden levyn ja tykittää sitä koko illan. Minne kaikkialle tulee myyntiin/mistä kannattaisi ostaa? |