Ohoh. Kerropa vielä mikä on "kriitikon", "toimittajan" ja "avustajan" ero. Niinpä,toivoisin että osaisin sen kertoa,mutta kun en osaa.Kenties tässä tapuksessa vastaus löytyy kysymyksestä.Tai sitten ei. It's allways too Loud |
salmivaara 03.01.2006 10:59:56 | |
---|
Pitäähän helltsinkiläisilläkin olla jotain, johon luottaa... blaablaa nyyhnyyh Katkeraa tekstiä Malakiakselta. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
aivokuolio 03.01.2006 11:11:15 | |
---|
No Rumba on ny muutenki lähinnä sellasen rocklehden irvikuva. mustan huoneen testi. |
salmivaara 03.01.2006 11:29:08 | |
---|
No Rumba on ny muutenki lähinnä sellasen rocklehden irvikuva. lol apua? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
aivokuolio 03.01.2006 13:24:52 | |
---|
lol apua? Voi ei ootko sinäki siellä töissä. mustan huoneen testi. |
Malakias 03.01.2006 18:32:57 | |
---|
Katkeraa tekstiä Malakiakselta. Kuin niin? Minähän käsittääkseni ylistin Rumban "kriitikoita", "toimittajia" ja "avustajia". Vai onko minulla lukihäriö enkä ymmärrä kirjoittamaani tekstiä? Eli olisinko pätevä pyrkimään Rumban toimituskunnan jäseneksi? No,leikki sikseen ja vitstit piiloon. Ylistävät arvioni edellä mainituista ammattikuntansa eliittiä edustavista monitaitureista perustui puhtaasti henkilökohtaiseen suhteeseeni ko.lehden kanssa. It's allways too Loud |
MrHands 03.01.2006 20:27:19 | |
---|
Rumban keikkalista on muistaakseni hyvä. |
aikavaikea 03.01.2006 20:27:46 | |
---|
Ylistävät arvioni edellä mainituista ammattikuntansa eliittiä edustavista monitaitureista perustui puhtaasti henkilökohtaiseen suhteeseeni ko.lehden kanssa. Voi ei ootko sinäki siellä töissä. Mikä on kun kotiin aina viedä voin vain tyhjän pahvilaatikon? |
Jani The Rock 03.01.2006 20:36:14 | |
---|
Mä en tiedä noistakaan bändeistä oikeastaan yhtään mitään. Tuomari Nurmion tietysti tiedän, ja Disco Ensemblen tyypit tunsin jo sillon kun tosta bändistä ei yksikään muka-toimittaja tiennyt vielä hevon vittuakaan. Niin, ja Gorillazin jonkun musavideon oon joskus nähnyt telkkarista. Siinä oli iso hirvi, joten se oli hyvä. Mutta System Of A Dawn? Sigur Ros? Ööh... Plääh. ZZ Toppia soimaan. Soon mun vuoden bändi. Ja Skynyrdi ja. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
aikavaikea 03.01.2006 20:44:21 | |
---|
Mutta System Of A Dawn? System Of A Down. Ja mä vähän pahoin pelkään, että tuo mielipuolisuus voisi sua paikoitellen kiehtoakin. Tsekkaa jos tulee vastaan. Voit löytää ripauksen Dead Kennedysia seasta. Mikä on kun kotiin aina viedä voin vain tyhjän pahvilaatikon? |
Jani The Rock 03.01.2006 20:47:09 | |
---|
System Of A Down. Ja mä vähän pahoin pelkään, että tuo mielipuolisuus voisi sua paikoitellen kiehtoakin. Tsekkaa jos tulee vastaan. Voit löytää ripauksen Dead Kennedysia seasta. Oho! Enhän mä osannu edes kirjottaa sitä oikein... Mutta OK. Jos tulee telkkarista, en laita kiinni. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
nikomati 03.01.2006 23:00:12 | |
---|
Oho! Enhän mä osannu edes kirjottaa sitä oikein... Mutta OK. Jos tulee telkkarista, en laita kiinni. ei kantsikaan Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Malakias 03.01.2006 23:20:38 | |
---|
Voi ei ootko sinäki siellä töissä. En,vielä... It's allways too Loud |
Boyakasha 04.01.2006 00:59:09 | |
---|
Olin eilen Rumban toimituksessa. Nimimerkki Janne F oli kovin vaivaantunut, TALEBAN Ole hyvä. |