saastara 03.01.2006 22:37:59 (muokattu 03.01.2006 22:38:58) | |
---|
Mitenkä ovat M.netin syvyyskepittäjät säätäneet laitteistonsa matalia soundeja tukemaan..? Eli siis, kuinka suhtautuvat perustallaajan vahvistimet über-mataliin kitaroihin ja kuinka ovat nämä musiikin syvyyssukeltajat tähän reagoineet? Lisäkaappeja extra-tummilla elementeillä? Kuinka tuoda matalavirekitaraan se tarvittava botne ja ryhti kun alkaa vahvistimen puhti loppua drop-G-vireessä..? Minkälaisilla laitteistoilla pelaatte? Ja ei.. En hanki bassoa. Joku sitä kuitenkin aikoi ehdottaa. Sinun postimerkkisi palavat. |
Miiddlesäädöt ja suljettu kaappi ovat päivän sana. Ite nyt toki vedän vain A:sta ja Bb:stä. Suus kii tai paan sut pesähän !!! |
ReBeat 03.01.2006 23:19:58 | |
---|
Kuinka tuoda matalavirekitaraan se tarvittava botne ja ryhti kun alkaa vahvistimen puhti loppua drop-G-vireessä..? Tuollahan se vastaus siintää: http://www.rivera.com/powsub.php Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
saastara 03.01.2006 23:24:39 | |
---|
Herra Isä, mikä hinta! Tulee halvemmaksi vain ostaa itse elementit ja ryhtyä kolvailemaan.. Sinun postimerkkisi palavat. |
LaXu 04.01.2006 00:03:46 | |
---|
Mun ratkaisu on seiskakielisellä hutkiessa vääntää bassoa pois, middlea maun mukaan ja treblen ja presencen kanssa kikkailla. Yli 50W vahvarit tuntuvat hoitelevan tuon botnejytinän paremmin kuin 15-30W myllyt. Itse en kyllä mitään übermatalia vireitä käytä joten kaappina on puoliavoin 1x12 riittänyt vallan hyvin. Tosi mataliin vireisiin tarvii minusta sen baritonikepukan, mutta ainakin allekirjoittaneen mielestä bassolla on paljon hauskempi sitä alapäätä jyskyttää. |
Jucciz 04.01.2006 00:12:07 | |
---|
Tosi mataliin vireisiin tarvii minusta sen baritonikepukan, mutta ainakin allekirjoittaneen mielestä bassolla on paljon hauskempi sitä alapäätä jyskyttää. Totuuden sanoja. Viime yönä nauhoitellessa huomattiin, että Les Paulin suhteellisen lyhyt skaala (24,75") on jo drop-C#:ssä jossain määrin ongelmallinen: kielten painamiseen joutuu kiinnittämään normaalia enemmän huomiota, jotta vire pysyy koko kaulan matkalla hyvänä. Koska kielisettiäkään ei ole järkevää paksuntaa loputtomiin, kannattaa suosiolla pidentää skaalaa, tai jättää bassotaajuudet basistille. :) |