Aihe: ltd:n ex-sarjalaiset ja muut
1
blackorwhite
03.01.2006 22:04:02
Kertokaas onko sellasii ltd:n ex-sarjalaisen tyylisiä skittoja muilla kun vaan jacksonilla ja epiphonella? Ja niinku eikös toi ex-sarjalainen oo jotenki suuresti takapainoinen ku se on itellä pykälässä vai? Sopii niin pirun hyvin meikäläisen käteen mut kun muut kitarat ei sovi ollenkaan niin täytyi kysellä. Kiitos vastauksista!

Mikä ihme on muuten joku mod ku se lukitsi äskeisen mun kirjoituksen? Tosin tyhmä se otsikko oli siinä se mod oli oikeassa :) Tuon parempaan kysymyksiin mä en kyllä pysty..
Da Make
03.01.2006 22:18:50 (muokattu 03.01.2006 22:22:06)
O-ou... mitäköhän tuossa yritetään sanoa..
Jos tykkäät ex-sarjasta, osta sellainen.

Kyseessä on siis Explorer mallinen kitara. Takapainoisuus ei haittaa verrattuna kaulapainoisuuteen. Muista merkkeistä esim. Tokai ja Hamer valmistavat saman muotoisia kitaroita.
"Tärkeintä on se että me emme tee elämässä virheitä." Katso omat plussasi täältä!
Jannipaali
03.01.2006 22:34:08
Tokai ja Hamer valmistavat saman muotoisia kitaroita.

Ja Gibson sitten niitä aitoja ja alkuperäisiä.
Jee jee, artisti maksaa! /,,/
Niq
04.01.2006 09:12:54

Mun EX-351 oli kyllä kaulapainoinen, ei "takapainoinen".

No ei mikään ihme, bodyt noissa halvemmissa on niin kevyttä agathista, että pelkät virittimetkin painaa enemmän kuin body.
"I have a cunning plan" -Baldrick
tommiot
04.01.2006 13:00:32 (muokattu 04.01.2006 13:02:18)
No ei mikään ihme, bodyt noissa halvemmissa on niin kevyttä agathista, että pelkät virittimetkin painaa enemmän kuin body.

Se oli itseasiassa mahonkia ja painoi melko paljon. Ihan hyvä kitara. Mun RG sitä vastoin ei paina mitään, mutta maksoi silti yli kolme kertaa enemmän... Pistänkö saunaan palamaan? (hymiö)
Niq
04.01.2006 13:12:31

Se oli itseasiassa mahonkia ja painoi melko paljon. Ihan hyvä kitara. Mun RG sitä vastoin ei paina mitään, mutta maksoi silti yli kolme kertaa enemmän... Pistänkö saunaan palamaan? (hymiö)

Oho, erehdyin mallista. Ajattelin kokoajan EX260:aa. Eikös RG:t ole lehmusta? Sehän on tosiaankin hyvin kevyt, mutta hyvä soitinpuu. Eihän painolla ole laadun kanssa mitään tekemistä, lähinnä mahonkisen Gibson Explorerin tasapainoisuutta tuohon vertasin. Kaverilla on tuollainen EX260 ja on kyllä todella kevyt kitara, ainoa mikä painaa on lapa. Muutenkin aika rimpula, noin niinkuin tuntumaltaan ja viimeistelyltään.
tommiot
04.01.2006 13:44:11
Oho, erehdyin mallista. Ajattelin kokoajan EX260:aa. Eikös RG:t ole lehmusta? Sehän on tosiaankin hyvin kevyt, mutta hyvä soitinpuu. Eihän painolla ole laadun kanssa mitään tekemistä, lähinnä mahonkisen Gibson Explorerin tasapainoisuutta tuohon vertasin. Kaverilla on tuollainen EX260 ja on kyllä todella kevyt kitara, ainoa mikä painaa on lapa. Muutenkin aika rimpula, noin niinkuin tuntumaltaan ja viimeistelyltään.

Joo toi 351-malli on lopetettu jo.

RG:t on lehmusta... Hyvä soitinpuu? Melko pahviselta kuulostaa :) Tai siis komppisaundit on tosi ohuet. Tiluttelussa toimii tietty paremmin kuin täydellisesti.
Niq
04.01.2006 13:50:10

Mun Yamahassa on lehmusrunko ja soundi on kyllä ihan hyvä. Oikeastaan semmonen keskitien soundi, ei mikään leppätwäng eikä myöskään mahonkisen pehmeä. Jotain tolta väliltä.
kirvesmiez
05.01.2006 19:18:31
Omistan gibsonin ´76 exp:n, ltd:n exp-260 ja ec-1000:n. kyllä ltd exp on noista ehdottomasti paras. Ja kaunein. ja kaulapainoisin.
Dixi et animam levavi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)