Aihe: Japanin Fenderit
1 2
P-Nut
02.01.2006 19:55:21

Vaikka tuolta:

http://www.soundstore.fi/

Aika kummallista ja vähän ärsyttävänkin puoleista, että tuolla Fender-Japan kitaroissa ei näy yhtään HSS-stratoa.
Damn, that's a fine pile of duckshit :]
Swan
02.01.2006 20:01:34
Aika kummallista ja vähän ärsyttävänkin puoleista, että tuolla Fender-Japan kitaroissa ei näy yhtään HSS-stratoa.

Äkkiäkös tuollaisen modaa.
P-Nut
02.01.2006 20:05:02

Äkkiäkös tuollaisen modaa.

No aika äkkiä, mutta jos haluaa vaikka suorilta ostaa sellaisen ettei tarvi kikkailla :) Kun niitä kuitenkin varmasti on sellaisiakin malleja Japanin fenkuissakin ?
Damn, that's a fine pile of duckshit :]
Chemo
02.01.2006 20:59:08

Minkälaisia kokemuksia teillä on näistä japanissa valmistetuista Fendereistä?

-MIJ Stratocaster (´57/´62-mallia), sarjanumero E-alkuinen eli vm. ´84-´87. Hyvä perusstrato, ollut mulla uudesta saakka. Sopii käteen eikä juuri tartte säädellä.

-CIJ Jaguar, viime vuonna hankittu surf green limited edition. Työn jälki erinomaista, kun säädöt kertaalleen löytyivät ei oo tarttenut ruuvailla. Hardwarea moititaan, joten mun tekisi mieli jossain vaiheessa kokeilla ainakin jotain muita mikkejä tähän mutta ei oo tullut tehtyä kun ensiasennusmikeissäkään ei mitään varsinaisia ongelmia oo ollut.

Eli varsin positiiviset kokemukset on mulla ollut. Onhan tuolta kyllä joskus tullut heikompaakin tavaraa.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
ontero
02.01.2006 22:04:52
Täältäkin löytyy näitä Japanin Fendereitä. Elikkäs englannista.

www.mijfenders.com
Jake.e
02.01.2006 22:08:41
Mulla on itellä puolivuotinen Jagge ja tykkään hirveesti soitella.
Ainoa miinus minkä keksin on se että se painaa vähän liikaa.
..::Onko sulla tulta? -Hei beibi mä olen tulta::..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)