Aihe: Mistäs nyt apuja "puukorvalle" tai muuten vaan harrastelijalle?
1
arvid70
03.01.2006 10:45:51 (muokattu 03.01.2006 10:46:40)
ensiksi Otsikkokin vois olla parempi, mutta tämä "herätti" =)

Eli nyt sapetuksen kohteena se että keskustelupalsta "Tabulatuurit" ovat pois tiessään
kauheashokki =( mistäs minä ja monet muut saavat edes sinnepäin apuja soinnutteluihin kun itse ei osaa blokkailla niitä.

ja puhuttiin sielä muutakin asiaanliittyvää, ja kun Te arvon taitavemmat gollegat autoitte lähestulkoon jokaiseen kysymykseen mitä sielä kysyttiin ja vieläpä asiallisesti.

Onko tämä nyt siis armonvuonna 2006 Rikollistatoimintaa?? ei voi käsittää siis köyhiltä viedään kaikki kiva.

Kaikesta huolimatta oikein hyvää uuttavuotta Teille Meille ja Kaikille!
KAUPPIAAN PUHETTA!!
Joees
03.01.2006 22:30:17
Kyllä se korva harjaantuu kun vaan tarpeeksi reenaa. Yrität vaan blokkailla juttuja levyiltä niin kyl se siitä.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Landola59
03.01.2006 22:31:17
Kovaa kuuntelua ja kitaran soittoa samalla.
Ronn Mossin leuassa ei ole mitään vikaa, pohjanmaalta löytyy sata kertaa lahompia latoja! Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Skebaristi
04.01.2006 09:30:26

Kyllä se korva harjaantuu kun vaan tarpeeksi reenaa. Yrität vaan blokkailla juttuja levyiltä niin kyl se siitä.

Näin. Ja kannattaa sitä musikaalisuutta kehittää muutenkin, vaikka soittamalla säveliä kitaralla ja etsimällä ne sitten itse hyräilemällä. Ja samalla oppii laulamaan :)
Jake.e
04.01.2006 13:24:17
Laita googleen hakusanaksi esim tool jerk-off tab guitar.
Löytyy lähes varmasti aina. :P.
..::Onko sulla tulta? -Hei beibi mä olen tulta::..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)