Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Paras suomalainen levy ikinä?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
saturnzreturn
30.07.2003 10:53:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niin että mikähän olisi teidän mielestänne se kotimainen paras levy koskaan..ja jottei kukaan menisi väittämään että se on stratovariuksen infinite tai vastaava, niin sovitaan että laulu pitää olla englanniksi..
 
itse väittäisin että se on tuomari nurmion ja köyhien ystävien kohdusta hautaan.
 
pitkätukka
30.07.2003 11:09:24 (muokattu 30.07.2003 11:10:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tällaisessa gallupissa ole mitään järkeä, kun niistä Kingston Wallin levyistä on niin vaikea nimetä sitä parasta.
 
herb
30.07.2003 11:18:47 (muokattu 30.07.2003 11:19:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä gallupissa on jotain kummallista. Eikä pelkästään se, että se on väärällä palstalla.
 
Lähikauppias
30.07.2003 11:32:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jottei kukaan menisi väittämään että se on stratovariuksen infinite tai vastaava, niin sovitaan että laulu pitää olla englanniksi..
 
itse väittäisin että se on tuomari nurmion ja köyhien ystävien kohdusta hautaan.

 
Olet saanut disinformaatiota (ilmeisesti jo varhaisesta lapsuudestasi asti).
 
Tuo Tuomari Nurmion käyttämä, Suomessa yleisimmin puhuttu kieli, ja muun muassa kieli jolla viestisi kirjoitit on ns. "suomi" (helppo muistisääntö on muistella kielen nimi maan nimestä).
 
Mainitsemaasi "englantia" taasen puhutaan esim. Englannissa (huomaa taas kielen nimi - maan nimi -korrelaatio). Tätä kieltä käyttää myös mainitsemasi Stratovarius.
larinparaske
30.07.2003 11:56:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainitsemaasi "englantia" taasen puhutaan esim. Englannissa (huomaa taas kielen nimi - maan nimi -korrelaatio). Tätä kieltä käyttää myös mainitsemasi Stratovarius.
 
Nooh, kiikun kaakun...
 
Eikäkö, tuli taas joku iigölhaart radiosta eilen (olin kaupassa, enhän tietenkään kotona kuuntele radiota)...kyllä se aika kaukana englannista on se niiden käyttämä kieli...
 
I want to be the king and queen of cheese
krushing
30.07.2003 12:14:32 (muokattu 30.07.2003 12:15:29)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tää on taas semmoinen kädenvääntö-threadi ettei tästä tuu lasta eikä ulostetta.
edit:// lähenpä kuitenkin kilpaan: Magyar Posse - We Will Carry You Over The Mountains
 
lxi
30.07.2003 13:06:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

laulu pitää olla englanniksi..
 
itse väittäisin että se on tuomari nurmion ja köyhien ystävien kohdusta hautaan.

 
Nyt joku on pihalla. Minä vai sinä?
 
Mainostilaa vuokrattavana
saturnzreturn
30.07.2003 15:13:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olet saanut disinformaatiota (ilmeisesti jo varhaisesta lapsuudestasi asti).
 
Tuo Tuomari Nurmion käyttämä, Suomessa yleisimmin puhuttu kieli, ja muun muassa kieli jolla viestisi kirjoitit on ns. "suomi" (helppo muistisääntö on muistella kielen nimi maan nimestä).
 
Mainitsemaasi "englantia" taasen puhutaan esim. Englannissa (huomaa taas kielen nimi - maan nimi -korrelaatio). Tätä kieltä käyttää myös mainitsemasi Stratovarius.

 
hjuu eli siis tässä kohtaa olen nähnyt kuuloharhan ja saanut suomesta englantia
 
syvä anteeksipyyntö.
 
otukka
30.07.2003 23:17:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tieten tahtoen kohua aiheuttanutta kielisäädöstä rikkoen asetan pelinappulani yup:n Yövieraat albumille.
 
NORTON
30.07.2003 23:29:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juice & Coitus int. : Per Vers -runoilija
 
Hotakainen
31.07.2003 00:10:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yup TT&TT / Agents - is tonight
 
Kaksi parasta suomalaista levyä.
 
Mitähän tähänkin keksisi laittaa.
Zed
01.08.2003 07:43:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tuo Kohdusta hautaan on kovin vahvoilla, lisäksi Absoluuttisen Nollapisteen Suljettu. Päättäkää itse ärkele!
 
Zed is dead, baby, Zed is dead.
Jucciz
01.08.2003 09:08:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö saa olla instrumentaalilevy? Mikäli ei, se on hyvin luultavasti Pauli Hanhiniemen Perunateatterin "Kaupunkitarinoita" tai sitten Turvakytkimen "Hetki".
 
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Tomppeli
01.08.2003 10:02:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juice & Coitus int. : Per Vers -runoilija
 
Tään aika lähellä kärkeä, juu. Kuten myös toi mainittu Nurmio.
 
Mutta kyllä Kolmannen Naisen "Paha minut iski" kuuluu listoille. Ajalta ennen IIIQ:n Eppuuntumista.
 
Johannes_t
01.08.2003 10:12:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minäkin antaisin ääneni instrumentaalille, eli Pekka "kenraalibasso" Pohjolan Keesojen Lehdolle. Mutta jos se laulu on niin mahottoman tärkiä, niin, no en tiedä, saatana.
 
Jucciz
01.08.2003 14:11:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pekka Pohjolan kolme ekaa levyä ovat kaikki mainioita, joskin Keesojen Lehdon pilaa Oldfieldin tiluttelu. Biisit ovat kyllä sinänsä mainioita silläkin. Myöhemmässä tuotannossa hyvät biisit ovat vähän harvemmassa, mutta joitain helmiä kyllä löytyy sieltäkin. Pohjola on kyllä ehdottomasti maamme tärkeimpiä säveltäjiä ja muusikoita.
 
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Danny s
01.08.2003 18:40:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No sanotaan sitten se kotimainen rock-levy jolla on ollut edes jonninmoista merkitystä kansainvälisessä musiikkimaailmassa..eli
Hanoi Rocks - Bangkok shocks, Saigon Shakes, Hanoi Rocks!
ja tietysti saman poppoon Two steps from the move
 
-J
01.08.2003 18:53:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hurriganes - Roadrunner
 
Ei teillä kellään sattuis oleen näkkileivän palaa takataskussa. Mulla meni kurkkuun jotain karvasta eikä se lähde pois!
mathias
01.08.2003 19:10:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tähän pysty vastaamaan mitään. Anteeksi.
 
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen-
Lennu
01.08.2003 19:23:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wigwam - Nuclear Nightclub.
 
Emmä keksinyt mitään muutakaan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «