Cujo 30.12.2005 14:38:38 | |
---|
Missä tuo mudcrab piileskelee? Siinähän se vissiin Vivecin kaupungin vieressä jollain saarella möllötti. Eli ei kannata ammuskella Mudcrabeja jouskarilla sielläpäin :) "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
Ze Kink 30.12.2005 16:33:01 | |
---|
Huhhuijaa, eilen tuli mätettyä 4h putkeen, koukkuunnuin ihan täysin taas. Tein jonkun Norditaistelijan, joka käyttää mediumpanssareita ja pitkää miekkaa, mutta osaa tarpeen vaatiessa ottaa jouskarin esiin tai parantaa itsensä. Varmaan paras heppuni tähän mennessä, vaikka ehkä olisi kyllä pitänyt ottaa securitykin, kun noita lukkoja tulee eteen aika paljon. Pääsin muuten main questissa jo pidemmälle kuin koskaan aiemmin, eli siihen missä pitää etsiä se kuutio sieltä dwemerluolasta. Ts. en ole ikinä aiemmin jaksanut pelata main questia. Hmm, pitäisiköhän aloittaa joku taistelumaagi. On muuten aika hullua kun nuo äänet vähän bugailee. Pari kertaa säikähdin oikein kunnolla kun klo 3 yöllä pelasin ja yhtäkkiä joku hirveä kiljumisääni tulee ihan perkuleen kovaa :D WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Super-Jari 30.12.2005 18:12:30 | |
---|
On muuten aika hullua kun nuo äänet vähän bugailee. Pari kertaa säikähdin oikein kunnolla kun klo 3 yöllä pelasin ja yhtäkkiä joku hirveä kiljumisääni tulee ihan perkuleen kovaa :D Minä säikähdän sitä ukkosta joka kerta. |
Torniojaws 30.12.2005 19:26:09 | |
---|
Onko nuo kaikki siis semmosia että turpaan tulee pikkutason hahmoilla? Ei kun nimenomaan "jokaiselle jotakin" -osastoa ;) Vakio-Morrowind kun on hieman surullisenkuuluisa (syystäkin) kuinka helppo se on kun äijä saa vähänkään kokemusta - ei oikein mikään vihu saa sinua edes hengästymään. |
Shitmanek 30.12.2005 23:06:36 | |
---|
Huhhuijaa, eilen tuli mätettyä 4h putkeen, koukkuunnuin ihan täysin taas. Tein jonkun Norditaistelijan, joka käyttää mediumpanssareita ja pitkää miekkaa, mutta osaa tarpeen vaatiessa ottaa jouskarin esiin tai parantaa itsensä. Jossain läpipeluuohjeessa sanottiin että medium armorit ovat vähän väliinputoajia ja että mieluummin kannattaisi ottaa heavy tai light. Mutta kai ne Adamantium-armorit ihan kivoja ovat. Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
Cujo 31.12.2005 00:29:13 (muokattu 31.12.2005 00:30:11) | |
---|
Jossain läpipeluuohjeessa sanottiin että medium armorit ovat vähän väliinputoajia ja että mieluummin kannattaisi ottaa heavy tai light. Mutta kai ne Adamantium-armorit ihan kivoja ovat. Mutta roolipeleissä ei miusta missään nimessä pidä pyrkiä tekemään vain mahdollisimman tehokasta hahmoa vaan persoona, jonka kanssa jaksaa Morrowindinkin vaatimat loputtomat pelitunnit. e. Mutta silti se, mitä panssareista totesit on täysin totta. Itse suosin pelatessani light armoreita. "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
Super-Jari 31.12.2005 00:42:18 (muokattu 31.12.2005 00:44:03) | |
---|
Mutta roolipeleissä ei miusta missään nimessä pidä pyrkiä tekemään vain mahdollisimman tehokasta hahmoa vaan persoona, jonka kanssa jaksaa Morrowindinkin vaatimat loputtomat pelitunnit. e. Mutta silti se, mitä panssareista totesit on täysin totta. Itse suosin pelatessani light armoreita. Tämäpä tämä! Minusta parasta roolipeleissä on se että pyrkii luomaan oikeasti sille hahmolle vähän persoonaa ja luonnetta. Semmosia juttuja mitä se ei hahmo ei tee ja miten se reagoi asioihin. Siis ihan vaikka kieltäytymällä puhumasta jollekkin rodulle, tekemällä sille omassa päässään vaikka ennakkoluuloja tai että en aio koskea skoomaan koska se on laitonta. Olen munkki joten en ota mitään haarniskaa tai asetta käyttööni. En suostu käyttämään magiaa. En varasta mitään. Olen kaikille ystävällinen. En hyökkää syyttä eläinten kimppuun. Mun saarelle ei tule vittu reiserit asumaan. jne. edit. siis sana roolipeli. rooli peli. roolipeli. rooli______peli. roolipeli |
Cujo 31.12.2005 01:33:19 | |
---|
edit. siis sana roolipeli. rooli peli. roolipeli. rooli______peli. roolipeli Got it. "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
Moratoria 31.12.2005 02:17:28 | |
---|
Onpi Redguard (en muista mikä classin nimi oli, yks niistä valmiista) level 21. Menin lisäosan juttuja tekemään melko nopeasti ja olen nyt tappanut Almalexian ja vivecciä olis tarkoitus tutkia. |
Ze Kink 03.01.2006 00:00:19 (muokattu 03.01.2006 00:01:12) | |
---|
On muuten todella ärsyttävää tuo lattian läpi putoaminen. Pariin kertaan olen nyt pudonnut ja yhdellä kerralla vielä kuolin ja jouduin lataamaan paljon aiemman talletuksen. E: Aloitin tossa taikurinaisen, mutta siitä tuli niin huono, että teen varmaan uuden tässä jossain vaiheessa. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
wrshredder 03.01.2006 01:04:54 | |
---|
yritin alkaa petsailemaan morrowindia ,murta peijjoona ei vaan pystyny,. on menny into ko oma tyyppi ei osaa paskan vertaa mitään ja se käveleeki 2km tunnissta.. aloin petsailee sith lordsia sitte. :| Onko nyt Hjyvä!! |
Cujo 03.01.2006 16:26:34 | |
---|
oma tyyppi ei osaa paskan vertaa mitään ja se käveleeki 2km tunnissta.. Etsi Boots of Blinding Speed? Ja sitten joku esine, johon pysyvä immuniteetti magialle tai joku. Hieman huijausta tosin, itse en tähän sortunut. :) "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
Shitmanek 03.01.2006 16:34:55 | |
---|
Etsi Boots of Blinding Speed? Ja sitten joku esine, johon pysyvä immuniteetti magialle tai joku. Hieman huijausta tosin, itse en tähän sortunut. :) Minulla ne kengät bugasivat niin että näin vaikka mitään resistancea ei ollutkaan :) mikäs siinä, ei ainakaan haitannut minua ;) Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
Super-Jari 03.01.2006 16:46:19 | |
---|
Etsi Boots of Blinding Speed? Ja sitten joku esine, johon pysyvä immuniteetti magialle tai joku. Hieman huijausta tosin, itse en tähän sortunut. :) En saanu loitsulla onnistumaan ainakaan. |
Ze Kink 03.01.2006 17:25:03 | |
---|
Nuo kävelymatkathan hoituu helposti kun painaa Q:ta ja capslockia ja sitten vähän hiirellä ohjailee tarpeen mukaan. Yleensä kylläkin matkustelen niillä Silt Stridereillä ja Mages Guildin hepuilla, vielä kun ei sitä Propylon Indexiä ole. Dusailin tossa vähän Fighters Guildin tehtäviä eilen, pääsin siihen asti missä pitää hakata se lainsuojaton örkki joka asuu Balmorassa. Nyt kuitenkin ajattelin jatkaa noita Bladesin juttuja vähän aikaa. On muuten ärsyttäviä nuo salamurhaajat joita ilmestyy välillä kun nukkuu. Eikös ne ole jotain noiden lisäosien juttuja? Ainakaan en muista että peruspelissä olisi noita tullut. Ps. Mistäköhän löytäisin itselleni jonkun hyvän yksikätisen long bladen? Käytän Dwemerkirvestä tällä hetkellä, mutta haluaisin kilpeäkin käyttää. Lisäksi kirves on mulla vaan minor skillinä, vaikkakin jo tasolla 40, kun long blade on jotain 46. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
On muuten ärsyttäviä nuo salamurhaajat joita ilmestyy välillä kun nukkuu. Eikös ne ole jotain noiden lisäosien juttuja? Ainakaan en muista että peruspelissä olisi noita tullut. Joo, ne on Tribunalin juttuja. Muistaakseni, kun meni Ebonheartiin ja jutteli siellä jonkun upseerin kanssa, niin niitä murhaajia ei enää tullut. Vai pitikö niitä vain tappaa, en muista? :p Ps. Mistäköhän löytäisin itselleni jonkun hyvän yksikätisen long bladen? Käytän Dwemerkirvestä tällä hetkellä, mutta haluaisin kilpeäkin käyttää. Lisäksi kirves on mulla vaan minor skillinä, vaikkakin jo tasolla 40, kun long blade on jotain 46. Olikohan Goldbrand yksikätinen? Ainakin pirun hyvä: Goldbrand, 10-50, 10-40, 10-25, 40 weight, 150k value, cast when strikes: fire damage 10-30 points e. Onhan se. Tiedätkö Shrine of Boethiah'n? e2. Myös Shadowsting on näpsäkkä: Shadowsting Long Blade, One Handed Weight: 40.0 Condition: 1600 Value: 5000 Chop: 2-27 Slash: 1-37 Thrust: 10-50 Cast When Strikes Poison 5 pts for 20 secs on Target Chameleon 200 to 100% for 20 secs on Target Charge: 2930 "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
Shitmanek 03.01.2006 18:03:33 | |
---|
Yleensä kylläkin matkustelen niillä Silt Stridereillä ja Mages Guildin hepuilla, vielä kun ei sitä Propylon Indexiä ole. Jos Propylon Indexien kanssa haluaa leikkiä, kannattaa hakea Master Index- plugin jossa tulee quest jolla saa koottua nuo Propylon Indexit yhteen palikkaan. Itse en tykkää hirveästi niiden kanssa matkustella, kun useimmat strongholdit ovat aivan korvessa. Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
Ze Kink 03.01.2006 18:21:11 (muokattu 03.01.2006 18:21:41) | |
---|
Jos Propylon Indexien kanssa haluaa leikkiä, kannattaa hakea Master Index- plugin jossa tulee quest jolla saa koottua nuo Propylon Indexit yhteen palikkaan. Itse en tykkää hirveästi niiden kanssa matkustella, kun useimmat strongholdit ovat aivan korvessa. Göäh, Master Indexiä tarkoitin siis, se tuli jonkun modin kylkiäisenä tosiaan. E: Mistäköhän noita long bladeja löytäisi? WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Cujo 03.01.2006 18:45:18 | |
---|
Göäh, Master Indexiä tarkoitin siis, se tuli jonkun modin kylkiäisenä tosiaan. E: Mistäköhän noita long bladeja löytäisi? Goldbrandin saa kun etsii juuri sen Shrine of Boethiah'n -- joka on jossain Hla Oadin länsipuolella meren pohjassa -- juttelee siellä sen patsaan kanssa ja tekee sen questin, jonka patsaalta saa. Netistä löytyy lisää ohjeita. Shadowsting on vissiin Solstheimissa Thirskin lähellä puunkannon sisällä. "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
joelr 04.01.2006 02:17:11 | |
---|
Noniin.. peli saapui maanantaina ja olen siitä lähtien pelaillut peliä (Icewind Dale 2:n pelaaminen jää nyt hiukan kesken). Ihan mukiinmenevältä peliltä vaikuttaa, tosin keskustelut ovat ehkä hiukan huonosti toteutettu. Pelistä tulee jostain syystä mieleen Thief-pelit. Tosin se saattaa johtua siitä, että hahmoni on Dark Elf Assasin. Rötöstelyä ja salamurhia.. ;) Noh, takaisin pelin ääreen! |