Aihe: Piristysruiske talvimasennukseen
1 2 3
svilo
04.01.2006 08:00:01 (muokattu 04.01.2006 09:05:58)
EMG:t ja junponauhat ni olis täydellinen, niin ja väri mattamusta.....muahahahah

-sv

no joo, Jucciz, luota korviis, älä muiden puheisiin Alnico II:set on parhautta.
- tone is everything -
Juzzu
04.01.2006 08:22:48 (muokattu 04.01.2006 08:23:38)
Onneksi olkoon!
LP ei ole koskaan huono valinta, varsinkaan oikea sellainen, varsinkaan zebroilla. Ja värissäkään ei ole valittamista, jotain tuon tyylistä väriä ajattelin itsekin viritellä tuohon tulevaan Customiin.
Itsekin kiinnitin huomiota tuohon kaulankulmaan, mutta toisaalta, eipä tuosta haittaakaan ole. Kitara ehkä intonoisi paremmin kun kulma olisi pienempi, kielen "intonoiva alue" kun kuulemma kasvaa pienemmästä kulmasta. Mutta jos se nyt on kohdillaan sunkin soittotätsille ja kielet pysyy ehjinä, ni huu keörs. Paitti oishan se wrap-aroundina katu-uskottavampi :P
Mulla taas on niinkin loiva kulma, ettei palijon loivempi vois ollakaan. Tuolla alkaa jo ohuet kielet hyppimään paikoiltaan wrap-aroundina kovemmalla tätsillä soitettaessa. Että ei sen tarttis ihan noinkaan loiva olla, mutta semmonen siitä tuli...
http://img69.imageshack.us/my.php?image=lpetuviisto7oj.jpg

Mun mikkisuositus niistä mitä itse olen kokeillut olisi Dunkkanin '59 -sarja. On aika "läpinäkyvä" mikki ja hyvässä balanssissa mielestäni kaikin puolin. Ilmeisesti vähän perus-paffeja kirkkaammat AlniCo V -mikeillä. Jos nuo Alnico II:t tuossa kitarassasi on liian tummat, niin '59:llä kirkastuisi varmaankin. '59:jäa mä lespoihin virittelisin, jos kaikki maailman lespat pitäis olla yksillä mikeillä. Harmi vaan että musamaailman kimppatarjous koskee vaan mustia Dunkkaneita. http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/152/274/59_set.phtml
Seuraava JYVÄSKYLÄN Operaatio:Live 20.1.2006 Ilokivessä! -Kapula Rattaissa - Kätyrit - Aivolävistys
MarkoA
04.01.2006 08:39:28
Hei, oottako päässyt tekeen vertailua Classic ´57 / Classic ´57+ / Burstbucker mikkien väleillä? Sen verran hintavia, ettei viitsi ostaa sillä mielin jos sattuis olemaan okeit soundit.

Pikkusen offtopicia, mutta mulla on yks tokain mikki josta "tuli" burstbucker oman sähläyksen takia. Tein mikkiin väliulosottoja ja tuheloin niiden kelanpäiden kanssa. Jouduin sitten repimään toisesta kelasta useita kierroksia käämiä omaa pöljyyttäni (kuumailmapuhaltimella ja varovasti että sai vahasta irtoomaan). En nyt osaa sanoa paljonko tuosta lähti, mutta sen verran että vaikutti ääneen jollain tapaa. Mikkiin tuli korkeita taajuuksia jotenkin ikäänkuin lisää ja ääni muuttui hieman alkuperäistä nasaalimmaksi. Keksin siis burstbuckerin ennen gibsonia.. Pitäisköhän haastaa G ideanvarastamisesta?

Hieno on kitara kuvissa. Onnittelut hankinnan johdosta. Laita nyt kerralla sitten jotku hieman tuhtimmat mikit tyyliin ´57 Classic + jne kun sulla tuo hempeämmän soinnin omaava LePa jo on. Mulla oli nuo plussat Tokain lp:ssä ja todella tuhtit soundit lähti niistä, kyseiseen kitaraan vain mun mielestä hieman jopa turhankin.
- I´m so glad, I´m so glad, I´m glad - I´m glad - I´m glad -
myrtonen
04.01.2006 09:50:11
Hei ne peruskysymykset, keneltä/mistä ostit ja paljonko maksoit? :) Mulle nimittäin kelpais just samanlainen, pienellä varauksella mikkien suhteen ehkä kuitenkin.
Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin? Silakka!
Jackson Dinky
04.01.2006 10:15:42 (muokattu 04.01.2006 10:18:11)
Muuten hieno mutta tossa ei oo floikkaa. Paljonkohan jyrsintä ja asennus maksaisi?

HOHO!

Joo mutta pirun siisti kitara kyllä.
Korjatkaa yhdys sananne!
JS
04.01.2006 13:44:24
Ja sit ton vois vielä maalata oranssiksi ja vetää sellasen ruutulippukuvion mikkien väliin, niin se alkais olla aika bueno. Ei vaan, pirun siisti skeba :D
Ostetaan Charvel Journeyman >-)))> #20
saha
04.01.2006 14:00:29
Ite mieluummin ottaisin jonkin kuluneen muutaman sadan eskon Rg5xx Iba-räikän ja soittelisin sillä vailla pelkoa mintin menettämisestä ja jälleenmyyntiarvon laskemisesta.

Mutta onhan tuo helekatin upea kitara.
Kimmo72
04.01.2006 14:04:56
Ihan paska.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
fox
04.01.2006 14:33:47

Ihan paska.

Mhhhh.. 8) *tirsk*...
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Kimmo72
04.01.2006 14:56:00
Mhhhh.. 8) *tirsk*...

Niin.. Huumoriahan se, jottei nyt kenenkään tarvitse ihmetellä. Komia on.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
J.Hollström
04.01.2006 15:08:24
Komia peli on. Onneksi olkoon. Kai tolla voi pentatoonistakin vetää?
monotone
04.01.2006 15:57:37

Ainakun Jucciz ostaa jonkun uuen vempeleen niin puolet m.netistä alkaa kateudesta puukkoja terottelee. ;-)

Ha! Mä olin varautunut tähän!

http://koti.mbnet.fi/monotone/pics/LPstd.bmp

:-)
All I ask from anyone is that they ask nothing from me.
Swan
04.01.2006 16:12:07
No johan on asiallisen näköinen reuhu. Onnittelua vaan kovin runsaasti tältäkin suunnalta!

Älä nyt hemmetissä mene noita mikkejä toisenvärisiksi vaihtamaan! Ei ole mustien avokelojen voittanutta, oikeasti.
Gypsy
04.01.2006 16:16:39
Ainakun Jucciz ostaa jonkun uuen vempeleen niin puolet m.netistä alkaa kateudesta puukkoja terottelee. ;-)

Varmaankin muhun viitataan tässä. Jokatapauksessa sanoin ainoostaan mitä kuvasta/kitarasta oli sanottavaa, minkäänlaista tappelua ei ollu todellakaan tarkotus synnyttää.

Mitään kateellisuutta ei oo. Mä en ole yks niistä jotka käy paineleen kateusmiinuksia "juccizpojan musavempeleet" juttuun. Taisin painaa joskus plussan sinne.
Hemistich
04.01.2006 23:38:48
http://jucciz.com/jucciz.com/gfx/guitars/lpstandard.jpg

Eli Gibsonin LP Standard vuosimallia '03. Väriltään viininpunainen, mikeiltään Alnico II Pro:mainen ja käytökseltään esimerkillisen tottelevainen.

Vääristääkö tuo kuva värejä enemmän lilahtaviksi vai onko tuo oikeasti noin h*lvetin hienon värinen? :o Joka tapauksessa onnittelut uuden perheenlisäyksen johdosta. ;) Itellä kanssa stankku '03, tosin cherry bursti.
Pnctocn
05.01.2006 00:22:47 (muokattu 05.01.2006 00:23:19)
http://jucciz.com/jucciz.com/gfx/guitars/lpstandard.jpg

siisti skeba, punainen on kitarassa hyvä väri.

peräruiske talvimasennukseen

E: ja laukkuun olisi kiva mennä nukkumaan
"Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin"
Jormaz
05.01.2006 00:27:14
Vääristääkö tuo kuva värejä enemmän lilahtaviksi vai onko tuo oikeasti noin h*lvetin hienon värinen?

Kitarapaja-threadista olemme oppineet ettei Jucciczen kuvissa värit vääristy ;)
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Tompsi
05.01.2006 00:34:49
Mielestäni olisi nätimpi plain topina, mutta jos omistaja vatkaimestaan tykkää niin paskaakos kenenkään muun mielipide siinä merkitsee? :)
Kimmo72
05.01.2006 07:12:44

Eeeeiih. Sitte jos se sais laakin ja ostain Ibanezin JPM100P1:n ni sitte vois terotella vesuria.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)