Aihe: Triton extreme vai Fantom X..vai joku muu?
1 2
Tri-K
04.01.2006 22:29:36
Live-käytön tulisi toimia sujuvasti (soundien vaihdot jne.) ja lähinnä tarvitsisin "akustisia" soundeja. Mitä suosittelette?
jari75
04.01.2006 22:38:53
Live-käytön tulisi toimia sujuvasti (soundien vaihdot jne.) ja lähinnä tarvitsisin "akustisia" soundeja. Mitä suosittelette?

Extreme on ehdottomasti live käytöltään HYVÄ! Ei juuri käytettävyys voi olla parempi.
Jari75: Oikealla tiellä jo vuodesta -75
mr.muzak
04.01.2006 23:49:25
Extreme on ehdottomasti live käytöltään HYVÄ! Ei juuri käytettävyys voi olla parempi.

Mä en siitä näytön hiplaamisesta oikein innostu. Pitää olla nappula joka naksahtaa sen merkiksi että sitä on painettu.
JPQ
05.01.2006 00:36:43

Mä en siitä näytön hiplaamisesta oikein innostu. Pitää olla nappula joka naksahtaa sen merkiksi että sitä on painettu.

Samaa mieltä ja nappulat kestänee keikkailua muutenkin paremmin.
HK
05.01.2006 02:08:28 (muokattu 05.01.2006 02:14:13)
Ei mulla ainakaan Trinityn kaa ole ollut ongelmia näytön eikä minkään muunkaan kaa...

Ja ny taas mää näsäviisastelen. :)

Kysy Jabbelta! ;)

Heh ei vaan, mikset hommaa sen Trinityn seuraksi vaikkapa Fantom XR:ää? En mää ainakaan lähtisi siitä Trinitystä luopumaan ellei ole jotain tiettyä syytä.

Niin juu, ja alkuperäiseen kysymykseen: Kyllä mää laittaisin rahat tuohon Fantom-X:ään.
Peltikorva puupäässä.
WanhaWetäjä
05.01.2006 02:34:31

Ja ny taas mää näsäviisastelen. :)

Kysy Jabbelta! ;)

Heh ei vaan, mikset hommaa sen Trinityn seuraksi vaikkapa Fantom XR:ää? En mää ainakaan lähtisi siitä Trinitystä luopumaan ellei ole jotain tiettyä syytä.

Niin juu, ja alkuperäiseen kysymykseen: Kyllä mää laittaisin rahat tuohon Fantom-X:ään.

Juu,en ole luopumassa,ei tollasta peliä tohon rahaan saa enää mistään...ja toimii hyvin myös himassa macin ja logicin kaa softasynien soitossa,ei oo ihan lepsu kosketus,muttei liian raskaskaan,toisaalta fantomissa ja kaikissa uudemmissa synissa ois general midi,jos nyt sitä tarviikaan,ja noita looppiosastoja vaan tarviiko niitäkään...keikkakäyttöön voisin hommata jonkun pianon,roland mikä-se-nyt-oli rd300...Trinity siihen lisäks,ihan riittävä hutunvääntöön:-)

Ja joku moduli lisäks,jos tarvii...

Jos ois joskus ylimäärästä rahaa ;-/
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
HK
05.01.2006 02:40:10 (muokattu 05.01.2006 02:40:31)
Juu,en ole luopumassa,ei tollasta peliä tohon rahaan saa enää mistään...ja toimii hyvin myös himassa macin ja logicin kaa softasynien soitossa,ei oo ihan lepsu kosketus,muttei liian raskaskaan,toisaalta fantomissa ja kaikissa uudemmissa synissa ois general midi,jos nyt sitä tarviikaan,ja noita looppiosastoja vaan tarviiko niitäkään...keikkakäyttöön voisin hommata jonkun pianon,roland mikä-se-nyt-oli rd300...Trinity siihen lisäks,ihan riittävä hutunvääntöön:-)

Ja joku moduli lisäks,jos tarvii...

Jos ois joskus ylimäärästä rahaa ;-/

Vitsailu meni perille, kunhan et vaan sen GM:n perään lähde. :)
Peltikorva puupäässä.
teroyk
05.01.2006 13:56:47
Heitetäämpä sekaan joku muu...tuore Alesis Fusion vaikuttaa mielenkiintoiselta.
JPQ
05.01.2006 14:24:23

Unohdit sanan Erittäin. Siinä hyvää mallia
rolandilla,yamahlle,korgille ei synan tarvitsisi olla aina vain
sampleplaybackia...
M.i.k.key
05.01.2006 16:37:02

Unohdit sanan Erittäin.

Eli?
Erittäin tuore Alesis Fusion?
Mä lopetan nää hommat!
Tri-K
05.01.2006 16:44:51
Juu kyllä Tritonin kosketusnäytön olen hyväksi havainnut. Fantomista vaan ei ole minkäänlaista kokemusta. Jostain luin että siinä olisi soundien vaihtaminen livenä hiukkasen hankalaa... Tuo Alesiksen Fusion on ainakin demojen perusteella vähän "muovisen kuulonen". Ja lähinnä just haussa sample-pohjainen soitin...Nordin leadi riittää mainiosti muihin sounditarpeisiin. Eli jos vertaa extremen ja fantomin acoustic sounds -osastoa, niin kumpi? Brass, strings, piano jne...
M.i.k.key
05.01.2006 16:46:09
Eli jos vertaa extremen ja fantomin acoustic sounds -osastoa, niin kumpi? Brass, strings, piano jne...

Mä väittäisin jopa et Motif veis noissa pisimmän korren. Eli Motif ES Rack?
Mä lopetan nää hommat!
JPQ
05.01.2006 20:29:10 (muokattu 05.01.2006 20:31:35)

Eli?
Erittäin tuore Alesis Fusion?

Eikun eritätin mielenkiintoinen. Ideahan toimiva tosin osa saundeista on vähän kyllä tosiaan mutta toisaalta eivät ole digitaali kihinää kuten Yamaha S30... ja FM on myös kyllä hieman räikeää DX7 herkkyys uupuu...
Trioli
08.01.2006 21:35:36
Mä väittäisin jopa et Motif veis noissa pisimmän korren. Eli Motif ES Rack?
Pistänpä viel paremmaks,
eli osta rolandin 5050 räkkisyna ja siihen muutaman oktaavin midikiippari ilman tatsia!
toimii kuin matkatoimisto töölössä
Janus
08.01.2006 21:39:09
Pistänpä viel paremmaks,
eli osta rolandin 5050 räkkisyna ja siihen muutaman oktaavin midikiippari ilman tatsia!
toimii kuin matkatoimisto töölössä

Juuei. Ehkä hintansa puolesta, mutta muuten toi malli ei pääse Mo'ES-räkkiä lähellekään...

edelleen oon sitä mieltä, että vanhemmista Rolandin räkkimoduleista kannattaa etsiä käytettynä niitä 2u pro-vehkeitä (1/2/3/5080).
..
13.01.2006 00:00:03
En ole soittanut kumpaakaan laitetta, mutta kaupassa kiinnitin huomiota että extremessä oli tosi mukavan tuntuiset koskettimet, kevyet.
Adawolf
13.01.2006 18:33:22 (muokattu 13.01.2006 19:03:24)
Mie en oikeen ossaa sanoa, kun kaupassa mukamans testalin aikoinaan Triton rackiä (joka on muuten mulla myynnisä *hint* *hint*) (ja onhan tämä tietty vanhempi mitä Extreme) ja sitte päätin sen jopa ostaa, mutta parin päivän testailun jälkeen tuumasin, että saundit olikin ihan perseestä omaan makuun. Jokku tykkää. Jokku ei. Minä en.
Fantomin olen sitte päättänyt jossain vaiheessa laittaa.
Bring me my kebab.
Adawolf
13.01.2006 19:02:01 (muokattu 13.01.2006 19:02:49)
.........
Bring me my kebab.
Jabbe
14.01.2006 15:44:57
Kysy Jabbelta! ;)

Ajattelin kyllä Triton Extremeä hannkia jossain vaiheessa...
Dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)