...And Justice For All 30.12.2005 13:12:28 | |
---|
1)Tuuheat. Olkapäille asti takaa, edestä hiukan lyhyemmät. 2)Aika suoraa, latvoista taipuu vähän. 3)Auki yleensä, jos kirjoitan/piirrän niin kiinni. 4)En. Tykkään perusväristä. (tumma ruskea) 5)- 6)- kiitos Ole hyvä. "Muista poika, jos joku asia ei ensi yrittämällä onnistu, ei kannata yrittää uudestaan" -Homer Simpson |
herlevi 30.12.2005 13:32:53 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Hartioille 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Lainetta 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Korvan takana 4)Värjäätkö hiuksiasi? En 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? En aio värjätä 6)Miksi juuri näin? Mä tykkään mun hiuksista pitkinä. |
Latnemitnes 30.12.2005 23:26:50 | |
---|
1) pituus on kymmenisen senttiä ohi olkapäiden, ja on kyllä aika tuuheat. 2) lainetta ja kikkaraa. mitä millonkin. 3) monella tavalla. useimmiten kiinni soljella. 4) kyllä värjään. ei sitä harmaata sammaleenvihreää jaksa katella. 5) värjään hyvin tummalla ruskealla. raitoja on ollut kaiken värisiä. 6) tykkään pitkistä, säkkäryyskin pysyy vähän hallinnassa kun hiuksissa on painoa... tumma väri koska yksinkert. pidän siitä:) tykkään kyllä kokeilla erilaisia kampauksia (raitoja yms.) rahatilanteen ja energian mukaan. |
Fletch 31.12.2005 21:43:34 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Lähentelee polkkatukkaa, koko ajan ohenee mutta paksut eivät ole ikinä olleet. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Melko suoraa 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Free like the wind 4)Värjäätkö hiuksiasi? Sometimes 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Yleensä vaalennan 6)Miksi juuri näin? Lyhyt tukka on homoille, ja mä tykkään korostaa arjalaisia piirteitäni. Iso hymiö =) Puffy shirt wearing, dragon slaying, classical metal playing, Olde English font using, curly headed, scallopped Strat playing, donut eatin shredders are a dime a dozen. |
CorpseGirl 02.01.2006 19:16:53 | |
---|
Eli kiinnostavaa tietää, että minkä sortin karvoja päästäsi kasvaa. Kysymykset: 1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? lyhyethän nää on :D tupehaat ja paljon lakkaa mukaan 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? suorat on ^^ 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) auki :D 4)Värjäätkö hiuksiasi? värjään 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? mustalla 6)Miksi juuri näin? se sopii parhaiten minulle kiitos. basisti |
faith 02.01.2006 20:03:02 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? no, nyt nää on jonku verran yli olkapään. Näkkyypi omasta kuvasta... On ollu tuuheammatki, käsittelyt on vähän rasittany. semmosta keskitasoa =) 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? näissä on permanentinloput, tosin kyllä suoristan melko usein nykyisin. (Cutrinilla on semmonen ihana geeli, tosi hyvä!! Föönistä/Suoristusraudasta en kyllä oikein tykkää, rasittaa hiuksia) Luonnostaan on semmoset taipuisat. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Ponnarilla, kahella tai auki. Tai sitte väännän niitä kivoja hainhammas-kampauksia. 4)Värjäätkö hiuksiasi? Joo, kyllä. 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Ruskea/vaalea 6)Miksi juuri näin? Se riippuu aina fiiliksestä ja nuo värit sopii mulle (semmoset kullansävyset siis). kiitos. Oleppa hyvä, hauskoja kysymyksiä =) En ole blondi enkä missityyppinen... |
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Hmmm.Varmaan jo lähemmäs 20 cm.Otsatukka lyhyt. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Kutakuinkin suorat.Vähän lainehtivat ehkä. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Auki, ponnarilla, saparoilla, leteillä.. 4)Värjäätkö hiuksiasi? Juh 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Tällä kertaa menossa musta 6)Miksi juuri näin? Kaikkea pittäpi kokeilla.
Tukkani muuttuu usein. I am my father's daughter You'll never break me down
|
ekikoo 03.01.2006 14:30:41 (muokattu 03.01.2006 14:31:16) | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? paksut hiukset, pisin hius ehkä n. 10 cm 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? ehkä vähän lainetta, taipuu hiukan 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) "normaalisti", ehkä otsatukkaa yritän haroa hiukan sivuun 4)Värjäätkö hiuksiasi? e 6)Miksi juuri näin? en ole valmis liian radikaaleihin muutoksiin niin tyydyn perukseen bonus: 7) hiukseni kasvavat päin persettä (osittain kirjaimellisesti), pyörteiden takia se on pöljän näköinen, niskaa saa leikellä vähän väliä ellei halua mojovan homohoukuttimen ottaa valtaa, tykkään kesäisin leikata kaljuksi, vihaan sitä että se kasvaa takaisin, siksi ajattelin ensi kesän jälkeen pitää sitä jokin aikaa lyhyenä A signature? Oh wait... |
Kärpäsruoska 06.01.2006 16:34:32 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Aika tavanomaiset, hiukan harteiden yli ulottuvat. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Vähän kaikkea tätä, mutta enimmäkseen suoraa. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Käytännössä aina auki, harvoin poninhäntä. 4)Värjäätkö hiuksiasi? Joo. 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Mustalla. 6)Miksi juuri näin? Tuntuu niin hyvältä. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
Tarvitsen basistin!
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34 |
Axeplayer 06.01.2006 21:23:05 | |
---|
Kysymykset: 1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) 4)Värjäätkö hiuksiasi? 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? 6)Miksi juuri näin? vastaukset: 1. 3 vuotta letti kasvanu. Olkapäitä alemmas ylettyy. 2. Suorat 3. Auki 4. En värjää, kaikki vaan tippuu pois jos värjää. 5. - 6. Näin oon tottunu pitämään Huumorilla vaan ja uutta paskaa housuun. |
gasser 06.01.2006 22:47:38 | |
---|
Kysymykset: 1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) 4)Värjäätkö hiuksiasi? 5)Jos värjäät, niin millä värillä? 6)Miksi juuri näin? 1 olkapäille asti tai vähän yli. melko tuuheat. ollu joskus kyynärpäihin asti. 2 lainehtii kuin meren aallot 3 useimmiten ponnarilla. kuminauha on syöny pituudesta paljon. 4 kerran vahingossa venettä maalatessa 5 sinisellä myrkkymaalilla 6 näin on hyvä - natural. Viimeksi tarkoituksella leikattu noin 14v sitten. Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
Mirrinsane 06.01.2006 23:01:18 | |
---|
1)Melko lyhyet. Olin kalju syyskuussa, sen jäljiltä. Paljon hiuksia kyllä on. 2)Ovatko hiuksesi: luonnonkiharaa löytyy heti, kun pituutta tulee. 3)Ällösöpöt pikkusaparot päälaella aina juhliessa. Muutoin föönaus, ettei nuole päätä. 4)Kyllä. 5)Punainen henna, paitsi nyt punaruskea, kun otin väärän paketin :> 6)Ihmisellä on hiukset siksi, että niillä voisi leikkiä. Kalju oli aikoinaan keesin jäljiltä ja nyt kasvattelen tukkaa vuoden päässä häämöttäviin vanhojentansseihin. Henna on luonnollinen vaihtoehto ja tykkään punaisesta tukasta. |
Jailhouse quartet 07.01.2006 02:30:34 | |
---|
Kysymykset: 1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Vähän yli olkapäiden ja ei ole kauhean tuuheat. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Melkein suorat. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Suunnilleen aina ponnarilla. 4)Värjäätkö hiuksiasi? En 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? - 6)Miksi juuri näin? - ministeri |
Progressiveland 07.01.2006 20:20:01 | |
---|
Eli kiinnostavaa tietää, että minkä sortin karvoja päästäsi kasvaa. Kysymykset: 1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? lapaluihin 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? latvassa luonnonkiharaa 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) ponnarilla 4)Värjäätkö hiuksiasi? kyllä 5)Jos värjäät, niin millä värillä? punainen ja pinkki
6)Miksi juuri näin ku se on perkeleen tyylikäs :D kiitos. (editoin yhden kysymyksen) kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene |
larina 29.01.2006 21:25:33 | |
---|
1)Öhm, puoleen selkään taitaa olla takaata ja sivuilta olkapäille. Vähän hassusti ne on leikattu juu, Tosi sekasen näköiset. Mutta tuuheat on juu :) 2)Suorat ne on. Tosiaankin sekaiset, niin kuin edellä jo sanoin :) Tällaset tosi karheat.. 3)Aina auki, joskus ehkä joku huivi päässä. Ja kukka "flower in my hair" on must. 4)En. Mä rakastan (itserakkautta?) tätä mun omaa luonnonvaaleata. Ah.. 5) No joskus ehkä puhallustusseilla olen vedellyt raitoja. 6)Koska se on tarpeeksi outoa mulle :) |
Milkop 30.01.2006 19:59:10 (muokattu 30.01.2006 20:00:46) | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Tuommoiset 25 cm suunnilleen. Yli olkapäiden siis. Kohtuu tuuheat (kai). 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Minimaalista lainehtimista on havaittavista. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Pitäisin ponnarilla jos saisin. Nyt käy niin, että etutukka valuu ponnarista pois ja jää roikkumaan silmille, jolloin pitkän letin tyttömäisyys korostuu entisestään. Eli tukka auki joudun vielä juoksemaan. 4)Värjäätkö hiuksiasi? En ole koskaan kokeillut. Ei ole tarvis. |
Guitar Hero 31.01.2006 11:07:05 | |
---|
Kysymykset: 1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? yli korvien, mutta alle olkapään. tuuheat, ku venäläisen merirosvon rintakarvat. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? halpa permis syntyy, kun käy suihkussa ja pyyhekuivaa; eli luonnostaan kihartuvaa mallia. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) pinnillä pysyy kurissa hiukset. ponnari erityistilanteissa (esim. naamaa pestessä) 4)Värjäätkö hiuksiasi? joskus muinoin. ei oikein näinä päivinä. 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? ei 6)Miksi juuri näin? s'on sen verta coolia. munsta Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja. |
Juhani_ko 31.01.2006 11:48:15 | |
---|
1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? Edestä leukaan asti, takaa pidemmät. Tosi ohuet hiukset, muuta niitä on pirun paljon. 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? Periaatteessa suoraa. Yleensä totaalisen takussa. Välillä joutuu vähän repimään auki, kun meinaa mennä rastoiksi. 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) Auki(?). Töissä pidän korvien takana etten näytä niin hipiltä. 4)Värjäätkö hiuksiasi? Gyl gyl 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? Sinimustalla 6)Miksi juuri näin? Kerran värjäsin kyseisellä värillä ja viimeiset kolme vuotta on mennyt samalla linjalla. Ja nyt on meneillään pieni hiustenkasvatusprojekti. kiitos. Saat anteeksi. Hä? |
rrruby 05.02.2006 23:11:54 | |
---|
Kysymykset: 1)Kuinka pitkät ja miten tuuheat hiukset sinulla on? -alaselkään ja melko tuuheat 2)Ovatko hiuksesi: suoraa, lainetta, kikkaraa...? -suorat 3)Miten pidät hiuksiasi (esim. ponnarilla) -auki sivujakauksen tai otsiksen kanssa, ponnarilla, letillä, milloin mitenkin 4)Värjäätkö hiuksiasi? -kyllä 5)^Jos värjäät, niin millä värillä? -ennen mustalla, nykyään punaisella 6)Miksi juuri näin? -koska tykkään mutkikasta |
MrHands 07.02.2006 21:20:59 | |
---|
Heviletti, long as hell! |