Aihe: Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better
1 2
Feggy
03.01.2006 07:54:36

Tietääkö kukaan mistä saisi maistiaisia? Laillisesti sitten kiitos.

http://www.franzferdinand.co.uk/
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin." - Vaaralliset lelut: Kaunis laulu
Cathi777
04.01.2006 12:37:40

Kyllä olen pitänyt tästä uudesta levystä, toimii vallan mainiosti. On hieman haettu uutta, mutta on mukana toki paljon sitä vanhaa. Mut ehdottomasti mainio levy ja on itse asiassa yllättävän vaikea sitä omaa suosikkibiisiään sanoa. Eli jälleen yksi mainio levy lisää viime vuoden erittäin hyvään levyvuoteen.
Only pop music can break my heart...
Tmp
27.01.2006 14:31:50
Kyllä olen pitänyt tästä uudesta levystä, toimii vallan mainiosti. On hieman haettu uutta, mutta on mukana toki paljon sitä vanhaa. Mut ehdottomasti mainio levy ja on itse asiassa yllättävän vaikea sitä omaa suosikkibiisiään sanoa. Eli jälleen yksi mainio levy lisää viime vuoden erittäin hyvään levyvuoteen.

Itse en aluksi pitänyt ja olin suoraan sanoen pettynyt. Tähänkö meni ne 20€? Nyt kun olen "pakottanut" itseni kuuntelemaan tämän pariin otteeseen niin yhtäkkiä huomaa että nämä biisit soi päässä päivällä ja nytkin oli ihan pakko laittaa soimaan kun tuli kotiin. Antakaa tälle levylle vähän aikaa jos ei heti iskenyt.
Kuuntele oikeaa musiikkia - www.penelopeband.net
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)