Dick Parker 31.07.2003 22:33:28 | |
---|
Tämä äijä on mahtava soittaja n. 10 kertaa parempi kuin joku Yngwie. Kuunnelkaapa Mind's Eye ja Time Odyssey levyt ja uudemmista the Maze, niin ootte samaa mieltä tai jos ette oo, niin vika ei ole Vinniessä vaan teissä. |
sarkjan 31.07.2003 22:46:44 | |
---|
Tämä äijä on mahtava soittaja n. 10 kertaa parempi kuin joku Yngwie. Kuunnelkaapa Mind's Eye ja Time Odyssey levyt ja uudemmista the Maze, niin ootte samaa mieltä tai jos ette oo, niin vika ei ole Vinniessä vaan teissä. Ns. Maailman Parhaasta en tiedä, mutta onhan sen soitto paljon 'teknisempää' ja ennen kaikkea selkeämpää verrattuna Yngwien enemmän tai vähemmän 'luomu-tekniikkaan' (sellainen käsitys vaan tullut..). Ei kuitenkaan voine sanoa että jompi kumpi olis parempi tai huonompi, ovat vaan erilaisia. Niin ja Mooren levyistä oma suosikkini on 'Out Of Nowhere' Everything louder than everything else! |
Aaah. Yksi lempikitaristeistani. Erittäin tyylitajuinen ja myös erittäin hyvän tekniikan omistava kepittäjä. Biisintekijänä myös loistava. Suosikkejani ovat mm. 'The Maze', 'Morning Star' ja 'Last Road Home'. Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
Herra Rapu 01.08.2003 02:06:55 | |
---|
Aivan paska. :) |
Jucciz 01.08.2003 09:51:55 | |
---|
Aivan paska. :) Sait plussan. En olisi voinut itse asiaa paremmin ilmaista. Paitsi tietty, hymiö pois. Kyse ei ole sarkasmista. Ja "n. 10 kertaa parempi kuin joku Yngwie" nyt ei kerro yhtään mitään. Eikös melkein jokainen kitaristi täytä tuon määritelmän. Jotain Fareria lukuunottamatta. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Herra Rapu 01.08.2003 10:43:11 | |
---|
Sait plussan. En olisi voinut itse asiaa paremmin ilmaista. Paitsi tietty, hymiö pois. Kyse ei ole sarkasmista. Ja "n. 10 kertaa parempi kuin joku Yngwie" nyt ei kerro yhtään mitään. Eikös melkein jokainen kitaristi täytä tuon määritelmän. Jotain Fareria lukuunottamatta. Niin ja koht porukka alkaa kertoilemaan kuinka paljon Ynkällä on tyylitajua. :) (hymiö taas!) |
sarkjan 01.08.2003 10:53:50 | |
---|
Niin ja koht porukka alkaa kertoilemaan kuinka paljon Ynkällä on tyylitajua. :) (hymiö taas!) Niin, tai kuinka vähän. Jepjep Everything louder than everything else! |
Keppi 01.08.2003 11:58:58 | |
---|
Joo no Yngwiekin on legenda, joka tullaan muistamaan aina. Sinä olet mitätön ja lahjaton paska jostakin takametsän perukoilta. Yngwiellä on sentään kaksi Ferraria, 200 kitaraa ja kartano. Et sunkaan sinä provosoi?!? Juuup! |
Herra Rapu 01.08.2003 13:44:49 | |
---|
Sinuna en puhuis mitään. Noi sun biisis on niin paskoja tai ainakin ne mitä oon tsekannu, että ei kannattais aukoa päätään täällä. Suomesta löytyy sua kovempia soittajia aika saatanan monta kappaletta, ja vaikka vertailu soiton suhteen on typerää, tämä pitää paikkansa. Perkele, kun olis joku musiikkiohjelma, niin laittaisin semmosta tilua nettiin, että sun tilurävellykset kalpenis niitten rinnalla. Mun kaveripiiristäkin löytyy sua parempia soittajia. Miten tosta Fat Crapistä on tullu joku tilujumala tjsp. kun Suomesta löytyy, niin monia parempia soittajia esim. Jere Haakana. Nyt kaikki teinit tsekkaamaan Jeren soittoa, niin unohdatte ton läskin. Ja Vinnie on jumala. Nooh, nooh. Jäikö hymiö huomaamatta? No läppäprovolla saa aina mielenkiintoisia piirteitä irti eri keskustelijoista.. ei kaikkea tarvitse aina niin tosissaan ottaa.. |
Absoluto 01.08.2003 14:10:58 | |
---|
Mikähän on että kitaristit eivät oikein tajua huumoria? Ei mulle ole kenenkään mielipide omista suosikki kitaristeistani minkään arvoinen, en jaksa suuttua jos haukkuu idoleitani. Mikä siinä omassa mielipiteessä on niin erikoista ettei voi muitten vastaavia hyväksyä? Kysyn vaan. Ahh! Nyt erittyy hormooni! -Raptori |
lxi 01.08.2003 14:18:38 | |
---|
Ei helvetti te olette sekaisin. Mainostilaa vuokrattavana |
Robert 01.08.2003 14:30:53 | |
---|
Ei helvetti te olette sekaisin. Menköön se helteen piikkiin... Mix sä niinqu luit tän? |
Piirakka 01.08.2003 14:31:34 | |
---|
Mä en ole koskaan kuullutkaan tommosesta äijästä, en pahemmin tilutuksesta ilman syytä perusta.. Jos haluan kuunnella teknisesti loistavia kitaristeja kuuntelen mm. Eric Johnsonia tai George Bensonia.. "Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin |
Setä Groove 01.08.2003 15:13:54 | |
---|
Mikähän on että kitaristit eivät oikein tajua huumoria? Ei mulle ole kenenkään mielipide omista suosikki kitaristeistani minkään arvoinen, en jaksa suuttua jos haukkuu idoleitani. Mikä siinä omassa mielipiteessä on niin erikoista ettei voi muitten vastaavia hyväksyä? Kysyn vaan. tuota on kyllä hyvä miettiä! ...jotenki tuntuu että moni ottaa liian henk. koht. noi mielipide jutut. kummallista, vaiko vaan ikäasia??? eli ottaako nuoruus veronsa? luultavasti, I say. Winner-of-Entertainer-of-the-REAR-award!!! |
Dick Parker 01.08.2003 15:37:01 | |
---|
Nooh, nooh. Jäikö hymiö huomaamatta? No läppäprovolla saa aina mielenkiintoisia piirteitä irti eri keskustelijoista.. ei kaikkea tarvitse aina niin tosissaan ottaa.. Sori, jäi huomaamatta. Olet sä ihan taitava, mut hei Vinnie on Vinnie. |
Joees 01.08.2003 15:40:44 | |
---|
Sinuna en puhuis mitään. Noi sun biisis on niin paskoja tai ainakin ne mitä oon tsekannu, että ei kannattais aukoa päätään täällä. Suomesta löytyy sua kovempia soittajia aika saatanan monta kappaletta, ja vaikka vertailu soiton suhteen on typerää, tämä pitää paikkansa. Perkele, kun olis joku musiikkiohjelma, niin laittaisin semmosta tilua nettiin, että sun tilurävellykset kalpenis niitten rinnalla. Mun kaveripiiristäkin löytyy sua parempia soittajia. Miten tosta Fat Crapistä on tullu joku tilujumala tjsp. kun Suomesta löytyy, niin monia parempia soittajia esim. Jere Haakana. Nyt kaikki teinit tsekkaamaan Jeren soittoa, niin unohdatte ton läskin. Ja Vinnie on jumala. Sinänsä jännä tapaus juu. Miksi hemmetissä pitää aina yrittää olla parempi kuin joku muu? Minä en ainakaan ole saanut Ravusta semmoista kuvaa jotta hän yrittäisi Suomen kovin tiluttaja olla. Mitä minä tiedän/olen kuullut niin Rapuhan osaa muutakin kuin tiluttaa. Esimerkiksi Antemeridien(kirjotettiinko se noin? :) on varsin antoisaa ja nautittavaa kuunneltavaa. Ja BTS:t on varsin antoisia jos haluaa nauraa :P Groooove is in heart! |
Gypsy 01.08.2003 16:13:55 (muokattu 01.08.2003 16:15:19) | |
---|
Yngwiellä on sentään kaksi Ferraria, 200 kitaraa ja kartano. Yks Ferrari. Toinen piti rahapulissa myydä kun tarvi tavallisen tila-auton. Tais tulla perheenlisäystä. HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHA Koittakaa nyt tajuta, että ei kukaan mitään ynkkaa kuuntele |
Aardfather 01.08.2003 18:25:25 | |
---|
Siis faktahan on se, että MÄ tilutan NIIN lujaa että ei kukaan toinen tässä maassa pääse ees puoleen siitä! Ei oikeestaan ees koko Universumissa! Siis viddu näkisittepä ku mä veivaan, savu vaan rupee nouseen kielistä ku mä vedän sooloo ja palohälytinkin rupee huutaan jo parin minuutin päästä! :-P :-D Hehe.... - Aardfather |
R.Cooley 01.08.2003 18:35:35 | |
---|
Siis faktahan on se, että MÄ tilutan NIIN lujaa että ei kukaan toinen tässä maassa pääse ees puoleen siitä Joo mä tuun heti kakkosena soitan neljäsosia temmolla 100!!!!! Ensin teknisesti huipputasolle sitten musiikillisesti |
Tony Narrows 02.08.2003 17:52:25 | |
---|
Aina tää on tätä.......ynkkä on paras.....eiku fareri on parempi....Moore on maailman paras.. Eikös kaikilla ole omat mielipiteet? Ei niistä voi kiistellä.Mitä järkee edes laittaa tällasta keskusteluaihetta? Huoh Toni A Salmi |