Aihe: Wah-spedu kuoli..
1
vulcan spoetnik
03.01.2006 11:19:02
Terve,

Sain kaveri wahwah-pedaalia lainaan. Mikä Cry baby se nyt olikaan.. Joku D:llä se alkoi.. no anywei.

Kun kytken pedaalin kitaran ja vahvistimen väliin, puhdas saundi tulee läpi ok. Mutta kun pistän efektin päälle laitteesta ei kuulu mitään, saundi ei kulje läpi.
Ts, joku siitä on kärähtänyt..

Missähän mahtais olla vika ? Onko ongelma helposti korjattavissa vai pedaalilla heittää vesilintua ?

Tänks!

- mm
- mm
Fortune
03.01.2006 11:20:20
Tarkista nyt ensin pariston toimivuus.
Look behind you, a three-necked guitar!
gator
03.01.2006 11:24:08
Mulla oli wahissa sama ongelma ja syynä oli kylmäjuotos. Huono juotos löyty helposti koska tossa niitä on aika vähän.
janik
03.01.2006 12:10:09
Jos käytät muuntajaa, tarkista että se piuha on kunnolla kiinni! Luulin joskus hajottaneeni wahin, mutta se johto oli vain huonosti kiinnii siinä.
Crybabyssä on jotenkin syvällä se johdon reikä.
-------------------------Fahrenheit
Guitaristi
03.01.2006 14:01:25

Katso nyt vielä että input- ja outputliitännöistä lähtee oikeaan paikkaan piuhat.
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
janik
03.01.2006 14:02:22
Katso nyt vielä että input- ja outputliitännöistä lähtee oikeaan paikkaan piuhat.

Kyllä se "toimii" väärinpäinkin :)
-------------------------Fahrenheit
Guitaristi
03.01.2006 14:08:13

Kyllä se "toimii" väärinpäinkin :)

Höh? Ei mulla ainakaan toiminut...
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
Wahi
03.01.2006 14:30:08
Höh? Ei mulla ainakaan toiminut...

Niin siis, "pitäisi" kuulua sellainen vinku. Käyttikö joku jossain biisissään tätä "efektiä"?
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page
vulcan spoetnik
04.01.2006 12:37:28
Niin siis unohdin mainita, että olen kokeillut pedaalia muuntajalla... alkuperäinen muuntaja on kadonnut mutta käytin sellaista universaalimuuntajaa, ei pitäisi olla mitään eroa.. vai ? Paristojen kanssa olen (muistaakseni) kokeillut... hmm.. pitääpä kokeilla uudestaan.

Pedaali on siis ennen toiminut mutta kaveri kun keikkailee aika paljon niin ehkä pedaali on saanut osumaa niin pahasti että joku komponentti on sanonut työsopparin irti. Toisaalta pedaali on vankkaa tekoa että tiedä sitten.....

Mikä se kylmäjuotos on ? ( jep, olen uusavuton :)
- mm
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)