dictatorsh*t 30.07.2003 22:53:10 | |
---|
Olen tollasta ostamassa, että jos joku osaisi kertoa omakohtaisia kokemuksia kyseisestä vempeleestä, niin antaa palaa. Tiedän sen että se on 900 -sarjasta karsittu perusversio, mutta siihen se jääkin. "Under A Pale Grey Sky, We Shall Arise" -Max Cavalera |
Alpha 30.07.2003 23:43:41 (muokattu 30.07.2003 23:57:50) | |
---|
Mulla on tuo 900:n, jonka ostin vähän aikaa sitten ja olen ollut erittäin tyytyväinen... Mutta kysymykseesi... Ei kait siinä pitäisi mitään suurempia eroja olla, mut 1-2 ruuvattavaa kohtaa voi olla vähemmän. Mullon Power glide, mut oisko toi 200 sitten Rolling glide...en tiedä? Joku saa sit kertoa mitä eroa on Powerilla ja Rollerilla... Itte ihmettelin tuossa 900:ssa, että minkä ihmeen takia siinä on nuijan varressa "paino"? Senkö takia, et on vaan "miljoona" säädettävää juttua jolla sen pedaalin saa mieleisekseen...? Tama drums, Paiste cymbals & Vic Firth sticks forever... |
WyW 31.07.2003 00:12:23 | |
---|
Itte ihmettelin tuossa 900:ssa, että minkä ihmeen takia siinä on nuijan varressa "paino"? Senkö takia, et on vaan "miljoona" säädettävää juttua jolla sen pedaalin saa mieleisekseen...? No sehän vaikuttaa vipuvoimien kautta siihen kuinka "raskas" nuija on.. eli siis iskuri. Itselläni on juurikin HP900PTW... Pööp. |
Alpha 31.07.2003 00:33:19 | |
---|
Ei kait niin kevyt paino voi vaikuttaa, kun poletaan oikein kunnolla...? Tama drums, Paiste cymbals & Vic Firth sticks forever... |
Mikko A 31.07.2003 02:21:30 | |
---|
Ei kait niin kevyt paino voi vaikuttaa, kun poletaan oikein kunnolla...? No onko se nyt niin karmeeta jos se on siinä? Ota pois jos et tykkää, mutta ainakin mun mielestä siitä on kyllä paljon hyötyä. Jos ei muuten niin muistilukkona... Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Ei kait niin kevyt paino voi vaikuttaa, kun poletaan oikein kunnolla...? Voi kuule, pedaalia säätäessä pienetkin asiat on yllättävän suuria... Tosimies ei käy paskalla. |
manix 01.08.2003 08:19:07 | |
---|
Ei kait niin kevyt paino voi vaikuttaa, kun poletaan oikein kunnolla...? Eikä se ihan kevyt edes olekaan. "The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"
- Jonkun tyypin kommentti @ bash.org |
WyW 01.08.2003 10:24:57 | |
---|
Ei kait niin kevyt paino voi vaikuttaa, kun poletaan oikein kunnolla...? Koitappa esim. IC:n nuijaosan painoa (irroitat sen siitä) ja sitten otat toiseen käteen sen painon. Tässä vaiheessa varmasti tajuat, että tuolla painolla on itseasiassa merkitystä. Ja jos jollain muuten on ne nuijat, joissa voi säätää iskurin kulmaa ja ilmenee ongelma, että kulma vääntyy vääräksi soiton aikana. Avaa sen iskuriosan ja karhentaa jollain viilalla tjsp sen keskusosan. Ei pyöri enään. Suosittelisin tehtäväksi uusien nuijen hankinnan kohdalla suoraan. Pööp. |