Aihe: Etsin "Tyttöjenmetalli"-bändejä
1 2 3 4 5 6
kiss
29.12.2005 10:12:22
SLAYER
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
petrutsi
29.12.2005 15:36:14
Lacuna Coilia ei ole taidettu mainita.
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
Mimi
29.12.2005 19:09:19
Niin joo. Mitä tulee keikkojen eturivistä bongattujen tyttöjen määrään, niin voisin sanoa Stam1na. Jotain tekemistä tuohon "tyttömagneettiuteen" voi tietysti olla kitaristien vatsalihaksilla... Hyvöö mushiikia teköövät, riittää mulle.
Yksinäinen susi...
Kampuzzjeah!
29.12.2005 20:35:14
TiK Tak !!

:----D
SSilver
01.01.2006 18:48:14
Miksi niin monet tytöt tykkäävät juuri Sentencedistä. Itse pidin itseäni jo aika äijämäisenä, kun pystyin sanomaan omistavani melkein koko tuotannon (ekaa kahta ei ole). Sitten sitä pitääkin mennä naisporukassa katsomaan bändin viimeisimpiä keikkoja, joissa Laihiala mm. heittelee tupakantumppeja yleisön päälle ja räkii lavalle kännisenä. Neitokaiset haltioituneina laulavat mukana. Saatana.
petrutsi
01.01.2006 19:00:54
Miksi niin monet tytöt tykkäävät juuri Sentencedistä. Itse pidin itseäni jo aika äijämäisenä, kun pystyin sanomaan omistavani melkein koko tuotannon (ekaa kahta ei ole).

Ne kaksi ekaahan nimenomaan ovat ne äijimmät levyt :)
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
SSilver
01.01.2006 19:21:18
Ne kaksi ekaahan nimenomaan ovat ne äijimmät levyt :)

Enpä mä itteäni nyt niin äijäksi luetellukaan :)
Iscariah
01.01.2006 20:58:33
Miksi niin monet tytöt tykkäävät juuri Sentencedistä. Itse pidin itseäni jo aika äijämäisenä, kun pystyin sanomaan omistavani melkein koko tuotannon (ekaa kahta ei ole). Sitten sitä pitääkin mennä naisporukassa katsomaan bändin viimeisimpiä keikkoja, joissa Laihiala mm. heittelee tupakantumppeja yleisön päälle ja räkii lavalle kännisenä. Neitokaiset haltioituneina laulavat mukana. Saatana.

se äijyys loppui sitä musiikista silloin kun Taneli Jarwa lähti bändistä.
Siitä lähtien on musiikki ollut juuri tytöille tarkoitettua. Frozen on viimeinen levy jonka pystyn hyvillämielin kuunnella. sen jälkeen on ollu väsynyttä muutamaa kappaletta lukuun ottamatta.
Levyt kyllä löytyy kaik
luopio
01.01.2006 22:57:53
se äijyys loppui sitä musiikista silloin kun Taneli Jarwa lähti bändistä.
Siitä lähtien on musiikki ollut juuri tytöille tarkoitettua. Frozen on viimeinen levy jonka pystyn hyvillämielin kuunnella. sen jälkeen on ollu väsynyttä muutamaa kappaletta lukuun ottamatta.
Levyt kyllä löytyy kaik

Tytöille tarkoitettua? Sitäköhän ne on ne jätkätki funtsinu noita biisejä tehdessään... En kyl ite huomannu suurta muutosta just tos Frozen levyn kohal ainakaan, kyl se tais jo paljon aiemmin olla.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Iscariah
02.01.2006 16:10:18
Tytöille tarkoitettua? Sitäköhän ne on ne jätkätki funtsinu noita biisejä tehdessään... En kyl ite huomannu suurta muutosta just tos Frozen levyn kohal ainakaan, kyl se tais jo paljon aiemmin olla.

no siis semmosta herkistelyä on suuri osa nykykappaleista
Mimi
02.01.2006 17:05:18
Miksi niin monet tytöt tykkäävät juuri Sentencedistä.
Henkilökohtaisesti voin sanoa, että pidän siitä musiikista. Biisit on suurimmaksi osaksi hyviä, tyypit osaa soittaa, laulaja käy bändiin kuin nyrkki perseeseen (eli hyvin), sanoitukset on (suurimmaksi osaksi) hyviä jne... Ja itseltäkin löytyy kahta ekaa vaille kaikki täyspitkät (eli ne tyttöin levyt), no Amok ja Frozen on tällähetkellä lainassa, mutta olen suunnitellut ne ostavani ihan omaksi, kunhan finanssipuoli on kunnossa.

Sitten sitä pitääkin mennä naisporukassa katsomaan bändin viimeisimpiä keikkoja, joissa Laihiala mm. heittelee tupakantumppeja yleisön päälle ja räkii lavalle kännisenä. Neitokaiset haltioituneina laulavat mukana. Saatana.
Se on kato niin seksikäs! Laihiala siis. Niin, kai se tosiaan jonkun mielestä on (no onhan sillä ihan kivat hiukset), en tiedä sitten siitä räkimisestä ja tupakantumppien nakkelemisesta. =)

Oman käsitykseni (joka voi olla hyvinkin väärä) mukaan joillekin (naisille) musiikissa ja "fanitamisessa" on kyse artistin ullkonäöllisistä seikoista. Itseäni ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa minkä näköisiä äijiä/eukkoja/pieniävihreitämiehiä bändissä soittaa, kunhan musiikki on hyvää. Esim nyt pauhaa soittimessa Charonin uusin levy. En tiiä bändistä oikeasti juuri mittään, ja kansilehdykässä olevat kuvat on ainakin ihan saatanan rumia. Hyvältä kuitenkin kuulostaa (ja tuo nainen käy muuten perkeleen hyvin tuonne taustalaulajaksi!).
Yksinäinen susi...
Iscariah
02.01.2006 21:31:39
Haluun olla pilkunnussija ja kysyä mitä tällä herkistelyllä haet? Mun mielest siel on keskimäärin yks per levy semmonen oikeesti herkistelybiisi. Toki kama on kevyempää verrattuna alkupään tuotantoon mut en nyt missään nimes menis sitä rinnastamaan pimpakostutusmusaks jonku Charonin, To/Die/Forin tai Entwinen tyyliin.

katos crimsonia niin sieltä niitä löydät enemmän kuin yhden. sama toiseksi uusimmassa sekä pari kappaletta uusimmalta.
no se erona täytyy sanoa noihin kolmeen muuhun mainitsemaasi että toki on paremmasta musiikista kyse enkä rinnasta sentencediä samaan kategoriaan noiden kanssa.
tai sitten syynä on se että inhoan noita edellä mainitsemiasi bändejä (entwine ym).
luopio
02.01.2006 22:41:59
katos crimsonia niin sieltä niitä löydät enemmän kuin yhden. sama toiseksi uusimmassa sekä pari kappaletta uusimmalta.
no se erona täytyy sanoa noihin kolmeen muuhun mainitsemaasi että toki on paremmasta musiikista kyse enkä rinnasta sentencediä samaan kategoriaan noiden kanssa.
tai sitten syynä on se että inhoan noita edellä mainitsemiasi bändejä (entwine ym).

No sitten on aika eri käsitys meillä herkistystelystä, ok. Kyllä mä sen linjan johonki Sentencedin uuden tuotannon ja noiden ton tyyppisten bändien välille. Tosin ei tuo kostutusmusakaan aina pahasta ole.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)