kuunsirppi 05.01.2006 12:00:25 | |
---|
...siis täällähän on keskustelu maukkaimmillaan!?! ; ) Jep! Ja jos et heti päässy ihan alusta asti kärryille, niin mietimme just täällä, että millaisia stringejä on pojilla, jotka tulee humppaesoihin :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
AnselmiMaa 05.01.2006 12:01:15 | |
---|
Onko sun stringeissä kimalluksia, vai ei ja onko ne minkäväriset? No punaiset tietty!! Kimalluksia vai ei ei oo.... Kukkamekot kesäks kaikille!!! EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
v_m_kangas 05.01.2006 12:01:31 | |
---|
Jep! Ja jos et heti päässy ihan alusta asti kärryille, niin mietimme just täällä, että millaisia stringejä on pojilla, jotka tulee humppaesoihin :o) Nailonia vai terästä? Onko niitä nykyään muunlaisiakin? Humppaa tai soita humppaa |
kuunsirppi 05.01.2006 12:01:47 | |
---|
Mulla on vaaleenpunaset ja niissä on sydänkoru. Voi kun iiiiihaaaaanaaa *nam* Tulisit nys säki sinne Tampereelle, niin mäkin näkisin tommoset, kun en ite omista *virn* Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
omarklah 05.01.2006 12:02:08 | |
---|
Jep! Ja jos et heti päässy ihan alusta asti kärryille, niin mietimme just täällä, että millaisia stringejä on pojilla, jotka tulee humppaesoihin :o) Sieltä seksikkäämmästä päästä - raappahousut! Siniharmaat. Tää sit sanois tälleen... |
AnselmiMaa 05.01.2006 12:02:13 | |
---|
Jep! Ja jos et heti päässy ihan alusta asti kärryille, niin mietimme just täällä, että millaisia stringejä on pojilla, jotka tulee humppaesoihin :o) Multa ei oo kärryllä ko vasen jalka.. pää hakkaa jäiseen maahan auts..auts..auts..auts..auts..auts..auts..auts.. EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
kuunsirppi 05.01.2006 12:02:36 | |
---|
Nailonia vai terästä? Onko niitä nykyään muunlaisiakin? Nailoni on ihan kova sana. Onko sulla semmosia? Siellä stringien sisällä voi pojilla sitte olla terästä :o)) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
AnselmiMaa 05.01.2006 12:03:12 | |
---|
Nailonia vai terästä? Onko niitä nykyään muunlaisiakin? ..perästä? EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
kuunsirppi 05.01.2006 12:03:16 | |
---|
No punaiset tietty!! Kimalluksia vai ei ei oo.... Kukkamekot kesäks kaikille!!! jeee! Manjis tiesi jo sen ompelijankin ja kyllä varmaan munkin ompelija tekis kaikille jotkut kivat klänningit :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Musiikkia korville 05.01.2006 12:03:25 | |
---|
Voi kun iiiiihaaaaanaaa *nam* Tulisit nys säki sinne Tampereelle, niin mäkin näkisin tommoset, kun en ite omista *virn* heh... En ees muuten huijannu, vaan sellaset sain kerran yheltä ihailijalta. Ne oli kylläkin puhtaat :( Nyt mä joudun kyllä poistuu, vaikka keskustelu on oikeissa kantimissa. Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
kuunsirppi 05.01.2006 12:04:15 | |
---|
Sieltä seksikkäämmästä päästä - raappahousut! Siniharmaat. No voi ne noikin olla pakkaskelillä ulkona, mutta kait sulla ny ne stringit on sitten juhlia varten ? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 05.01.2006 12:04:43 | |
---|
heh... En ees muuten huijannu, vaan sellaset sain kerran yheltä ihailijalta. Ne oli kylläkin puhtaat :( Nyt mä joudun kyllä poistuu, vaikka keskustelu on oikeissa kantimissa. no kait sä ees kokeillu niitä oot? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 05.01.2006 12:05:06 | |
---|
Multa ei oo kärryllä ko vasen jalka.. pää hakkaa jäiseen maahan auts..auts..auts..auts..auts..auts..auts..auts.. ...varo hyvä mies...sattuu....sattuuu..... Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
omarklah 05.01.2006 12:06:08 | |
---|
No voi ne noikin olla pakkaskelillä ulkona, mutta kait sulla ny ne stringit on sitten juhlia varten ? Joo - mutta ne kaikki 5 on bassossa... Tää sit sanois tälleen... |
Sieltä seksikkäämmästä päästä - raappahousut! Siniharmaat. Heh, tietty viel iha kusen polttamat.... Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
kuunsirppi 05.01.2006 12:07:16 | |
---|
Joo - mutta ne kaikki 5 on bassossa... nooooooo.....mitäs me nys sitte tehrään? öööööö.....pitäskö sullekin sitte ostaa ihan omat ja antas basson pitää noi viis :o/ Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
omarklah 05.01.2006 12:07:40 | |
---|
Heh, tietty viel iha kusen polttamat.... Muunmuassa... Tää sit sanois tälleen... |
M.i.k.key 05.01.2006 12:07:42 | |
---|
Mä päätin just lopettaa tän threadin seuraamisen... Mä lopetan nää hommat! |
kuunsirppi 05.01.2006 12:07:47 | |
---|
Heh, tietty viel iha kusen polttamat.... ja semmoset hirveet polvipussit ja persumus lököttää melkein polvissa :o)) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
manjaana 05.01.2006 12:07:53 | |
---|
Nailonia vai terästä? Onko niitä nykyään muunlaisiakin? Satiinia ja pitsiä tietty ja peräs vähän korua ja strassia.... Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |