Ziggy Bubba 02.01.2006 14:14:15 | |
---|
Ilmeisesti mallinnettu kopio, ainakin nimensä, kokonsa ja hintansa perusteella. Kolmen analogisen särön aitoja piirivaihtoehtoja sisällä ei varmasti ole. Jaa Behringeritkö? Tuosta kolmen särön laatikosta ei ole mulla tietoa, mutta ainakin saman sarja Overdrive/Distortion (OD100) ja Vintage Tube Overdrive (TO800) purkit on ihan analogipelejä... Varsinkin jälkimmäistä suosittelen lämpimästi. Erittäin "putkimaista" säröä moneen lähtöön. Toimii hienosti myös ison särön boostaukseen. Soundin puolesta ainakin kovin lähellä aitoa Ibanezia.. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
P2 02.01.2006 14:28:57 | |
---|
Hyvä peli tuo bossin os-2 ainakin on, mitä tässä nyt vuoden päivät oon testaillu, lähtee sellasta kivasti overdriven ja distortionin rajalla olevaa säröä ja potikkaa vääntämällä pääsee melkein fuzziin asti. Monipuolinen vehje kyllä ja halpa.
Psst! Ois bossin os-2 halvalla myynnissä. Pikaviestillä lisää. |
ota molemmat! Visual Sound: Jekyll & Hyde Toimiiks toi hyvin pelkän kliinin kanssa siis, että ei buustata vahvistimen omaa säröä vaan vedetään kliini-kanavalla. Eli lähteekö tarpeeks säröä? Ei tehdä elämässä eikä musiikissa lainkaan virheitä. |
meitu 02.01.2006 16:47:57 | |
---|
Hyvä peli tuo bossin os-2 ainakin on, mitä tässä nyt vuoden päivät oon testaillu, lähtee sellasta kivasti overdriven ja distortionin rajalla olevaa säröä ja potikkaa vääntämällä pääsee melkein fuzziin asti. Monipuolinen vehje kyllä ja halpa. Riittääkö tuon särö yksin vai pitääkö olla joku buustaamassa? Ostetaan Digitechin digidelay!! Laittakaa pikaviestiä. |
Miikathebest 02.01.2006 17:13:01 (muokattu 02.01.2006 17:14:32) | |
---|
Riittääkö tuon särö yksin vai pitääkö olla joku buustaamassa? Kyllä riittää yksinäänkin. Otatko vahvistimestasi mitään säröjä? Aika perussysteemi on, että (putki)vahvistimesta laitetaan pieni roso, jonka saa kitaran volumesta cleaniksi, tai sitten jos halutaan lisäpotkua, niin boostataan overdrive-pedaalilla. Mutta eipä varmaan tuossa tarkoituksessa valvestate käyttäydy parhaalla mahdollisella tavalla... Minä olen käyttänyt Tubesreameria ja os-kakkosta. TS:llä saa sellasen pehmeän pohjasoundin. Ja os-2:lla sitten saa sellasta lisäsurinaa. kitara -> OS-2 -> TS-7 -> puhdas vahvistin Bossin SD-1 varmaan ajaa melkolailla saman asian, kuin tubescreamer. |