Pnctocn 05.01.2006 17:58:56 | |
---|
Mahtaisiko suomenmaalta löytyä normi straton mikeille kromisia kuoria (vrt. PAF-kuoret). "Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin" |
McNulty 05.01.2006 18:10:49 | |
---|
Mahtaisiko suomenmaalta löytyä normi straton mikeille kromisia kuoria (vrt. PAF-kuoret). Siis... DW:llä olen nähnyt singlecoil-kokoisia "kromattuja" muovisia kuoria nimenomaan Stratocastereihin. Millbrook muistaakseni edustaa DW:n härveleitä... Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
jarmos 05.01.2006 20:53:01 | |
---|
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä. |
Pnctocn 06.01.2006 00:16:22 (muokattu 06.01.2006 00:17:29) | |
---|
kiitti +&+ "Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin" |
oiva tumpeloinen 06.01.2006 02:06:43 | |
---|
No löytyy, Milbrookista, mulla stratomallisessa sellaiset, http://jarmos.kaverit.org/jarmos09.html Nyt täytyy kysyä (maistissa sitä kehtaa :)), että mikä ero on lipstick- ja "normaali"mikeillä? Multa on jäänyt tuo puoli täysin kokematta, mutta jos joku olis noista mikeistä maininnut mulle, niin olisin ottanut ne juurikin lipstickeinä. Onko se ero juurikin nuo kuoret, vai....??? |
fox 06.01.2006 02:21:46 | |
---|
Nyt täytyy kysyä (maistissa sitä kehtaa :)), että mikä ero on lipstick- ja "normaali"mikeillä? Multa on jäänyt tuo puoli täysin kokematta, mutta jos joku olis noista mikeistä maininnut mulle, niin olisin ottanut ne juurikin lipstickeinä. Onko se ero juurikin nuo kuoret, vai....??? En oo näitä "uusia" lipstickejä purkanu, mutta ne wanhat oli siis suunnaton käämilankakerä magneetin ympärillä, joka oli sitte scatter-wound eli käämitty ristiin rastiin, ja sitte tungettu sinne huulipunahylsyn (oikeesti!) sisään. Stratomikkihän on rungolle käämitty. Siis siellä on ihan bobbin eli kelarunko, joka koostuu pohja-ja kansilevystä, joitten välillä on ne napapala-magneetit. Sitä en tiedä, josko nää uudemmat lipstickit on käämitty kelarungolle, jonka sisällä on magneetti. Tuollasta kuulin yhdeltä kaverilta, joka oli jonkun Danoo (uutta) laitellut. |
En oo näitä "uusia" lipstickejä purkanu, mutta ne wanhat oli siis suunnaton käämilankakerä magneetin ympärillä, joka oli sitte scatter-wound eli käämitty ristiin rastiin, ja sitte tungettu sinne huulipunahylsyn (oikeesti!) sisään. Stratomikkihän on rungolle käämitty. Siis siellä on ihan bobbin eli kelarunko, joka koostuu pohja-ja kansilevystä, joitten välillä on ne napapala-magneetit. Sitä en tiedä, josko nää uudemmat lipstickit on käämitty kelarungolle, jonka sisällä on magneetti. Tuollasta kuulin yhdeltä kaverilta, joka oli jonkun Danoo (uutta) laitellut. Kyllähän tästä jo hullukin jotain hyötyy. =) |
Johnny99 06.01.2006 04:02:18 | |
---|
Myykää mulle pink paisley tele/strato |
HS 06.01.2006 07:10:38 | |
---|
|
jarmos 06.01.2006 11:21:47 | |
---|
Siis sopiiko nuo ihan normaalien mikkien päälle? Sopiiha ne, eli vähän niinku muovikuoret. Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä. |
Johnny99 06.01.2006 17:36:33 | |
---|
Myykää mulle pink paisley tele/strato |