manjaana 05.01.2006 11:09:31 | |
---|
Joo, ja käjettömiä soittajia.. HOHO...., pahus et pistit pahan.. ;o))) Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
häläppääjä 05.01.2006 11:11:20 | |
---|
HOHO...., pahus et pistit pahan.. ;o))) Taitaa olla tuo käjetön mies aika ylleinen termi muusikkopiireisä. Lähetään |
manjaana 05.01.2006 11:13:17 | |
---|
Taitaa olla tuo käjetön mies aika ylleinen termi muusikkopiireisä. Hih, sattu vaan tuoho nauruhermoon.., paree käjetön kun munaton.. Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
kuunsirppi 05.01.2006 11:15:53 | |
---|
Hih, sattu vaan tuoho nauruhermoon.., paree käjetön kun munaton.. Niin mietipä soittajaa, jolla ei olis munia. Pitäähän soitossakin vähän munaa olla! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Musiikkia korville 05.01.2006 11:21:10 | |
---|
Niin mietipä soittajaa, jolla ei olis munia. Pitäähän soitossakin vähän munaa olla! Senkö takia sä oot laulaja? Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
poppamies 05.01.2006 11:23:38 | |
---|
Joo, ja käjettömiä soittajia.. Niin, kun nyt kerran on sellaista taidettakin olemassa kuin "taidetta ilman käsiä", niin mitä suuremmalla todennäköisyydellä on olemassa "musiikkia ilman päätä ja häntää". G-strings are for strippers |
kuunsirppi 05.01.2006 11:23:38 | |
---|
Senkö takia sä oot laulaja? No just sen takia. Olisin kyllä mieluummin ollu poika, mutta kun en ollu, niin oli pakko tyytyä osaansa ja kun ei voi kerran munaton soittaa, niin sillon pitää laulaa, että saa ton esiintymisviettinsä toteutettua, kun näytelläkää ei osaa, eikä lausua runoja :o/ Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
poppamies 05.01.2006 11:25:18 | |
---|
Niin mietipä soittajaa, jolla ei olis munia. Pitäähän soitossakin vähän munaa olla! Meiän laulaja heiluttaa munia "Samba Pa Ti:ssa" kun sillä ei ole muuta tekemistä... G-strings are for strippers |
häläppääjä 05.01.2006 11:28:50 | |
---|
Meiän laulaja heiluttaa munia "Samba Pa Ti:ssa" kun sillä ei ole muuta tekemistä... Hyvä! Eläkää vaan antako tampuriinia..on niin karvaita kokemuksia sen yhen tangolaulajattaren tampuroinnista..heh, yhen kerran se sitte ihimetteli, kun siltä oli se tampuesa varastettu.Ompa outua.. Lähetään |
kuunsirppi 05.01.2006 11:29:01 | |
---|
Meiän laulaja heiluttaa munia "Samba Pa Ti:ssa" kun sillä ei ole muuta tekemistä... No joo....on mullaki kaks rytmimunaa :o) Onneks on, kun just vika keikalla rumpali anto omansa jolleki hehkeelle nuorelle naiselle, joka pyysi niitä muistoks :o/ Jälkeenpäin tuli mailia tolta tyttölapselta, että sano terveisiä sille teidän porukan ainoolle poikamiehelle, jolta hän sai munaa *virn* Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Hyvä! Eläkää vaan antako tampuriinia..on niin karvaita kokemuksia sen yhen tangolaulajattaren tampuroinnista..heh, yhen kerran se sitte ihimetteli, kun siltä oli se tampuesa varastettu.Ompa outua.. Mulla on toi tampuriinikin..... Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
poppamies 05.01.2006 11:37:41 | |
---|
Mulla on toi tampuriinikin..... Tamburiineistä puheenollen. Onko teillä kunnon puisia tamburiineja vaiko niitä puolikuunmuotoisia muovipaskoja? G-strings are for strippers |
v_m_kangas 05.01.2006 11:44:49 | |
---|
Tamburiineistä puheenollen. Onko teillä kunnon puisia tamburiineja vaiko niitä puolikuunmuotoisia muovipaskoja? Mulla oli sellainen pyöreä puukehäinen, mutta solistit on piekseneet melkein kaikki hilut siitä irti :) Humppaa tai soita humppaa |
häläppääjä 05.01.2006 11:48:48 | |
---|
Mulla oli sellainen pyöreä puukehäinen, mutta solistit on piekseneet melkein kaikki hilut siitä irti :) Joko nää oot ruvennu ite laulaan? Lähetään |
v_m_kangas 05.01.2006 11:49:59 | |
---|
Joko nää oot ruvennu ite laulaan? On mulla oma mikki ja piuhakin siinä kiinni. Joskus saattaa olla keikalla jopa kanava vähän raollaan :) Humppaa tai soita humppaa |
häläppääjä 05.01.2006 11:53:36 | |
---|
On mulla oma mikki ja piuhakin siinä kiinni. Joskus saattaa olla keikalla jopa kanava vähän raollaan :) Oli jonkinlainen kynnys muuten se laulamaan rupiaminen..Eka sitä laulo köörejä, mutta sitte ku piti ruveta laulaan ite koko piisejä, niin se oli meleko hyppäys! Tosin yleisöä kohtaan se oisi ollut pareen, jos en ois ruvennu.. Lähetään |
kuunsirppi 05.01.2006 11:57:36 | |
---|
Tamburiineistä puheenollen. Onko teillä kunnon puisia tamburiineja vaiko niitä puolikuunmuotoisia muovipaskoja? Ei oo mullakaan sellasta puista, eikä puolikuun muotosta, vaan semmonen ihan pyöreä, jotain muoviseosta se kait on.... Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Timi 05.01.2006 12:30:47 | |
---|
Tamburiineistä puheenollen. Onko teillä kunnon puisia tamburiineja vaiko niitä puolikuunmuotoisia muovipaskoja? Mulla onpi semmoinen metallinen,joka on haitsussa,hiukan peltien yläpuolella.Saapi mukavia nyansseja paikka paikoin kun poleksii tai kilkuttaa palikalla.Tosin kun ollaan melkein aina samassa järjestyksessä,kiippari vasemmalla,ni hän ylettyy läpsimään kanssa siihen,mielenkiintoisissa kohdissa. |
Timi 05.01.2006 12:32:44 | |
---|
:o)) Täällähän minä, täällähän minä. Mitä sulle kuuluu....:o)) Kiitti kysymästä!Ihan hienoa,vissiin. |
Tankero 05.01.2006 13:05:43 | |
---|
Hyvä! Eläkää vaan antako tampuriinia..on niin karvaita kokemuksia sen yhen tangolaulajattaren tampuroinnista..heh, yhen kerran se sitte ihimetteli, kun siltä oli se tampuesa varastettu.Ompa outua.. Sinä Arjan kans oot käyny vetämässä. Varmasti, vissiin. |