Aihe: Negative pisti tuulemaan
1 2 3
sepiperkele
31.07.2003 12:03:34
En oon kyllä pitkään aikaan lukenutkaan näin kateellisia kirjoituksia kuin täällä. Antakaan poikien rokata jos rokattaa..ei se oon teiltä mitenkään pois!
En tahdo että näet minua nyt...en tahdo että vuokseni sä järkytyt.
Humppapoliisi
31.07.2003 12:39:46

en sitä sanokkaan. sanonpa vaan sitä mitä sanoin.
Kepes 'em All
Jani The Rock
31.07.2003 15:36:19

Olis ennemmin hypänny itte ikkunasta ulos. Ja korkeelta.
"I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt
VÄKIPÄÄ
31.07.2003 19:11:12
Antakaa ihmisten olla kateellisia!

**ttu, oikeesti: Jonne antoi ainakin minulle aluksi hyvin fiksun kuvan itsestään. Tälläinen Clisheinen 80- luku rokki- spedeily television uhraamisineen syö minun silmissäni yhtyeen pisteitä! Varmasti musiikki uppoaa tyttöihin ja homoihin mutta ei minuun. Se ei kuitenkaan merkkaa sitä, että en antaisi poikain rauhassa soittaa sellaista musiikkia mitä haluavat! Pidätän itselläni myös oikeuden v**tuilla tai kehua ihan miten huvittaa! Perustelut pitäisi aina kuitenkin esittää jos haukkuu tai kehuu?

Vadelmajätski maistui!
Alkoholi ei ole ratkaisu ongelmiin, VÄKIVALTA ON!
HaloOfFlies
31.07.2003 23:12:49 (muokattu 31.07.2003 23:19:20)

Jonne antoi ainakin minulle aluksi hyvin fiksun kuvan itsestään.

Niin oon minäkin saanut tähän asti lukemistani haastatteluista sellaisen kuvan, että kyseinen laulusolisti on fiksu kaveri. Mutta telkun heittäminen hotellin ylimmästä kerroksesta ei ole fiksua, ja saahan sitä sitten keksiä kaikenlaisia selityksiä faneilleen. Itse en ole kyseisen bändin fani, mutta en myöskään moiti bändin musaa. Huonompaakin oon radiosta kuullut.
Incarnation
31.07.2003 23:58:45
Niin oon minäkin saanut tähän asti lukemistani haastatteluista sellaisen kuvan, että kyseinen laulusolisti on fiksu kaveri. Mutta telkun heittäminen hotellin ylimmästä kerroksesta ei ole fiksua, ja saahan sitä sitten keksiä kaikenlaisia selityksiä faneilleen. Itse en ole kyseisen bändin fani, mutta en myöskään moiti bändin musaa. Huonompaakin oon radiosta kuullut.

Managerin selitys:
Edustajani on tottunut laajakuvatelevisioihin. Kyseinen televisio oli vain 48" ruudulla varustettu, joten se sai hänet näkemään punaista.

Okei, huono...
"Ei setä pahaa tee... setä ottaa silimän pois!!"
NORTON
01.08.2003 00:13:57

No heeei. Eikö toi nyt ole aika legendaarista heittää telkku ikkunasta? Äijät veti kyllä selkeästi pointsit kotiin. Tämä on mun mielestäni sitä Spinal Tap meininkiä.

Ps. Siellä on varmaan ollut levy-yhtiön äijät kadulla varmistamassa että ei osu ketään päähän, ja särkyneen tv hinta lasketaan promootiokustannuksiksi =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)