Musiikkia korville 05.01.2006 11:18:50 | |
---|
Eiks kukaan halua ekaa satasta?... Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
faith 05.01.2006 11:19:10 | |
---|
Varmaankin jo miedosti "odottavalle" ..... edit: tää on alkuillan tuoksu Täytyy todeta että mie oon aika säälittävä. Kattelen Antti Tuiskun keikkaa kakkoselta =D ..siihen on vain yks syy. Sillä on hyvä tanssiryhmä =>koitan blokata ees jotaki koreografianpätkiä sieltä... huonolla menestyksellä tähän asti. En ole blondi enkä missityyppinen... |
häläppääjä 05.01.2006 11:21:24 | |
---|
Oonpa ollu kerran hajuveesä yltä päältä, kun pikkupoikana ajoin kotimökillä keväällä tulva-aikaan semmoseen navetalta pois laskevaan ojaan..Se oli oikiaa hajuvettä.. Lähetään |
kuunsirppi 05.01.2006 11:21:54 | |
---|
Eiks kukaan halua ekaa satasta?... Otit sitte sen.....Mä en oikeesti huomannu, joten onneks olkoon! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
häläppääjä 05.01.2006 11:22:15 | |
---|
Täytyy todeta että mie oon aika säälittävä. Kattelen Antti Tuiskun keikkaa kakkoselta =D ..siihen on vain yks syy. Sillä on hyvä tanssiryhmä =>koitan blokata ees jotaki koreografianpätkiä sieltä... huonolla menestyksellä tähän asti. Elä yritä! Sun mielestä Tuisku on aivan ihana! Ja elä intä vastaan. Lähetään |
Musiikkia korville 05.01.2006 11:22:26 | |
---|
Otit sitte sen.....Mä en oikeesti huomannu, joten onneks olkoon! Kiitos. Oon ylpeä. Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
manjaana 05.01.2006 11:22:30 | |
---|
Oonpa ollu kerran hajuveesä yltä päältä, kun pikkupoikana ajoin kotimökillä keväällä tulva-aikaan semmoseen navetalta pois laskevaan ojaan..Se oli oikiaa hajuvettä.. Mä oon uinu kersana lehmiojassa.. ;o/ Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
Musiikkia korville 05.01.2006 11:23:10 | |
---|
Elä yritä! Sun mielestä Tuisku on aivan ihana! Ja elä intä vastaan. Niinhän se on meiän kaikkien mielestä. Ja elä intä vastaan. Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
faith 05.01.2006 11:23:28 | |
---|
Elä yritä! Sun mielestä lumituisku on aivan ihana! Ja elä intä vastaan. Joo niin onki. En ole blondi enkä missityyppinen... |
häläppääjä 05.01.2006 11:25:18 | |
---|
Niinhän se on meiän kaikkien mielestä. Ja elä intä vastaan. Puhut viisaita sanoja. Lähetään |
kuunsirppi 05.01.2006 11:27:09 | |
---|
Puhut viisaita sanoja. Ajatelkaapa, kuinka loppujenlopuks fiksua porukkaa täällä pyörii :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
poppamies 05.01.2006 11:33:42 | |
---|
..., miltäs se haisoo "perjantai" ?? Saako sanoa että vitun hyvältä. Jos ei saa sanoa niin ei sitten... G-strings are for strippers |
Musiikkia korville 05.01.2006 11:36:01 | |
---|
Saako sanoa että vitun hyvältä. Jos ei saa sanoa niin ei sitten... Sano vaan. Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
häläppääjä 05.01.2006 11:38:04 | |
---|
, miltäs se haisoo "perjantai" ?? No, eikö se perjantai ollukki sen Ropinson Crusoen poikakaveri? Muistanko oikeen? Jos sen ajan pesumahollisuuvet ottaa huomioon, niin veikkaanpa, ettei kovin kasevalle. Lähetään |
manjaana 05.01.2006 11:38:35 | |
---|
Saako sanoa että vitun hyvältä. Jos ei saa sanoa niin ei sitten... Hmmm, siitä tulikin mieleen, et pitänee vetää ihtensä kauppaan etsimään stringejä, jos nyt tähän perään ees löytyy... ;o/ Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
poppamies 05.01.2006 11:40:28 | |
---|
Hmmm, siitä tulikin mieleen, et pitänee vetää ihtensä kauppaan etsimään stringejä, jos nyt tähän perään ees löytyy... ;o/ Jos kysyt minu henkilökohtaista mielipidettä niin varmasti löytyy. G-strings are for strippers |
manjaana 05.01.2006 11:44:33 | |
---|
Jos kysyt minu henkilökohtaista mielipidettä niin varmasti löytyy. Pitäskin löytyy sellai kivat, mitkä sopii kukkamekon kanssa, just sain ompelijan kanssa alustavast sovittua diilin.. ;o)) Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
poppamies 05.01.2006 11:45:15 | |
---|
Pitäskin löytyy sellai kivat, mitkä sopii kukkamekon kanssa, just sain ompelijan kanssa alustavast sovittua diilin.. ;o)) No mutta näkyykö ne edes sen kukkamekon alta? G-strings are for strippers |
No mutta näkyykö ne edes sen kukkamekon alta? Niin, tai ku on mallia rintava, reisevä, persevä niin kun mie, niin näkyykö muutenkaan.. ;o)) Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
poppamies 05.01.2006 11:48:28 | |
---|
Niin, tai ku on mallia rintava, reisevä, persevä niin kun mie, niin näkyykö muutenkaan.. ;o)) No sitten pärjäät vaikka ilman...eikös se ollut muotia muuten joskus 70-luvulla jao et aivan väärin muista. G-strings are for strippers |