Aihe: Gibsonin Les Paulit
1 2 3 4 5 6
oiva tumpeloinen
06.01.2006 01:18:55
Hittolainen kun ei millään löydä '50s-kaulaista standardia trans blackina. Johtuu varmaankin, että sellaista ei ole tehty. Customeissa kaikissa slim taper, mistä siis löydän lespan (standard/custom) '50s-kaulalla trans blackina käytettynä? Muualta kuin custom shopista. Sanotaan että reilulla parilla tonnilla.

Rahat ei tosin riitä, mutta soittimissa on ihan sama homma kuin kaikessa muussa, Esim. autoissa. Jos ei sopivan väristä tule vastaan, niin ei auta kuin ostaa uusi. Tai sitten tulla vastaan värissä......
myrtonen
06.01.2006 01:22:00
Rahat ei tosin riitä, mutta soittimissa on ihan sama homma kuin kaikessa muussa, Esim. autoissa. Jos ei sopivan väristä tule vastaan, niin ei auta kuin ostaa uusi. Tai sitten tulla vastaan värissä......

Valinnen jälkimmäisen. Mut kivahan se ois kun ois omasta mielestä parhaan värinen, ja sellanen vielä jota ei ihan joka jannulla ole. ;) No mutta, uskon sen verran kohtaloon, että jos se on löytyäkseen, niin se löytyy.
Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin? Silakka!
Olli S.
06.01.2006 01:33:19

Valinnen jälkimmäisen. Mut kivahan se ois kun ois omasta mielestä parhaan värinen, ja sellanen vielä jota ei ihan joka jannulla ole. ;) No mutta, uskon sen verran kohtaloon, että jos se on löytyäkseen, niin se löytyy.

Eikä se teettäminen aina niin paha vaihtoehto ole :) Laatukysymyksiin voi olla parempi ottamatta kantaa tappelun välttämiseksi, mutta varmasti sekä Giballa että käsintehdyllä päästään haluttuun lopputulokseen. Tietenkin voihan se onni potkaista milloin vain ja löytyä se unelmayksilö oikealla värillä, niitäkin onneksi sitäkin sattuu :)
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani.
fox
06.01.2006 01:45:23

No mutta, uskon sen verran kohtaloon, että jos se on löytyäkseen, niin se löytyy.

Mun piti kattoo, onko trans black Standardin lisämaksuväri, mutta Giban serveri on vissiin nurin, tai sitte mulla on omassa yhteydessä taas joku "hidaste" ettei ehdi kätellä...
Sellanen muistikuva mulla on, että rootbeer,trans black ja muutama muukin väri on saatavissa..tilauksesta tosin.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
DZN
06.01.2006 01:49:14 (muokattu 06.01.2006 01:57:08)
Noi trans black-väriset on aika vähissä. Ei taida olla muita vaihtoehtoja, kun class 5 ja elegant, joita ylipäänsä saa trans black-värillä. Custom shop tekee sitten mitä tahansa, kunhan tarpeeksi latoo rahaa tiskiin.
Meinas unohtua. Onhan tota väriä myös dc les paulissa...

Jos tarkoitit Les Paul customia niin niissä on aina se 50-pyöreä muoto. Sitten on se -59 kaula, joka tulee vain 59 reissuessa ja -60 slimtapper eli se ohut.

Muut korjatkoon, olen kai kuitenkin väärässä.

Edit: Les Paul supremeahan saa trans blackinä...
Aka. Dino and 6077dino
oiva tumpeloinen
06.01.2006 01:53:34
Mun piti kattoo, onko trans black Standardin lisämaksuväri, mutta Giban serveri on vissiin nurin, tai sitte mulla on omassa yhteydessä taas joku "hidaste" ettei ehdi kätellä...
Sellanen muistikuva mulla on, että rootbeer,trans black ja muutama muukin väri on saatavissa..tilauksesta tosin.

Eipä ainakaan mikään Stankun malli ´50-kaulalla tarjoa tuota väriä. Stankun tupla-cut +:ssa sitten taas löytyy '60s style slim taper.

Näin ainakin mä vaan sain.....
fox
06.01.2006 01:53:45

Meinas unohtua. Onhan tota väriä myös dc les paulissa...

Muut korjatkoon, olen kai kuitenkin väärässä.

Et kai? Mutta jos tuon DC:n olsit unohtanu, olisin sekä korjannu että vähä loukkaantunutkin, ehkä.. ;)
fox
06.01.2006 01:55:59

Eipä ainakaan mikään Stankun malli ´50-kaulalla tarjoa tuota väriä. Stankun tupla-cut +:ssa sitten taas löytyy .

Näin ainakin mä vaan sain.....

Niin löytyy... ;) Juu, en ole enää itekään näist uudemmista malleista sillee selvillä, toki joskus aina tulee tsekattua tarjonta. Se on sitte tilauskamaa, jos haluaa tuon profiilin ja värin Stankkuun..
DZN
06.01.2006 01:58:55
Et kai? Mutta jos tuon DC:n olsit unohtanu, olisin sekä korjannu että vähä loukkaantunutkin, ehkä.. ;)

Olisi ollut todella noloa unohtaa tuollainen asia:)
No, supremen unohdin ihan aidosti...
Aka. Dino and 6077dino
DZN
06.01.2006 02:01:05 (muokattu 06.01.2006 02:01:26)
No tämähän käy noloksi. Saahan sitä Les Paul studio plussaan trans black pinnan.
=)
Aka. Dino and 6077dino
oiva tumpeloinen
06.01.2006 02:02:36
No tämähän käy noloksi. Saahan sitä Les Paul studio plussaan trans black pinnan.
=)

Annettakoon nyt tästä kuitenkin synninpäästö perusteena, että kyse oli stankuista. =)
Tee
06.01.2006 02:10:57
Onne ihania ja kauniita kitaroita! :R
:K
rmac
06.01.2006 07:39:20
Tässä se on, tällainen sen pitää olla. Hintakin on suht ok.
http://www.gruhn.com/features/LesPaul275/EB5770.html
G-mies
06.01.2006 08:58:28 (muokattu 06.01.2006 12:55:43)

Hyi yök: clownburst. En tykkää :P

Edit: jostakin syystä läppärin näytöltä katsottuna punaisen ja keltaisen värin raja oli aika terävä, toisella näytöllä taas näyttää aika normi cherry sunburstilta. Outoa...
"Hard work often pays off after time, but laziness always pays off now."
Eqi
06.01.2006 09:02:48

Hinta on ainakin kohdallaan :)
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
rmac
06.01.2006 09:36:12
Hyi yök: clownburst. En tykkää :P
Ei vaan sen ihka oikea cherrybursti.
Noh, ehkäpä hiukka haalentuneena, onhan tuolla jo ikääkin.

Hinta on ainakin kohdallaan :)
Saiskohan tuosta hiukan tingittyä, jos ostaisi käteisellä.
Sanotaan...~272 000 $
Juzzu
06.01.2006 11:17:00
Suosittelen standardia käytettynä. Burstbuckereilla. Desert burstina tietenkin.

mua häiritsee desert burstin "vääränlainen" bursti, siinä kun ei ole sitä kyynelkuviota vaan bursti kiertää ne reunat tasaisesti.

Noh, mikäpä ei mua häiritsis :o)
Seuraava JYVÄSKYLÄN Operaatio:Live 20.1.2006 Ilokivessä! -Kapula Rattaissa - Kätyrit - Aivolävistys
Panzerwag
06.01.2006 12:32:56

Ja minun mielestä desertburstin erilainen burstin muoto erottuu vain edukseen.
myrtonen
06.01.2006 12:46:44

Noita nyt on kaikilla. Tylsä väri. Eeeei tollasia.
Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin? Silakka!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)