etnopoju 29.12.2005 15:14:28 | |
---|
Kelatkaa ite ku kiskasette kaljaa pari päivää putkeen, niin jo vain saa parannella viikotolkulla oloaan, niin noi ukot on tommosia huipputrimmatun näkösiä koko ajan. Myös niissä kuvissa, jotka on otettu pahimpina juuruvuosina. Kavasti ihmetyttää, juu. mut niillä staroilla onkin varaa kaiken maailman personal trainereihin, helvetin kalliisiin dietteihin, rasvaimuihin ja botox- ruiskeisiin. niistä huolimatta mun mielestä iggystä ja anthonystä näkee, et on tullu vedettyä muutakin kuin pulkan narua. |
etnopoju 29.12.2005 15:16:03 | |
---|
Mikäs siinä nyt niin huonoa laulajaa on? En oo mikään Chilipepper-fani, mutten oikein ymmärrä noita kommentteja. Onko rock-musiikissa muutenkaan ollut väliä jollain objektiivisella asteikolla arvioitavalla laulutekniikalla, vaan omalla ilmaisulla... se laulaa epävireisesti, joten se on teknisesti huono laulaja. eri asia sitten tykkääkö siitä mitä se tekee. aika monet mun suosikki kitaristeista on teknisesti ihan perseestä, mutta sillä ei ole väliä, koska se vähä mitä ne osaa potkii persettä. |
Spiralmind 29.12.2005 15:22:46 | |
---|
se laulaa epävireisesti, joten se on teknisesti huono laulaja. eri asia sitten tykkääkö siitä mitä se tekee. No se pointti oli just että mitä ihmettelemistä siinä on että huonolla tekniikalla menestyy. Ei taida Kiedis olla rock-musiikissa mitenkään ainutlaatuinen tässä asiassa. ;) I am the flame that burns in every heart of man, and in the core of every star. I am Life, and the giver of Life, yet therefore knowledge of me is the knowledge of death. |
etnopoju 29.12.2005 15:29:02 | |
---|
No se pointti oli just että mitä ihmettelemistä siinä on että huonolla tekniikalla menestyy. Ei taida Kiedis olla rock-musiikissa mitenkään ainutlaatuinen tässä asiassa. ;) ei valitettavasti. |
Spiralmind 29.12.2005 15:32:26 | |
---|
Eikö esim. amfetamiinilaskut ole krapulaan verrattavissa sinusta? Tai eikö siinä ole fyysisesti aika paskana? Samoin kuin esim. herskan vieroitusoireissa. Omakohtaista tietoa ei ole eikä tule, mutta tämän käsityksen olen saanut. Toki voi verrata, mutta huumeita on paljon helpompi kiskoa ilman että kukaan huomaa. Varmaan jotain kokkeli-/piripäätä saattaa pitää sivulliset vaan kummallisen skarppina ja ulospäinsuuntautuneena pirteänä ihmisenä eikä tajua että se on mitään ottanut. Alkoholi pistää enemmän kokonaisvaltasesti elimistöä paskaks. Huumeita on helpompi vetää näennäisesti pienemmin haitoin. I am the flame that burns in every heart of man, and in the core of every star. I am Life, and the giver of Life, yet therefore knowledge of me is the knowledge of death. |
etnopoju 29.12.2005 15:35:28 | |
---|
Alkoholi pistää enemmän kokonaisvaltasesti elimistöä paskaks. Huumeita on helpompi vetää näennäisesti pienemmin haitoin. lisäks pysyy ehanan hoikkana. |
waihen84 29.12.2005 16:41:06 | |
---|
Ja tavallaan tuon kirjan lukemisen jälkeen on myös helpompi ymmärtää, miksi tuo Anthony on niin huono laulaja kuin on. Silti kylläkin maailman ainoa Chili Peppers laulaja. Miten niin se on huono laulaja? Mielestäni hän laulaa ihan hyvin.. |
Gandhi 30.12.2005 19:41:37 (muokattu 30.12.2005 19:42:27) | |
---|
Ei huumeista tuu krapulaa tai mee fyysisesti paskaks. Eikö esim. amfetamiinilaskut ole krapulaan verrattavissa sinusta? Tai eikö siinä ole fyysisesti aika paskana? Amfetamiinista tulee järkyttävä krapula. Riipuen ehkä tietenkin määristä, mutta jos on jokusien viivojen voimalla vetänyt koko illan juhlaa menemään, niin kyllä on aamulla aikas kovin kuollut olo. Voi mennä päivä tai parikin ihan vaan jumittaessa. Saati sitten jos on järki kaikonnut päästä ja vetää amfan voimalla muutamat vuorakaudet läpeensä. EDIT: Näin niinkuin hyvin läheltä sivusta seuranneena uskallan sanoa. Mutta äkkiähän noista ryynäämisistä saa rajua tekstiä kirjoitettua, miettikää itse jotain juhannuksia tai festarireissuja ja mitä niistä voisi kirjoittaa, kun valitsee tietyt jutut kerrottaviksi - aika rypemistä. Mutta onhan se Chili Peppers ihan hyvä bändi ja livenä oikeen hieno. Lopetan ennen kuin jatkan. |
Jumina5/6 31.12.2005 01:17:55 | |
---|
Eikö esim. amfetamiinilaskut ole krapulaan verrattavissa sinusta? Tai eikö siinä ole fyysisesti aika paskana? Niinno, hommahan on siinä, että 'vauhteilusta' aiheutuneet laskut paranevat heti parilla nuuhkaisulla, ja sitten taas mennään skarppina kuin lasipatsas. Jos parin viikon viinakrapulaan vetäisee loiventavaa, ei se ihan niin helppoa ja mukavaa olekaan, ja sitten kun krapula lähtee, niin ollaan jo tuhannen heilukännissä. Eli kuten jo mainittiin, viinarappion näkee jo hyvinkin aikaisessa vaiheessa, ainakin verrattuna moniin muihin substansseihin. Ja jotkut ihmiset eivät kestä jotain kovin kauaa, toiset taas kestävät vaikka kuolemaansa saakka. (Ironiaa jep) Pissahammasta kolottaa. Olenko infrapunaniska? |
Niin, onhan se vähän eri juttu vetää jotain rotanmyrkyllä jatkettua puolalaista teollisuusspiidiä kuin parasta nenäkarkkia mitä rahalla saa - varsinkin kun sillä Ikuisen vapun aukiolla varjonyrkkeilevällä pirinistillä tuskin on varaa huippuluokan henkilääkäriin sun muihin personal trainereihin ja plastiikkakirurgeihin. Kuten sanottua, nopeammin sitä viinalla itsensä pöhöttää. Tai läskillä ja suolalla. Totta on myös se, että ne joilla on oikeasti mennyt huonosti, tuskin paljoa leuhottavat tekemisillään. |
aikavaikea 03.01.2006 07:37:19 | |
---|
Totta on myös se, että ne joilla on oikeasti mennyt huonosti, tuskin paljoa leuhottavat tekemisillään. Paitsi uskoontulleet (vrt. Nicky Cruz). Tai no, ei se tosin ehkä varsinaisesti leuhottanut, enempi varoitteli. Mutta itse aiheeseen sen verran, että tuota kirjaa en jaksanut lukea kunnolla edes Chilipeppereiden perustamiseen saakka. Alkoi siinä vaiheessa jo olla niin nenä täynnä, että vaihdoin Narnian tarinoihin. Vastailen minulle osoitettuihin kommentteihin ja oikaisen virheelliset väittämät niin kauan kuin niitä julkisessa keskustelussa tulee. - Janne F. |
Emit 03.01.2006 13:13:50 | |
---|
Kyllä Anthonystä selvästi huomaa, että ei ole mitään yltiö terveellistä elämää viettänyt. Ja samoin muistakin yhtyeen jäsenistä. Livenä laulaa aika huonosti (live cd:n perusteella) mielestäni. Jos ei olisi olemassa mitään musiikin/äänen muokkaus laitteita niin ei siitä kyllä hyväksi laulajaksi enää olisi. Verratkaa cd:itä ja live konsertteja. Mikä ero. Jotkut laulajat ovat taas lähes samaa tasoa livenä (jos todella yrittävät) kuin cd:illä, esim. Freddie Mercury ja James Hetfield. Ennen Anthony lauloi paremmin, en tiedä mikä on tullut, vanhuus kai iskenyt. |
-Mickill- 03.01.2006 14:34:33 | |
---|
Mutta itse aiheeseen sen verran, että tuota kirjaa en jaksanut lukea kunnolla edes Chilipeppereiden perustamiseen saakka. Alkoi siinä vaiheessa jo olla niin nenä täynnä, että vaihdoin Narnian tarinoihin. Itse oon just tossa vaiheessa menossa, eli Red Hot on juuri muutaman keikan kerennyt jo heittää. Kyllä toi miusta ihan mielenkiintoinen kirja on tähän asti ollut, aika paljonhan nuo jutut tosin kamanvedon ympärillä pyörivät. Tota kun rupeaa lukemaan niin ei meinaa pystyä lopettamaan, eilenkin yöllä nukkumaan käydessä aattelin pari sivua lukaista niin menikin reilu 70.. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
Emit 04.01.2006 10:46:26 | |
---|
Minä luen sieltä täältä, aina kun sattuu silmään jokin mielenkiintoinen nimi tai jokin muu niin luen siitä. Ihan alkua en ole lukenut ollenkaan. Tämä suomenkielisessä versiossa oleva kirjan kansi on aika järkky verrattuna englanninkieliseen versioon. |
Hard as a rock 04.01.2006 17:28:51 | |
---|
Itseasiassa alkuaikojen toilailut olivat kirjan antoisinta antia. Loppuakohden tosiaan vähän tylsää, mutta ihan ok kirja.
Komppaan
It`s a heavy metal universe |