dewil 05.01.2006 14:59:31 | |
---|
Don´t Clone The Beat. Own The Beat. |
Juzzu 05.01.2006 15:07:41 | |
---|
Seuraava JYVÄSKYLÄN Operaatio:Live 20.1.2006 Ilokivessä! -Kapula Rattaissa - Kätyrit - Aivolävistys |
nervous breakdown 05.01.2006 15:16:05 | |
---|
Kiitti sulle! Voinkin saman tien polttaa ton mun keskeneräisen projektini takassa... alko vaan tuntuu jotenki turhalta tuo hiominen. :) |
Jymi 05.01.2006 15:43:01 | |
---|
Soikohan tuo hyvin kans ? |
SirElwood 05.01.2006 15:45:08 | |
---|
Mauton. |
kulmahiomakone 05.01.2006 15:49:34 | |
---|
-> En tiedä onko mulla silmissä tai tyylitajussa vikaa, mutta mun mielestä tuollainen on kornia. Vähän niinkuin kattokruunut ja -kristallit yms. jutut, joista mä voin kuvitella mun isovanhempien tykkäävän. Samoin ajattelen loimuista. Ja kulta on useimpiin paikkoihin helvetin ruma väri. Myös kaikki kaiverrukset huonekaluissa ovat mauttomia. Kyllä mä käsityötaitoa arvostan, ja tuolla pajalla katselen vanhojen paappojen kaappikellon koristeiden kaiverrusta ihaillen. Mutta en mä sellaista kaappikelloa kotiini ottaisi. Koristeellisuus nyt vaan on mun mielestä passée ja hyvä niin. Eva jag behöver dig. Mer än vad jag vill ha dig och jag vill ha dig för gamla tiders skull. Du betydde inte allt. Men det blåste aldrig kallt. För du var solskenet. Jag var ensam. |
leather rebel 05.01.2006 15:54:52 | |
---|
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. "I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
jtt 05.01.2006 20:19:57 | |
---|
työn jälki on kyllä upeeta ja tunteja on mennyt, mutta ton koriste määrän vois jakaa kymmeneen kitaraan. liika on liikaa. |
buffalo-eemeli 05.01.2006 22:33:05 | |
---|
ohhoh! Tuo jamppa on semmonen soitinrakennuksen mikael ankelo patio... Ei tuo varmaan ole käyttöön tarkoitettukaan, ihan niiku sen mikaelin musiikki ei ole tarkoitettu kuunneltavaksi... |
jarmos 05.01.2006 22:44:34 | |
---|
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä. |
Hannu H. 05.01.2006 23:47:39 | |
---|
Tuohan on ku kirkko.. Kitara on soitin jolla soitetaan paheellista musiikkia kuten bluesia ja rokkia! =) Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Vapour 06.01.2006 00:28:17 | |
---|
Hei kamoon, jannut!!! Tuo on sentään yhden maailman arvostetuimman kitarafirman miljoonas (!) kitara. Miltä sen tulisi teidän mielestänne näyttää? Kaikki veks bindauksia myöten ja viimeistely röytäämällä?! Omasta mielestäni tuo on juuri sopivan näköinen tuollaisen merkkipaalun juhlistamiseen (okei, ne kulta-smaragdi-timanttihässäkät menee jo hiukan yli). Tuo oli sitten kirjoitettu virne naamalla, eli elkää vetäkö palkokasvin siemeniä hengityselimiinne. Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut. |
Soikohan tuo hyvin kans ? Tuskin tuo on tehty soitettavaksi... G-strings are for strippers |
kulmahiomakone 07.01.2006 13:02:03 | |
---|
Hei kamoon, jannut!!! Tuo on sentään yhden maailman arvostetuimman kitarafirman miljoonas (!) kitara. Miltä sen tulisi teidän mielestänne näyttää? Kaikki veks bindauksia myöten ja viimeistely röytäämällä?! Omasta mielestäni tuo on juuri sopivan näköinen tuollaisen merkkipaalun juhlistamiseen... Tuskin tuo on tehty soitettavaksi... Mä olen näemmä käsittänyt soitin- ja kitaranrakennuksen ihan väärin... Ilmeisesti myös soittimien ja kitaroiden käyttötarkoituksen. Pitänee korjata virhe seuravan projektin kohdalla ja tehdä soitin jotain muuta tarkoitusta varten kuin soittamista. Vaikkapa vessan peiliksi. Ja kymmenettä kitaraa voisi joskus juhlistaa rakentamalla asuntoauton... Pakko oli. Anteeksi antakaa. Eva jag behöver dig. Mer än vad jag vill ha dig och jag vill ha dig för gamla tiders skull. Du betydde inte allt. Men det blåste aldrig kallt. För du var solskenet. Jag var ensam. |
overthewall 07.01.2006 18:01:55 | |
---|
|
Hannu H. 07.01.2006 19:15:14 | |
---|
Vaikkapa vessan peiliksi. Noni! Ny sä sit aiheutit hullussa hirveen "kitaranmuotoinen peili" GASin! =) Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Aki 08.01.2006 05:43:17 | |
---|
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |